|
||
По официални данни двете C4-ки на заводския отбор са едно към едно, с всички подобрения за 2010 година. Колите на Ситроен Джуниър са версии от 2008 година (но все пак сигурно си имат и подобрения). Колата на Петер Солберг е версия 2009, но на неговия отбор не предоставят никаква информация от тестовете, които провеждат, не получават информация за метеорологичните условия по етапите, както и все неща от този сорт. Затова те трябва да си набавят информацията като провеждат частни тестове, трябва да си намират (местни) хора, които да им помагат по време на ралитата. За сметка на това обаче не са длъжни да изпълняват заповеди от Ситроен, например да пуснат Льоб пред тях на някое рали, както и други подобни зависимости Е............ако, да кажем, от Ситроен пък обещаят да покрият 1-2 ралита за сметка на пропускане на някой от главния отбор напред в класирането, защо да не го направят? Иначе по принцип няма заповеди за тях именно заради всички лишения от по-горе (както и други, които в момента не се сещам)popodopolo написа:Да,Льоб е великан но ...има едно НО!Понякога си задавам въпроса дали С4 който той кара и тази на Ожие са едно към едно като подготовка и механика?
И ако някой отговори ДА следва следващия въпрос:Защо Ожие отива в отбора на Льоб ???
beta_racing написа:...Колите на Ситроен Джуниър са версии от 2008 година...
Назад към Световен рали шампионат
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 40 госта