|
||
P.Solberg написа:Защо ли си мисля, че ако беше минал някой от простолюдието щеше да бъде декласиран
P.Solberg написа:Не знам дали е знаело, но щом има пътна книга тя трябва да се спазва, мисля че всяко нарушаване на маршрута от пътната книга води до изключване.
beta_racing написа:От друга страна, това става на кръстовище, където не може да няма маршали, въпреки че от пътната книга се вижда, че радио връзка, линейка или пожарна няма. Следователно би трябвало да има някаква реакция от тяхна страна, ако лентата е махната от публиката.
От трета страна - как Ситроените (и другите, които са минали) са знаели за това? Може би само бърза реакция? Едва ли. За Ситроените съм склонен да вярвам, че може да са били информирани от т.н. gravel crews, които минават, за да проверят дали няма промени по трасето и съответно да ги коригират в записките, след което да информират навигаторите за промените, за да могат и да те да ги коригират в своите. Но въпросните промени в никакъв случай не са толкова фрапиращи А другите, които са минали откъде знаят тогава? А тези други кои са? И още един въпрос (при положение, че информацията е от gravel crews) - биха ли си позволили да поправят записките като по този начин секат място, което на пътната книга (независимо, че лентата вече я е нямало) е посочено като място, през което не може да се минава?
Може да се направи едно "разследване" на цялата ситуация, след като се прегледат онбордите от двете минавания и се чуе какво казват навигаторите като записка за въпросното място
beta_racing написа:И последно нещо: наистина, когато контестацията е била подадена (това е било още в петък), водач е бил Яри-Мати Латвала и никой не е знаел какво ще стане след почти 48 часа, следователно контестацията не е пряко срещу победата на Льоб, а просто с нея Форд искат да изяснят положението с пътната книга. Но фактически, ако наистина загубата е към 4 секунди, едно наказание (дори и само с 4 секунди, което няма как да стане ) в последствие би отнело победата на Льоб............затова ситуацията е малко "странна" Но щом наказание е наложено само към организаторите в рамките на вечерта след ралито, не очаквайте да има промяна...
Да, де, и аз казвам същото нещоRally Fan написа:Всичко е така, но не точно....
Не може на кръстовище да няма поне 1 маршал, който да следи (както в случая е било кръгово движение) за това екипажите да преминат от там както организатора е преценил (респективно по пътна книга) през кръстовището. Радио връзка, линейка и пожарна не може да има на всяко кръстовище..съвсем нормално е, особенно како е в германия с по 40-50 разклона на СЕ. Затова разбирам и глобата отправена към организатора (който дефакто е виновен, ако реално е нямало маршал на това място, а и ако е имало, защо е допуснал това?!)
Според мен ако дефакто Гравел крю-тата са забелязали то щее за всички. Логично е тази поразия да е направена непосредствено преди преминаването на първия състезателен (желан) автомобил.
beta_racing написа:Малко излагация за Яри-Мати Латвала
http://vimeo.com/24478296
Назад към Световен рали шампионат
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 42 госта