от andrey kokalov » Пон Май 23, 2011 13:32
Реших да пусна темата,защото напоследък броят стартирали на рали драстично се различава от последните примерно 10 години.А това е доста тревожно,особено като се има предвид разрешаването на група X в националния шампионат.И въпреки опитите на федерацията да премахнат изцяло ползването на добрата стара баба Лада,явно без нея не може.А и не виждам какъв е проблема,след като и унгарци,и поляци,и чехи си ги карат.Да не говорим и за факта,че руснаците имат доста еволюции на моделите последните няколко години.НО.Темата е за тези вече забравени коли,които прашасват по гаражите,а допреди 3 години бяха по трасетата.И разбира се не са само съветски..............................Хубаво е и всеки да даде инфо ако има какво става и с пилота на този автомобил в момента.Идеята да се захвана с тази тема е един клип от Стари Столици 2004,който гледах нскоро в една друга тема.
Започвам със Дайхатсуто на Сава Димитров/Красимир Механджийски.Страшно поготвена кола,даже с тренирачка.В момента се продава,а няма кой да я купи.
Друг пилот и гаража му.Венци Рангелов и гората му от Сакса,106 ци и т.н.При него имаше и една Дачиа Логан,Фиат Типо,а в момента и едно Ц 2.А и да не забравяме шампионската му Самара.
Жоро Танев и неговото Субару.В гаража му преди имаше още доста интересни коли,в това число и едно Интеграле,което се кара от Альоша Марков на писта София преди няколко години.
Като стана дума за Альоша при него бяха доста автомобили.В това число Самарата на Антов младши,личната негова,която в последствие Игат направи ,,онази ,, Самара.Самарата на Илия Вълчев.
Да минем на нещо сръбско..............Тодор Хаджиев и неговото Юго.Тук са и тези на Проданов и на Кирил Кирилов.Обзалагам се има поне още 2.
Хайде д се разходим до Пловдив.Два Форда Ескорт екс група Н.Две Самари на фамилия Гераджиеви плюс една Фиеста и Митсубишито.
Сливен-Самарата на Гошо Василев,Самарата на братя Славови от Ковачите и колите на АСК Скорпион.
Варна-Самарата на Милен Янакиев.Йонките и тяхната Лада.
Вече го карам по спомен.Едно Палио при Коцето Щерев?Едно Палио на Турал Метков и едно на Христо Парашкевов.При Парашкевов и една Лада,едно Субару и една Фиеста ?Мирослав Маринов и неговата Самара.Имаше един доста добър пилот с бяла Лада на Елидис.Казваше се май Николай Нотларов ?Гвоздейков и Ц2 С 1600.Мартин Стойчев - Пежо 306 и Форд Ескорт.Мичкин-Пежо 306.Кирил Кирилов и Пежо 106 на Фризомат.
Както се вижда мога да продължавам много.Въпросите съм слагал,защото не знам дали колите са тези или дали са още там.Според мен не е важно на стартовият лист дали си 10 или 110 номер.Важното е да има коли.И определено смятам,че при прилагане на облекчения тези коли ще докарат много повече пилоти и публика.Само пребройте хората,които посочих.Към тях прибавете хората,за които се сещате и не съм писал.Разделете сумата на две.И тогава вижте колко коли могат да бъдат на рали у нас в момента.
Нека всеки,които посещава този сайт да кара с главата,а не с краката си!