BOXER написа:Аз мисля,че ще отидеш в група Е,защото колата нма да е направена по хомологацията която е имала,а ще е един вид прототип.
За двигателите,аз лично бих помислил и за такива от друга марка автомобили.С тази кола за мен е най добре да си до 1600куб,но Форд нямата такъв хубав двигател.Имат 1.8 16 от по новата Фиеста или 2000 от Ескорта,ама там отиваш в Е3 мисля и нещата стават много сериозни.
Попринцип факта, че отивам в силна група не ме притеснява особено, защото ще се занимавам с колата главно, за да задоволя нуждата от такава дейност, един вид хоби, но все пак след като си захванал някакъв проект след евентуалното му завършване трябва по някакъв начин да се оползотвори този труд и за това е хубаво още със започването да се водя от някакви правила, на които колата трябва да отговаря, а факта че ще бъда евентуално натупан от другите в група Е не е особено важен с оглед на това, че за мен ще е важно участитето и удоволстивето от постигнатото.
Намирането дори на 1.6 от Ескорт RS1600 от годините на Фиестата ще е почти непосилно, да не говорим за състоянието му, за това ми се струва, че някои от двигателите в Mark III XR2i Фиестата е по-постижима цел.
Чл.5. Модификации
Купе, двигател, трансмисия и окачване могат да бъдат от различни по марка и модел автомобили, при условие, че същите са серийни.
5.1. Двигател
Свободен. Оригиналното му разположение, предвидено от производителя, тярбва да се запази.
Тази точка не ми ли отваря един вид пътя към хоби групите след като хомологация не се изсиква, а и е позволено поставянето на двигетел окачване и т.н.от каквото си поискам стига да са серийни.