tsveti написа:Може би е така да, за друг тип състезания със сигурност. Личен опит- с тикото, което няма нито окачване, нито може да му се сложи такова, и се люля на където завъртиш волана, аз правя по-добри времена на змейка, отколкото със Сейчентото, което има окачване и ''седи'' по-добре. Защо е така?
Алекс, дамските са доста по-различни от другите състезания. Те нямат скорост, кара се на полигона само на първа предавка, толкова са спънати, че рядко много рядко имаш време да включиш втора, след което веднага я изключваш, тъй като идва следвашия конус....
Но както вече казах, аз приключих с темата
Цвети, карал сам дури с мойто мицубиши по най изпинати картинг писти на пример, само на пирва и втора, така че не де да мислиш че сравнявам нещата с писта или друго.
В момента ти и данка говорите за собствени вишдане, опити които просто по себе си не могат да бидат основание на каквото и да е сaщото ако не вие тогава може би други 10 дами се възпосват от некои от предимства. Да не се разбираме по грешно, говора принципно, нямам нито теб нито данка или които и да е предвид нито като пилот нито с колата.
Аз дури не мога да разбера как има изобщо зпор дали по добрение помагат или не сaщот е толково учевидно че ВСЕКА една подобрение направено като требва дава предимство. Нима искаш да спориш че кола с 100кг по лека от същата без подобрение завива като оригиналната? Нима ще спира по кисно? Кола които има 10%, 20% iii повече сила ще набира по бърсо? Ако изобщо не набирате бих се загласил че не предимство силата на колата, но като гледам набирате здраво на старт и след спиране, сначи е предимство ако некои си направил кола кото оригинално например от 0 - 50 набира за 6 секунди а след правенето набира за 5 секунди. Ами 1 секунда тук, 1 секунда там, това се набира според мен.
С окачването изобщо не ми се спори дури, които твърди че хандлинг-а с добро окачване не дава огромно предимство по савой, спиране, набиране, осмърки и всичко останало да я пробва пирво на една и съща кола и тогава да говори.
А както се помисла мога да бори сигурно още неща които дават по малки предимства, сашност това е и причина също го слошат де, като спортни волани например. Естествено че с малък волан въртиш по бърсо, нима сега некои ще се спори че е не така ))
Всичност аз само пиша в тази тема не да казвам какво е правилно или не, какво е позволено или не, но се издрасних че уш нищо не дава предимство, които просто не си е така. Ако в правилник пиши само стандартни туристически автомобили сначи би требвало да за такива.
Мисла че и има и много вашно смисъл в това, и това е да си остава ефтин вариант и масов спорт, който е според мен лично е много правилно.
Не се отказва толко бърсо, мисла че дискусията е на нормално ниво, обмениме вишдане, спорим се културно, няма лошо в това ако различни хора си изказват различни мнениета ако за подкрепени с факти.