|
||
driver написа:Ето и нещо друго по темата:
http://www.bgnrc.info/index.php?option= ... 5&Itemid=1
Всичко на приказки е супер....
BradurS написа:http://vbox7.com/play:466791a0b2 - Интересен репортаж. Излиза, че в България няма писта, макари елементарна, нямаме спорт, нямаме федерация.
Ами то май е така.
GT 51 написа:...изборите поне до 18-ти са непредвидими, има някой алименти тежащи за определени кандидати, но пък от друга страна , има председатели на клубове, имащи право на глас да се поддадат на емоцията, при всяко положение, това ще са най-демократичните избори и ще се види кой за кого е гласувал.Няма скрито - покрито...и тримата кандидати имат подкрепа от различни клубове,на събранието ще се види кой заслужава доверието им....![]()
kiko написа:...Трябва да се наблегне първо на другите дисциплини,а не на болната амбиция ВРЦ или ИРЦ.
Унгарците за ИРЦ имаха интересна политика относно медиите - 5-те топ телевизии бяха представени с по един силен екип,който беше на алинклузив за сметка на организатора на това рали.Нещо което не изглежда кой знае колко скъпо.Да кажем примерно на фона на бюджета на рали България (местен финансов аналог).Идва момета за който никой у нас не е мислил - за 4-5-6 хиляди лева ралито се отразяваше с многократни кратки репортажи в почти 90% от гледаните телевизии.Срещу сума предварително договорена с фирмата държаща правата на шампионата ( организатора на ралито беше смъкнал доста от стандартната цена,според местни фенове) местната най-силна телевизия пък даваше преки репортажи от всеки сервиз.
Ето ви нещо което може да се копира спокойно у нас.Всеки един организатор може да си даде зор за такава реклама......на мероприятието и на пилотите и на спонсорите....
Jojo написа:
Това е много близо до истината. Има и един по-културен вариант, но и този върши работа. В последното изречение обаче, има две думички в които се крие разковничето, организатор и зор. Няма как, който и да е организатор да си даде зор, при положение, че е достатъчно само малко да поплаче тук-там и в касичката му започват да влизат парички от държавата, от общината, от местния бизнес, от "другия" бизнес, а и се намира някой добър чичко или леличка дето да удари и едно по-сериозно рамо за да покаже на всички кой е по-по-най.
Един колега от Евроспорт (коментира колоезденето), често споменава една "аксиома", "Спорт, който не се излъчва по телевизията е обречен". Принципно е прав, но българският рали шампионат го опровергава напълно.
У нас е напълно възможно да бъде организирано рали което да важи за ЕРЦ, ВРЦ, ИРЦ и междуселската купа едновременно, в него да участват 5 екипажа от 7 държави, да бъде посетено от 25 души публика, да струва на държавата 500 000 лв. и още толкова на други субекти и неговия организатор вместо 10 г. да търка наровете в панделата, още на следващата да организира пак същото рали. И ще го направи, сигурен съм. Даже и привърженици-доброволци ще привлече в организацията. И знам как ще бъде отразено даже същото състезание: по Канал 1 ще го спечели Румен Дунев, по БтВ-Илия Царски, по Нова и ББТ-която и да е руса мацка, по ТВ7 и БНТ2-Димитър Илиев (задължително), всички останали медии ще гръмнат със заглавия Крум Дончев успя да завърши тежкото рали Х на престижното 6-то място. И горе-долу ще са познали класирането, само Страшо ще се усети, че Царски и Дунев не са участвали в ралито, но аз вярвам в неговите дедуктивни способности и все ще намери начин, чрез 2-3 ударни страници на неговия сайт и с помощта на асансьора да ги класира поне в топ 5, въпреки че са от друг шампионат. А забравих, Дневник и АМС, като по-напористи ще надушат проблема с организацията, но точно когато започват да пишат материала ще им спре тока в редакцията и в крайна сметка нъц, пускат само скромна галерия полу-аматьорски снимки от набедения за фотограф Калин Дедиков. И така до следващата година.
Ирония, сарказъм, нищо подобно. Така виждат нашия любим спорт множество културни и образовани хора, които не са обвързани предварително с някой отбор или пилот. И за жалост са прави.
Единствения истински начин за спасяване на спорта е контрол от федерацията и професионализъм и отговорност от организатора. Докато спорта не се насочи 100% към Негово Величество зрителя, независимо дали той е на трасето или пред телевизионния екран спорта няма как да съществува.
Назад към Български Рали Шампионат
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта