Rally "Victory - Sofia"

Category for foreign users and questions regarding Bulgarian championsip or just for chat with Bulgarian Rally Fans

Мнениеот PJRevs » Сря Май 04, 2005 23:34

I still can't open Sofia rally site! :cry:
PJRevs
 
Мнения: 60
Регистриран на: Сря Апр 27, 2005 00:53

:)

Мнениеот prodrive » Чет Май 05, 2005 10:26

hm maybe this site has an authorization to view only in bulgaria. We are sorry about that
Аватар
prodrive
 
Мнения: 266
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 14:32
Местоположение: Шумен
Име: Мирослав Багержиев

Мнениеот McCrash » Чет Май 05, 2005 16:44

X class great thing, old and also good cars can do much like Escort and Astra. Damon two Megane for class A7 are maxi or just car for A7 ?
McCrash
 
Мнения: 95
Регистриран на: Пет Апр 22, 2005 00:23

Мнениеот txl » Чет Май 05, 2005 18:48

They are just A7. Maxis (kit cars) are banned in the Bulgarian rally championship too.
If you can't open http://www.rallysofia.com, try these:
http://www.rally-club.net/files/rally_sofia/startlist.pdf
http://www.rally-club.net/files/rally_sofia/grafik_rally.pdf
Аватар
txl
Администратор
 
Мнения: 1993
Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 15:42
Местоположение: България
Име: Тодор Томов

Мнениеот PJRevs » Чет Май 05, 2005 19:07

OK now it works!
PJRevs
 
Мнения: 60
Регистриран на: Сря Апр 27, 2005 00:53

Мнениеот PJRevs » Пон Май 09, 2005 17:13

Rally is over,I know the results.My favorit driver is second,not to bad.
Any more interesting information from rally?
PJRevs
 
Мнения: 60
Регистриран на: Сря Апр 27, 2005 00:53

Мнениеот McCrash » Пон Май 09, 2005 23:41

Why was Popov so bad first day ?
McCrash
 
Мнения: 95
Регистриран на: Пет Апр 22, 2005 00:23

Мнениеот txl » Вто Май 10, 2005 00:08

It was rainy and the road was wet. Popov made two mistakes on SS1 and SS3. Iliev made a mistake on SS3 too and lost about 10 seconds. Fortunately the cars didn't have any damages. The second day was dry.
Аватар
txl
Администратор
 
Мнения: 1993
Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 15:42
Местоположение: България
Име: Тодор Томов

Мнениеот McCrash » Вто Май 10, 2005 23:27

Thanks on information J think that Popov risk to much. Tanev was good first day but second was terrable.
McCrash
 
Мнения: 95
Регистриран на: Пет Апр 22, 2005 00:23

Izveštaj o reliju Victory Sofia 2005

Мнениеот Nil SaTiS » Пет Май 20, 2005 11:07

Reli Victory Sofia 2005

Drugo kolo reli-prvenstva zemlje – reli Victory Sofia – je sa početka izazvao izuzetno velikog interesa. Prvi put je bila prestonica Sofia domaćinom reli trke ali sjajno su odradili pripremu za trke organizatore kojih sledi na tome srdačno pozdraviti. Brzinski ispiti su bili veoma brzi a trebovali sa vozača maksimuma koncentracije. Komodan smeštaj i prijatan boravak posadima i njihovim timovima tokom relija je pružio jedan iz najkvalitetnih hotela zemlje – Kempinski Zografski u Sofiji. Još u svom prvom izdanju u istoriji bugarskog reli sporta je postao reli Sofija jednom izuzetno interesantnom i moćnom takmičenjem, ukoliko do zadnjeg minuta u plasmanu nije bilo ništa jasnog.

Na tehničkom pregledu u subotu ujutro je izašlo 44 posada iz prijavljenih 53, a do finala relija su stigli 33 posade. Zbog različitih razloga u reliju nisu primili učešće nekoliko iz pretendenata na pobedu u našem prvenstvu – Dančo „Dančoni” Dančev (Subaru), Ivan Marinov (Mitsubishi) a zbog bolovanja je takođe odustao od učešća čuveni šampion brdskih i kružnjih trka Ilija Carski (Fiat Punto S1600).

Dan 1, subota 07.5.2005
Kišovito mračno vreme, mokra staza – ovo su bili najznačajne harakteristike prvog dana relija. Mokra staza je veoma lošu šalu naigrala nekolikim iz pilota. Uprkos hladnom vremenu – temperatura oko 7 stepeni Celzija – na startu relija oko hotela Kempinski Zografski a na stazima je bilo puno gledalaca a navijača pojedinih pilota koji su uprkos igre prirode izašli u kišu da se podive na močnu i iskusnu vožnju svojih favorita. Zvanični start relija je bio u 14:30 časova ispred hotela Kempinski Zografski, a u 15:15 je prvi auto startovao na BI 1 „Dragalevski manastir”. Najbrzi tamo je postao Dimitar Iliev (Mitsubishi Lancer Evo8), za njim su bili lanšni prvak zemlje Krum Dončev i mladi Georgi Tanev (sad sa novim suvozačem – iskusni Bojko Ignatov, lanšni partner mladog Georgija Janakieva), oba pilota na Subarua Impreza WRX. Na ovoj stazi je pukla guma na Opelu Corsa Rušena Ibrjama, a nisu startovali Emil Marinov (Lancer Evo8) i Plamen Stajkov (Renault Clio RS). Nažalost organizatorima a još više gledaocima je ispao sa plana relija BI 2 ko je morao da se vozi kao superspecijal širom aleja parka Borisova bašta a bi izazvao upravo ogroman interes publike. Ispit je ispao pošto organizatori nisu uspeli adekvatno obezbediti stazu. Ovako su se posade ponovo uputili ka startu BI „Dragalevski manastir”, pod brojem 3 u programu relija a takođe zadnji brzinac u prvom danju takmičenja. Prvo vreme na tom brzincu je najavio Georgi Tanev, za njim je ostao Krum Dončev, a treći je stigao Radoslav Kozlekov (Mitsubishi Lancer Evo8). U toj stazi je jedan iz asova u klasi A6 Hristo Paraškevov (Fiat Palio) izašao van staze, ali iako je izgubio tamo puno vremena je svakako nastavio učešće u takmičenju, čim je zaslužio trofej relija za fer-plej. Na istom mestu su ranije takođe dopustili greške favorite na pobedu Dimitar Iliev i pobednik prvog kola Jasen Popov (Mitsubishi Lancer Evo8), ali su oba, nasreću, prošli bez ozbiljnih posledaka. Po završetku prvog dana lider je u plasmanu bio Georgi Tanev, za njim na 0.2 sekunda je ostao Krum Dončev (oba na Subaru Impreza WRX), a trećim na 4.2 sekunda za liderom je sledovao Radoslav Kozlekov na Lanceru Evo8. Te manje razlike su i dokazali da velika borba još bude a da će se sve oko pobede rešiti tokom drugog dana takmičenja.

Dan 2, nedelja 08.5.2005
Borba u drugom danju relija je počela rano ujutru (07:30) startom brzinskog ispita broj 4 „Vitinja 1”, koji je po programu relija morao da se vozi 4 puta za dan. U prvoj „manši” je pobedio Iliev, za njim stigao Popov, a trećji vremenski rezultat je najavio Kozlekov, sva trojica na Mitsubishiju Lancer. Na toj stazi je dobio probleme sa turbom mladi Šterev (Subaru Impreza STi), a višestruki pobednik različitih trka Nikolaj Zlatkov e kompletno odustao sa relija zbog mehaničkog kvara na svom Opelu Astra (klasa X3). Crnoj seriji na toj stazi je nadoknadio Ivan Ivanov, potrpevši težak sudar na svom Citroenu Xsara (klasa N3). Nasreću je sve prošlo bez ozbiljnih povreda posade, ali je teško stradao auto. U 09:16 je startovao prvi auto na petom brzincu („Vitinja 2”), gde su prva trojica opet završili u istom redosledu. Na tom brzincu je završila trka za još dva vozača, oba u klasi A6. Prvom je pokvario motor svog Forda Puma S1600 privremeni lider u klasi Rumen Dunev (sin čuvenog reli-veterana Bončoa Duneva), a se je novi Citroen Saxo viceprvaka prošle godine u toj klasi Turala Metkova zapalio na stazi. Vatrogasna oprema na kupljenom u Turskoj Saxo nije bila u redu, ali nasreću su posada i gledaoci uspeli brzo pogasiti vatru.
Do kraju trke je več preostalo samo nekoliko brzinaca, ali su se ipak najavili nekoliko ozbiljnih pretendenata na pobedu, dokazavši da će se snažno boriti za ozbilan uspeh takođe u reliju Bulgaria. Na šestom brzincu „Vitinja 3” je opet najbrzi bio Iliev, a za njim su sledovali Kozlekov, pa Popov, sa manjom razlikom pomeđu njih. Prvu pobedu je u BI 7 „Vitinja 4” zapisao vozač tima „Prista Oil” Kozlekov, na sekundu sporije je stigao Popov, a trećim je ostao na 0.2 sekunda Iliev.
Ovako pre zadnjeg brzinskog ispita broj 8 „Simeonovo” u generalnom plasmanu lidirao Iliev, ispred Popova i Kozlekova. Trojica na Mitsubishija Lancer su bili upisani u samo 6 sekunda, za još tri sekunda je sledovao Georgi Tanev na Subaruu Impreza N11. Lanšni prvak Krum Dončev je vozio ispod očekivanja, pa je do tog momenata kasnio 30 sekunda osvojivši peto mesto u plasmanu.
Prvi auto na zadnjem brzincu broj 8 je startovao u 15:15 časova. Strahovitom vožnjom „do jaja” je opet pokazao najbolje vreme Iliev, drugim je bio opet Popov, a mladi Tanev je osvojio treće mesto. Ukupno, pobedu u prvom reliju Victory Sofia je izborila posada Dimitar Iliev - Janaki Janakiev na Mitsubishiju Lancer Evo 7, za njim na nekih 4,6 sekunda je završila posada Jasena i Diljana Popovih, a treće mesto na podijumu su osvojili Radoslav Kozlekov – Petar Sivov, obe posade na Mitsubishija Lancer Evo 8. Iliev je dobio takođe prvenstvo relija u klasi N4, u N3 su pobedili Vilhelm Knčev – Ivan Tonev na Renaultu Clio Sport, a u N2 – posada sudskog tužioca Emila Deneva sa suvozačem Valentin Bonev na Citroenu Saxo. Pobednici pojedinačnih klasa u grupu A su postali: u A6 Georgi Janakiev ml. – Marin Kostadinov (Citroen Saxo S1600), a u A5 Sava Dimitrov – Krasimir Mehanđijski na Daihatsuu Charade.

Nakon drugog kola u reli-šampionatu prvim u generalnom plasmanu opet ide Jasen Popov (Mitsubishi) sa 18 bodovima, drugi Iliev sa 16 bod., a treći Kozlekov sa 11 bod.

Sledeće kolo u reli šampionatu je klasički reli „Stari stolici” oko grada Šumen 17.-18. juna, kojim sezon reli trka ulazi u svoju pravu suštinu.
Nil SaTiS... nisi optimum!
Nil SaTiS
 
Мнения: 117
Регистриран на: Вто Апр 19, 2005 15:48
Местоположение: вече Варна
Име: Ивайло Цонев

Мнениеот McCrash » Пет Май 20, 2005 18:57

Сано напред "Nil SaTiS", очекујемо наставак извештаја
McCrash
 
Мнения: 95
Регистриран на: Пет Апр 22, 2005 00:23

Предишна

Назад към International Forum

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта

cron