bg_rallyfan написа: Аз мисля, че ако се вярва на Бломквист (нямама причини да не вярвам на стария Стиг) разликата идва от затворените завои, някакси в обратните, и 2,3 са по мудни гр.Б.
И на мен ми е правило впечатление, че "прасетата" от групаБ, на обратните не пързалят. Много са мудни в обратните завои, в сравнение със сегашните WRC-та. Аз също съм технически неграмотен /за една крушка ходя до сервиза на едни приятели от Велинград/ ,не мога да дам обяснение. На правите обаче, и в бързите завои, група Б си бяха страшилища отвсякъде. И затова - дайте да сравним времената на групаБ и групаN , да речем на някоя бърза финландска отсечка. За Кенийска няма как да стане, защото "изнежените госпожици" /група N/ не са и чували за такива етапи.
Борбата на производителите произвеждащи автомобили от група Б ,също не беше за най-красив дизайн. Това, че им слагаха по един метър спойлери е инжинерно решение /не кич/ ,породено от необходимостта тая кола все пак да седи на пътя. Защото тогава ,до колкото знам, нямаше ограничение в конете. Дори Ауди,пак доколкото знам, са били готови с двигател над 1000 к.с. Това па нещо на правата, на старта, на ускорение какъв звер ще е било - направо не ми се мисли ...
Но колелото се върти. Навремето имаше дупка след група Б, сега ще има дупка след WRC ...