Ралито се променя/развива. В последните години хаотичната политика на ФИА намали драстично интереса на производителите към тази дисциплина. Примери много-като се започне от ограничаване употребата на ВРЦ колите и освобождаването на Н4, въвеждането на R1, R2, R3, R4, S2000...Все още не е ясно с какви коли ще карат в СШ през 2009, какъв е календара...
А в пистовите дисциплини е съвсем различно.
Не познавам структурата на ФИА, но ми се струва, че рали комисията не работи добре.
А за наскоро проведените Монте Карло и Ирландия мисля, че те не са показател за съответните шампионати.
Монте Карло е класика, безспорно. Но, в последните години е много трудно и неприятно за гледане. Отсечките се затварят поне 5-6 часа преди старта и подобни. Пък и сега го нямаше световния елит.
Нека изчакаме Финландия, Акрополис, Германия...Струва ми се, че въпреки общия спад ще има много, много зрители, които искат да видят на живо майсторството на световния елит.
Как е в IRC? Например Барум 2008. 20+ С2000 ,70+ Н4, вече и предаване на живо...
Като надпревара е интересно. Следващото рали е Бразилия.
Но, спрямо видяните на живо 5-10 ВРЦ коли в СШ е несравнимо.
За да могат виртуозите да ни радват с уменията си им трябват подходящи...инструменти.
Така си мисля.
1986 беше последна за гр.Б. Както вървят нещата 2008 може да е последна за ВРЦ. Който не е гледал ВРЦ тази година има последен шанс.
СШ ще има, но...какво ще представлява...