ZaroS написа:Честито и на Дювал, успя да завърши
Не само успя да завърши, но и помогна на Ситроен да увеличи с една точка преднината си пред Пежо...което малко малко, ама си е увеличение...и все пак да не бъдем прекалено стриктни, Дювал е с нов навигатор, движеше се горе-долу с темпото на Мартин, на моменти имаше доооста добри времена, явно трябва да напипа постояността, хех, Льоб ако продължава в същия дух се очертава и Ситроен да е шампион тази година, макар че ще е доста оспорвано...макар че от 7 оставащи ралита има 3 асфалтови, на които се очаква солидни точки от двата Ситроена...макар и Льоб вече не е нужно да натиска толкова все пак си мисля (и ми се иска) да го направи...хехех, тъкмо да направи заветните 10 победи за сезона...мисля, че ще има натиск от шефовете им във Ситроен за брутални точки на 3-те асфалтови ралита...щото там шанса да се откъснат значително пред Пежо е най-голям...дано съм прав в разсъжденията си де...и накрая Льоб с 10 победи, Ситроен шампион...и да се отказват спокойни, че размазаха всички...
Гронхолм и Мартин макар и да не могат да вземат победа като цяло се движат доста стабилно, и особено благодарение на системата за точкуване "не позволяват" на Ситроен да се откъснат много напред...засега...пък и той Льоб каза, че тактиката му за този сезон ще е различна от "консервативната" тактика от миналата година, когато натрупа преднина, и после караше спокойно и вземаше втори места на поразия...а той си каза, че бавно не може да кара, щото се разконцентрира
In the long run, we are all dead.