beta_racing написа:Ами ето, дори и най-големите тренират нерегламентирано, какво се оплакваме
Да взема да проверявам по Пещера отвреме навреме, а...?
Преди години тренировките и сервизите не бяха регламентирани. Например, за Албена по-богатите идваха 10-тина дена по-рано, минаваха 50-100 пъти Върбица и Стара река. Например, Табатон. И ученика му Лонги. А за мен върха на сервизите у нас беше ИНКО 1993, когато механиците се превозваха с хеликоптер.
Тази тенденция се засили-например, всички коли на Тойота на Сафари се придружаваха от хеликоптери.
Освен това местните жители не искат дни наред да са ...под стрес.
Затова ФИА регламентира сервизите и тренировките-да се намалят разходите и да не се пречи на местното население. По правило забраната за присъствие на състезател на предстоящо трасе е 1 месец.
Това трудно се контролира. Умните организатори слагат радари и нарушителите си плащат.
Преди 2-3 години във Финландия , не помня кой беше, но направи десетки превишения на скорост и си плати. И постоянно има нарушители. И наскоро в Турция....
Та, около Пещера може да видите ...странни коли и шофьори.
Измамата, или заобикалянето на правилата не е чуждо. Въпроса е, ако има нужда, това да се направи по перфектен начин. Пример, Тойота и рестриктора. Гениално.