|
||
This position has made us the leaders of the IRC and the Peugeot brand has become one of the elite brands in the brand evaluation. We will think of taking part in the rest of the European championship competitions. I can’t confirm any plans including competitions out of the IRC yet, though.
txl написа:Думи на Ойеда след финала:This position has made us the leaders of the IRC and the Peugeot brand has become one of the elite brands in the brand evaluation. We will think of taking part in the rest of the European championship competitions. I can’t confirm any plans including competitions out of the IRC yet, though.
Така че, предстои да разберем дали ще участват в останалите два кръга от ЕРШ.
swrt написа:Барум мина и замина,но останаха няколко запомнящи се момента.
Манията наречена РАЛИ в Чехия.Злин просто не можа да побере зрителите през тея 4 дни.Няма свободни хотели,свършила храна по магазините,няма свободни заведения.............просто няма как да спреш за две минути,че тълпата от фенове те отнася на някъде.
Организация-страхотна.Разбраха още в началото,че публиката е много повече от капацитета на града и започнаха да спират идващите коли още извън града.Фенове имаше от всички краища на Европа-скандинавци,италианци,българи,румънци,поляци и какви ли не още народности.Бяха организирани различни забавление-хокей,футбол стрелба с лъкове м/у фенове и състезатели.Самите отбори бяха предразположени да са по-отворени и по-контактни към феновете си.Пежо имаха изложен плакат на Фиат и който уцелеше гума със стрела получаваше макетче на 207.Абе веселба голяма,навсякъде и без почивка.
Самото състезание беше направено много точно.Оптимално време за гледане и преместване на следващия етап,използване и на най-малките пътеки за предвижване на феновете(всичко това се контролира и напътства от разни маршали) и осигуряване на възможно най-много инфо за развитието на ралито.
За пилотите какво мога да кажа................поне десетима местни с Н/4 са видимо по-силни пилоти от нашия Митко,но са прекалено голями "пили" и често храсти и дървета се запознават с тях.Чуждите пилоти ...............еми силни.Пежо има двама много силни пилота.Франсето е по-симпатичния и като цяло "по-точния" пилот,но Ойда е доста силов и атрактивен и като цяло по-се харесва на публиката.Фиат-еми макарони.........само проблеми и само реват.Наистина Траваля се чувства доста комфортно в тая кола,а Навара е направо страхотен пилот.Лоикс показа,че не е за изхвърляне,а Ален,заедно с Креста ми станаха любимци.Също Бети много ми хареса и като каране и като човек.
Митко .......... не знам по-горе Любо е писал какво съм казал за него,но реално не можа да "хване" публиката.За чехите българин номер 1 си остава Г.Танев.
Много хубаво рали,много има за разказване,но истината е,че трябва да се види на живо.Не става да се усети с приказки...............самата атмосфера е различна:едни и същи пилоти в България и Португалия се държат по един начин,а като ги видиш в Чехия,си говориш и "играеш" като,че ли сте отраснали заедно.
2001,2002 и 2007 са най-добрите години в,които съм гледал това рали.
RaPiD написа:Пламене ще ни улесниш ако пускаш линкове към всичко, което намериш, най-вече видео.
valio написа:В сайта http://www.pf-rallyfoto.cz/view.php?cis ... 2007082701 който пусна plm има страхотни снимки от рали "Златни" 1989год. те са в раздел historie
Назад към Европейски шампионат, IRC и регионални купи
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 32 госта