от Chavo » Вто Юни 30, 2009 09:57
И Форд не пожелаха да задържат Петер Солберг и го взеха в Субару, но въпрос на виждания. Всеки сам може да прецени кой ход е бил по-добър, отиването на Солберг в Субару или отиването на Хирвонен във Форд. Иначе е нормално Хирвонен да се бори с Льоб, при наличието на два заводски отбора кой да се бори, някой пилот с частно подготвен автомобил ли? Също така Хирвонен е значително по-опитен от Латвала и малко по-опитен от Сордо, така че нещата следват логическия си ход.
Яри-Мати Латвала за мене без системата супер-рали е свършен, това беше най-голямата му сила. Да прави грешки, знаейки че после ще има възможност да се върне в състезанието и да вземе точки, но скоро няма да може да прави това. Аз не мисля, че ще може да корегира карането си в бъдеще, ще видим все пак.
Конкретно за Рали Полша за мен това е най-бързото и атрактивно рали в СРШ. Имах възможност да гледам миналата година 4 директни предавания на
специални етапи от Рали Финландия и след промените по трасето ралито пак е на много добро ниво, но не може да се сравнява с предишни години. Затова пиша, че от видяното за мен Рали Полша е най-атрактивното в календара. Несправедливо ще е, ако не бъде включено отново, такова състезание заслужава мястото си в календара. Да, не всичко беше идеално, но за първи път след много дълга пауза нещата бяха на много добро ниво, а проблемните етапи или част от тях може да се заменят. Жалко само, че това рали се проведе точно тази година, когато нещата в СРШ са доста странни, така да ги нарека. Това състезание не заслужаваше да посрещне толкова малко екипажи.
Впечатление ми направи, че Шкода Фабиа отново показа добра скорост, този път в ръцете на Микелсен, след участието на П.Г.Андерсон в Норвегия, но отново не издържа.
Жалко за Ожие, движеше се много добре, навлезе в ритъм в СРШ, показа че наистина е талантлив, не заслужаваше това , което му се случи.
Холовчиц определено ме зарадва с карането си, жалко че рядко влизаше в кадър, съжалявам, че не го гледах на живо.
Очаквам Льоб да спечели във Финландия, защото след миналогодишните промени трасетата пасват много добре на неговия стил на пилотиране, нещата не са "газ до дупка" навсякъде, като цяло ралито стана по-технично.