Много интересно рали. Започна с голяма битка между Льоб, П.Солберг, Ожие и Латвала, а Мико и Сордо изостанаха още в петък. Първи от водещата четворка, който падна надолу в класирането, бе Яри-Мати, заради спуканите гуми (или беше една само?
) на СЕ Майхерин 2 в петък следобед, а след това на СЕ Раднор 1 в събота сутринта Ожие направи грешка, претъркаля Ситроена и отпадна. Борбата за първото място продължи и в събота като разликата в края на деня бе едва 4.6 секунди в полза на Льоб пред П.Солберг. В неделя обаче "баткото" си каза думата и направо смаза Солберг. Норвежецът удари и някакъв камък (или скала, няма значение) на първото минаване на СЕ Маргам Парк и беше откъснал парче гума на една от гумите си, заради което изостана с 3-4 секунди за етапа. И така, с по 3-4, 5-6 и т.н. секунди на етап, разликата до финала стана малко под 20, с което Льоб грабна последната победа на сегашното (или вече ще е по-точно да кажа: миналото) поколение WRC автомобили.
В събота Яри-Мати Латвала постепенно настигна Дани Сордо и го изпревари, като завърши деня малко зад Мико Хирвонен. В неделя на предпоследния етап изпревари и него, но само с 2 десети. Все пак, за всеки случай, на последния етап Мико "върна газта", за да може Яри-Мати все пак да завърши на трето място в ралито, с което стана втори за годината. Жалко за усилията на Солберг цяла година, но все пак и третото място за частен пилот е добре. Адмирации за Латвала и Ожие, които спечелиха по два пъти през 2010-та........Льоб е ясен
Разочарованията на 2010-та са Сордо и Мико. Дано догодина ги видим в нова светлина!
При SWRC Микелсен направо им отвя плявата
Втори завърши англичанинът Крег Брийн, а трети - испанецът Шеви Понс. Дали, защото Понс по-скоро гледаше да финишира, за да вземе титлата или не, но 6 минути никак не са малко и никак не трябва да са оправдание, че "си карал, за да завършиш"
Брийн, независимо, че беше втори, също бе на над 6 минути от Микелсен. За да видите за какво ви говоря, гледайте обзора на първия ден за Суперите и ще направите разликата между минаването на Микелсен и това на другите
За да им сложи тези 6 минути, явно навсякъде разликата е била толкова очевидна
Не следях много добре борбата в група N, но общо взето станахме свидетели на първата победа на пилот от академията Пирели стар драйвър (PSD). Това е естонецът Отт Танак, който победи португалеца Арминдо Арауйо с над 3 минути. От своя страна, Арауйо бе в позицията на Понс (от SWRC), защото на него второто място му бе абсолютно достатъчно, за да спечели титлата в PCWRC за втори пореден път, както и стана. Трети завърши друг пилот от PSD - новозеландецът Хейдън Падън.