Re: Писмо до УС на БФАС
Публикувано на: Съб Апр 02, 2011 23:16
MIROSLAV MARINOV написа:Марио,мисля че вече не си само фен а и състезател и трябва да мислиш реално ,въпреки възрастта.Самата идея за създаване на ралиспринт с едно трасе е да се намалят разходите за ВСИЧКИ! И за организаторите и за състезателите.Ралита с по 4-5 отсечки си имаме и сега в шампионата.И те отпадат едно по едно.На Вида миналата година бяха 18 коли.Савко в момента се чуди как да съкрати ралито за да се проведе.Писта Търново още е под въпрос,дано не се отмени.Всичко се свежда до ПАРИ.За пет отсечки ти трябва пет пъти повече полиция,линейки,пожарни,пет съдийски екипа за старта и финала,пет пъти повече маршали,място за сервизен парк и съдии за него.Знаеш ли какви разходи са това.По добре в настоящия момент да хванем питомното а не да гоним дивото.В момента такива са реалностите.Това дето казваш че БФАС трябва да намира спонсор за състезателите е чиста теория и не отговаря на реалностите В МОМЕНТА,който и да е председател на БФАС.
Помни ми думата,че ако стане реалност така замисления шампионат,много от организаторите ще се насочат към него.Предимствата съм изброил по -горе.
Прав си Миро, но аз имах предвид, че организатора на състезанието трябва сам да определи броя на етапите според възможностите си. Ако в регламента на шампионата е написано отсечките да бъдат от 1 до 3 или повече, то всеки организатор според финансовата си възможност трябва да определи колко етапа да бъдат включени в състезанието. Ако няма достатъчно пари за полиция, съдии, маршали, линейки, пожарни и т.н. разбира се, че сведе броя на етапите до минимум, но ако пък има тази финансова възможност, защо да не направи повече скоростни етапи? Затова правилата не трябва да са ограничаващи, а да има едно притворена вратичка и ако се намерят пък спонсори за състезанието, разбира се че ще е по-добре да се включат повече скоростни отсечки Това организатора трябва да го реши в зависимост от финансовото си положение