Тренировките са забранени със състезателния автомобил и това вече беше дискутирано (самият ти се беше включил в темата). Опознаването на трасето с частен и нормален автомобил на планинско никъде не е забранено!
Дали някой е опасен за движението установяват компетентните органи, а в случая полицията. Всякакви думи като "Стори ми се, че кара бързо!" са излишни. Всички знаем как се опознава трасето и звучи малко тенденциозна ситуацията. Далеч съм от мисълта, че Румен е тих и кротък.
Ако беше погледнал сайта на БФАС щеше да забележиш, че днес има публикувано официално решение на УС на БФАС, с което разрешава цитирам "защитен екран" или така наречената скара. Приемам грешката ти за неволна и като плод на неинформираност.
Относно удължаването на хомологациите и така нареченото "заяждане"...
Самият ти изфабрикува 70+ заявки за Русе и гордо заяви, че това е резултата от удължаването на хомологациите. Е, оказа се (за съжаление), че цифрата на заявките е далеч по-малка.
На Панагюрище отново за съжаление заявките са малко, въпреки липсата на такси и осигурен награден фонд. Това, че удължаването е недостатъчно вече е
констатация, а и факт.
Когато фактите говорят и боговете мълчат, нали знаеш?
И това ли ти е разбирането за развитие на автомобилен спорт? "2-3 коли да излязат от всички промени". Браво!
Мога да ти посоча поне 5 различни начина, при които без излишно угодничене и/или генерални промени ще излязат повече от 3 автомобила.
Но това е друга тема.
Не държа да се извиниш, че ме обвини неправилно за обявеното вече решение на УС на БФАС, но държа да не цапаш И тази тема.
Успех на всички утре, а войната на интервюта не искам и да я коментирам.
P.S. Има и обявена (вероятно и обновена) Наредба за 2012г. в сайта на БФАС.