beta_racing написа:Фиеста RRC е практически първата кола след Мини SPC с двигател 1.6Т и 30мм рестриктор, като независимо от това и двете се водят S2000 (едно от най-тъпите решения на ФИА в последно време, което е преди всичко доста объркващо) и се състезават именно в класа на Суперите 2000.
С Фиеста RRC, Форд единствени вече имат "пълната гама" коли от двата най-високи класа (WRC и S2000), така че дали RRC ще бъде успешна модификация сама по себе си само като RRC може би не е от най-голямо значение, защото тя върви "ръка за ръка" с S2000, но от друга страна най-вече с WRC, тъй като лесно става такова при наличие на още малко средства
Тя и без това си е бая скъпичка в сравнение с "чистите" супери (между 360 000 и 390 000 ПАУНДА!
) и ми се струва, че някой, който си мисли да я кара само като RRC, след като я купи (т.е. да се състезава само със Супери), няма да му излезе сметката и май ще е по-добре да си вземе направо атмосферка
Друг е въпросът вече как чичко Малкълм си върти работите и как си промотира колите - а именно в началото колата не я кара някой случаен (Мико Хирвонен - Рали Монте Карло 2010 и сега Басо на Миле Миля), има явна заводска подкрепа и т.н.
После обаче, както се казва, частникът си е частник
, а и знаем как Уилсън работи с клиентите си (щом вече има направен и блог, който го "разобличава"!
), така че работата ни е ясна на всички от много време - бизнесче
Всичко е самата истина. Цената на РРЦ Фиеста на пръв поглед е висока, но това донякъде е логично. Какво имам предвид. Стандартна С2000 е около 300.000 ( базово само колата естествено), РРС е точно 20 до 30% отгоре, но има опцията да се преработи со ВРЦ вариант бързо, лесно и евтино. Това не го предлага НИКОИ ДРУГ и е повече от логично да струва толкова. Смисъла на този модел е да се използва от пилот/екип с ДОСТАТЪЧНО ПАРИ, които искат след "обиграване" в клас С2000 ( било то регионални шампионати или Европейския или ИРЦ) да могат да участват и в Световният. Идеята и реализацията е отлична. Тази кола става и за наем, при това много добре.
Съвсем друг е въпроса кой ще повярва на Малкълм Уилсън, след всичките тези години. Защото например в ВРЦ НИКОГА, ама НИКОГА не е било достатъчно просто да имаш кола от клас ВРЦ за да побеждаваш. Дори и на Солберг му беше много трудно, имайки предвид, че все пак той е ....Петер. Не си ли в топ екип с ПОСЛЕДНА версия на колата си е почти абсурд да победиш, а понякога и да се опазиш от "шамарите" на доста по скромни пилоти. Това е истината. Затова и едва ли ще има много голям успех този модел, въпреки, че идеята е много добра. Такава кола може да се поръча от хора като Соловьов, Новиков(него Форд вече го изгубиха) или Катареца ( също изгубен вече за Форд) или от някои друг милионер, но с нея състезания немогат да се печелят.
Думите на Уилсън винаги са много помпозни и почти никога истина. Не само Вармболд, а и много други не веднъж са коментирали деиствията на този индивид. Той, типично по английски си мисли, че всичко се върти около острова и се мисли за богоизбран. Тази година за малко да го изритат и от Форд. Като цяло за надменните англичани това е запазена марка. М-Спорт - постигнал някакви резултати в почти никаква реална конкуренция ( и бит десетки пъти от Ситроен), Продраив - "великите" англичани, унищожили не кой да е , а Субару, МеМ - пълно фиаско с Протон ( след милиони инвестиций), МСД - Хюндай след тях неиска и да чуе за ралита, Сеат също бяха навремето и с английска връзка....... примери много.
Абсолютната истина е, че Уилсън прави абсолютно същото с РРЦ, което нпарави и преди 2 година на Монте с С2000 Фиестата. Прекрасен пилот, хиляди съмнения за нередовна кола, ЗАВОДСКИ ОТБОР и 1-во място. А какво стана след това? Две години бой. Никои, почти никъде ( на фона на броя състезателни коли Фиеста С2000 които участват ) не е постигнал нищо забелеително с тази кола. Единственото предимство е на макадам, при това не винаги.
На Милле вече Скандола беше с Шкода и видяхме какво направи. Един от коментарите му дори и по време на ралито беше, че с Форда такива времена неможе да даде.....това е кръсноречиво. А и не е единственият пример.
И всичко това на цена 300.000, ама паунда, не евро
. Плюс това почти две години почти социалистическа завеса относно цени, стойности, части и т.н. за този модел. Плюс това "привилигирован" спеар пакидж за "само" 100.000 ПАУНДА, за неща които при французите струват 65.000 ЕВРО!!! Между другото едно Пежо струва ПОД 300.000 ЕВРО и е с по-евтини части , да не говорим за поддръжка ( и себестойност на състезателен километър). При Шкода е почти същото. Да не говорим, че моторите на почти всички, ВКЛЮЧИТЕЛНО И НА ФОРД се правят от Пипо. И на финала 100+ регистрации за Пежо, 65+ Шкода и около 35 за Форд
.
Така, че това с Бассо на Милле е точно това което беше с Хирвонен на Монте. Хубавото според мен, е, че вече ПОЧТИ НИКОИ няма да повярва на Уилсън ( така както и му се клати стола под краката дори и от ФОРД) защото фактите със С2000 са налице. И това се знае от поне 95% от хората които следят и са наясно с нещата.....
А пък за ФИА не ми се коментира. Те там заслужават отделна тема, особенно с новият президент и тоталното френско подкрепяне......резултатите са на лице. Направо ми се повръща от тях. На път са да унищожат съвсем нашият спорт за сметка на онези дето се въртят като пумпали ( много интересна тема за "качествата" им е "показното" с шампиона Райконен) и естествено за фирмени интереси което е равно на само едно нещо --> ПАРИ!!!