Ясни са пилотите на Сузуки за 2008.
Имам, обаче, малки забележки.
Много ценя Гардемайстер и се радвам, че получи шанс за 2008 в заводски отбор. Но, колата има нужда от развитие, т.е. от пилот, който да помага за развитието. А Тони не е такъв. Той кара всякакви коли с всякакви настройки и не може да каже какво му липсва в колата.
Примери има много за това какво усеща и иска пилота от колата, респ. от екипа. Едни знаят какво искат, други не знаят и се приспособяват към наличната кола.
Подобно е и у нас, но това е друга тема.
Като най-фрапиращ момент може да се посочи Колин и Шкода в Австралия 2006.
Тогава още при тестовете Колин иска тотална промяна на всякакви настройки и това озлобява швабата Дитер Метрих...И озлобения шеф по-късно нарежда за смяна на съединител без да има нужда. Така проваля Колин, и Шкода. А той тогава е шеф на Шкода моторспорт и работи много добре с друг немец- Шварц. През всичките години пилотите карат с настройките на Шварц и нямат думата. Тоухино, Паасонен, Гардемайстер...
Втория пилот никога не е карал ВРЦ кола.
Освен това има сигурни само 2 ралита - Монте Карло и Швеция. После не е ясно.
Кандидат за втори пилот беше и Урмо Аава. Искали му около милион евро.
Аава през 2008 ще кара Ситроен ВРЦ в отбор с Раутенбах.
Вижте и формалното инфо на
http://www.bgnrc.info/index.php?option= ... 2&Itemid=1