И на мен ми е интересно това.
Има заявени и от Индия, от Унгария...
Очевидно е, че този шампионат с тези коли е много привлекателен. Разбираемо е.
Интересно е и друго. Какво ще направи ФИА, спазвайки политиката си за премахване на Н4 при такъв интерес.
Любо, моето разбиране за ролята на фед е да помагат за развитивето на спорта. Виж как е в Норвегия, в Естония, във Франция...
Сега си спомням за един случай от средата на 90-те години. Около Кастрол нашата фед трябваше да предложи млад, талантлив пилот. Отхвърлен беше Митко Илиев и други. Одобрен/а беше ....Гергана Апостолова! С тази номинация тя кара и на Монте Карло!
Повтарям - по предложение на фед през 95-96-97 имаше българско участие на Монте Карло с дамски екипаж и кола Сузуки. Признавам си, Гергана беше страхотна ...жена.
Тя имаше някакви участия у нас, даже с формула. Гледал съм я на писта София с формулата.
Българските участия на Монте Карло се броят на пръсти. Едно от тях е на дамски екипаж.
Как щеше да изглежда Митко на 20 години кара на Монте Карло?
Малко се отклоних.