|
||
Единственото нещо, за което съм съгласен в цялото ти мнение (само края на първото и с цялото второ изречение)! Но не съм сигурен дали можеш да покажеш/докажеш по някакъв начин (да речем с документи) кои са "повечето шампионати, които НЕ изискват (пише се отделно) ХАНС" или си говориш наизуст...?!discoshit написа:Повечето шампионати навън НЕизискват ХАНС, обаче хората там карат на писти. Сигурността на самите състезания е в пъти по-висока.
Не'ам думи просто ..................от утре коли над 200 коня с ХАНС - другите са освободениdiscoshit написа:Все пак, една Лада със 100 к.с. не е изобщо толкова бърза, че да се иска ХАНС, затова може да има разделение на класове в които се изисква, и в големите класове да е задължително. Но пак, вероятно само най-най-ниския клас трябва да бъде изключен.
Лентите, КОЛЕГА, не са за колите, а за публиката! Лентите се слагат, за да може малоумниците, които и с ленти застават на забраненото място, поне да са информирани, че на него не се стои и че на него има вероятност да излезе кола, КОЯТО НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ СПРЯНА ОТ ЛЕНТАТА! Разбра ли къде е тънката разлика?! Предложенията за червения и зеления цвят са да се дефинират забранени и позволени зони! Разбира се, това не означава, че цялото трасе на едно рали трябва да е опасано с ленти, защото такова нещо е......мисля, че най-точната дума е нерентабилно! Както и да е...важното е, че уточнихме за какво са лентите!discoshit написа:Не е сериозно да се говори през 2010 г. за зелени, червени и незнам си какви ЛЕНТИ. Лентите не спират автомобил, нито пък ХАНС не помага при високоскоростен удар в дърво. Затова трябва да се мисли в посока как състезанията да бъдат по-безопасни, а не единствено да има изисквания към пилотите.
С танк на рали не се ходи, ама дай да не слагаме хилкенщайни като мярка за "безопасност" за рали колите, че какви работи стават не е истина................ http://www.youtube.com/watch?v=vV9_mZboEC0discoshit написа:Ако искат пилотите да са обезопасени за тези трасета, тогава трябва да карат с танкове и да се наслагат хинкелщайни!
Невероятна логика просто Това може директно, още отсега да го слагаме за най-добър лаф на годината без кандидатура! Просто съм сигурен, че по-добър няма да има до края на 2010-таdiscoshit написа:Слагат мантинели и бали на планинско -> пилотите нямат нужда от ХАНС.
Глупости...и аз си изказвам мнението. Защо да няма демокрация Нищо не е тритоp.pavlov написа:Нещо ти е нервно май.Някой беше казал една умна приказка за демокрацията и правото на мнение.
beta_racing написа::?:
Какви са тези простотии, discoshitdiscoshit написа:Повечето шампионати навън НЕизискват ХАНС...
Не виждам защо обаче трябва темата да се осира с такива махленски, иронични и малоумни спорове! Ама все пак, моля ви се.........мислете преди да пишете
p.pavlov написа: .Към Пламен - да,АДАС е нещо много добро,само че дали хората там знаят какво да правят/променят/?
beta_racing написа:Единственото нещо, за което съм съгласен в цялото ти мнение (само края на първото и с цялото второ изречение)! Но не съм сигурен дали можеш да покажеш/докажеш по някакъв начин (да речем с документи) кои са "повечето шампионати, които НЕ изискват (пише се отделно) ХАНС" или си говориш наизуст...?!
beta_racing написа:Не'ам думи просто ..................от утре коли над 200 коня с ХАНС - другите са освободени
Какви са тези глупости, които си писал? "Ладата със 100-те коня" не може ли да се преобръща, не може ли да се засилва до 120-150км/ч, не може ли да се удря челно? Сигурно не, нали? Как може да мислите по този начин?! Просто не ми го побира умът!
beta_racing написа:Лентите, КОЛЕГА, не са за колите, а за публиката! Лентите се слагат, за да може малоумниците, които и с ленти застават на забраненото място, поне да са информирани, че на него не се стои и че на него има вероятност да излезе кола, КОЯТО НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ СПРЯНА ОТ ЛЕНТАТА! Разбра ли къде е тънката разлика?! Предложенията за червения и зеления цвят са да се дефинират забранени и позволени зони! Разбира се, това не означава, че цялото трасе на едно рали трябва да е опасано с ленти, защото такова нещо е......мисля, че най-точната дума е нерентабилно! Както и да е...важното е, че уточнихме за какво са лентите!
А що се отнася за ударите в дърво: какви имаш предвид - странични или челни?! Защото за челните удари можем мноооооооого да поспорим дали ХАНС няма да помогне! Що се отнася за страничните: и ролбарите не помагат в много от случаите! Призовавам всички БЕЗ РОЛБАРИ!!! "Шото" ста'а ептен мно'о скъпо!
beta_racing написа:С танк на рали не се ходи...
beta_racing написа:Невероятна логика просто Това може директно, още отсега да го слагаме за най-добър лаф на годината без кандидатура! Просто съм сигурен, че по-добър няма да има до края на 2010-та
....
Така че това, което си написал - че нямало нужда от ХАНС при наличие на всички обезопасителни неща (мантинели, бали и т.н.) на планинско -, е толкова несериозно колкото и е несериозно да тръгнеш на състезание без гуми (в буквалния смисъл).
beta_racing написа:Не виждам защо обаче трябва темата да се осира с такива махленски, иронични и малоумни спорове! Ама все пак, моля ви се.........мислете преди да пишете
За мен лично колко кубика е една кола никога не може да бъде критерий за това с каква сила може да се удари. Нека обърнем внимание на следното нещо: и на Ладата със 100-те коня, и на едно WRC, и на една пистарка от WTCC е задължително да има ролбар. Ако се абстрахираме от финаносия въпрос, който очевидно е водещият за недоволството от евентуалното въвеждане на ХАНС, каква е разликата дали караш Лада, WRC или пистарка (в смисъл не е ли [почти] еднакво опасно)? Разбира се, възможността да се удариш с по-голяма сила със WRC-то или пистарката е много по-голяма (да не с обиждат феновете на Лада ), но с Ладата също можеш да го направиш със 100, 120, 150км/ч...а това са скорости, които се постигат много често в едно състезание. Пилотите (и навигаторите за рали колите) и във WRC-то, и в Ладата, и в пистарката ще изпитат едни и същи физични сили. От тази гледна точка ми е изключително неадекватно такова разпределени на колите - кои били "бързи" и кои "не" за ХАНСdiscoshit написа:Ами очевидно да, навсякъде по света мерките за сигурност са в зависимост от скоростта на колата. Голям катализатор на въвеждането на ХАНС е катастрофата и смъртта на Дейл Ърнхард, въпреки че единия от коланите му се е скъсал. Малко ме съмнява която и да е Лада да кара с 200 мили по овал с наклон от 31 градуса. Доколкото знам мерките за сигурност на Ф1 не са задължителни за всички пистови шампионати, просто защото никой не е толкова бърз.
Аз също на истинска писта не съм виждал ленти, просто защото там има мантинели, гуми, муми и какво ли още не. В този ред на мисли наистина лентите са смешни. Но ти явно не си ме разбрал. Продълждам да съм зад мнението си, че лентите (не говоря за рали - нека да е за планинско), когато се сложат, указват къде трябва и къде не трябва да се стои. Затова на събранието са гласували да са с различни цветове (зелени и червени), указващи позволени и/или забранени места. В момента, в който видиш червена лента, трябва да забравиш за това място. По-просто не може да се каже! После......."Излетя кола там и к'во - лентата да не би да я спря!?" Ама лентата не е за спиране, бе, майна... Но нека приключим с тази темаdiscoshit написа:Честно казано не се интересувам много, много от ралита и си мисля че отдалеч личи, особено с цитирания текст, че говоря за писти и планинско. В конкретния случай говоря определено за трасета и състезания, не за отсечки и ралита. Също така, ако не ме лъже паметта, въпросните разноцветни ленти са нововъведение за пистовия шампионат - такова нещо няма в нито една цивилизована държава. Става на въпрос за състезателна обстановка, не за рали в което карат 1 по 1. За състезание, цялото трасе трябва да бъде обезопасено така че да се очаква автомобил да лети в буквалния смисъл към публиката. Няма никъде ленти, има редове гуми и бетон, ако има и публика, трябва да има и мрежа. Това е, няма друго положение.
Така че лентите наистина са изключително смешни.
Мерси за документите Жалко обаче, че се интересувам от ралитаdiscoshit написа:http://www.msauk.org/site/cms/contentviewarticle.asp?article=876
Ето ви един примерен правилник на федерация. Може да видите ХАНС за кои е задължителен и за кои не. Може да видите как е обърнато внимание на периода на автомобилите.
Btw, беше ми доста трудно да намеря някой дето кара с ХАНС в галерията на Британския планински шампионат: http://www.hillclimbandsprint.co.uk/gallery.asp
P.S. Обърнете внимание на бройката на страниците
Или аз, или ти не сме разбрали за какво става въпрос. Аз не мисля, че когато се е дискутирал въпросът за лентите, е ставало въпрос за писта. По-скоро за рали...ама няма значениеdiscoshit написа:Иначе е много жалко че трябва да се прилагат мерки за сигурност на пистови състезания, които са взаимствани от испанско рали.
beta_racing написа:Или аз, или ти не сме разбрали за какво става въпрос. Аз не мисля, че когато се е дискутирал въпросът за лентите, е ставало въпрос за писта. По-скоро за рали...ама няма значениеdiscoshit написа:Иначе е много жалко че трябва да се прилагат мерки за сигурност на пистови състезания, които са взаимствани от испанско рали.
Назад към Български шампионати
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 45 госта