Здравейте!
Отново дойде време за някои технически дейности, които трябва да извършим, за да продължат да съществуват
http://forum.rally-club.net и
http://www.rally-club.net. С техническите дейности проблеми няма, те обаче са свързани и с някои финансови подробности...
Казано накратко, трябва да подновим хостинга на форума и сайта. За хората, които тук биха попитали, какво е хостинг - това е услуга, която предоставя дисково пространство на даден сървър и осигурява интернет свързаността на този сървър. На такова място са разполагат web сайтовете.
До миналата година, приблизително по същото време, хостингът на сайта се осигуряваше еднолично от
damon. С разрастването ни обаче се наложи да преминем към друг вариант - да ползваме услугите на хостинг компания, предоставяща услуга с по-големи възможности. Това позволи да бъде създаден този изцяло независим форум и да се преместим от dir.bg тук. Също така, беше създаден
фото албмум, който е поле събиране и обмяна на снимки от всички събития, свързани с българския автомобилен спорт и е достъпен от целия свят. Всичко това стана възможно, благодарение на около 20 доброволци от форума, с чиято финансова помощ беше платена услугата. Но вече наближава времето, когато срока на услугата ще изтече - 28.02.2006г. Трябва да организираме отново плащането на хостинга.
През изминалата една година използвахме услугите на
http://www.host.bg и по-точно пакета "Малък бизнес PRO". Услугата е може би най-добрата, която се предлага на българския пазар, затова ще продължим да я използваме и през следващата година. Основните параметри са 2GB дисково пространство и 100GB месечен трафик. Цената за един месец е 17.75лв. или 213лв. за една година. Закупуването и предплащането на услугата за една година ще донесе и безплатно продължаване на регистрацията на домейна
rally-club.net. Любознателните могат да прочетат повече на
http://www.host.bg.
Стигнахме и до същината на въпроса. Както знаете всички тук сме просто ентусиасти. Затова ви молим за финансова помощ за съществуването на форума и сайта. Някои може би си спомнят как бяха организирани нещата миналата година. Така ще подходим и сега.
Нека всички желаещи да помогнат се запишат в тази тема. Краен срок за записването ще бъде
18:00 на 12 Февруари 2006г. След това според броя на записалите се определяме големината на сумата, която всеки ще заплати - тя ще се получи като разделим цената на услугата (213лв.) на броя на желаещите да помогнат (т.е. всички заплащат еднаква сума). След това от
13 Февруари до
26 Февруари 2006г. събираме парите. Детайлите около събирането ще бъдат уточнени по-късно. След това заплащаме услугата и се радваме на форума и сайта още цяла една година