Последната отсечка на Рали Германия 2007 СЕ19 Мозелвайн 2 започна в 14:52 часа наше време.
По трасето засега са Халид Ал Касими, Хенинг Солберг, Гай Уйлкс, Матю Уилсън и Яри-Мати Латвала и Петър Солберг.
Edit 1, 15:05: "Радвам за се отбора и затова, което направих и ще чака Мико и Маркус в сервиза след финала. Следващото рали, в което ще взема участие ще е в Испания. Иначе това рали беше много трудно, настилката и цеплението се променяха постоянно!"
Edit 2, 15:07: "Продължавам да се уча! Имах много проблеми, но за някои от тях и аз бях виновен. Преди следващото рали ще се упражнявам малко повече."
Времето му за етапа е 11:00.4 минути.
Edit 3, 15:09: "Объркахме два пъти избора на гуми - два пъти бяхме с по-меки гуми. Не съм много доволен. Искаме пак да караме с WRC кола и ще поработим, за да може в следващото ни рали да стартираме с по-добра кола."
Времето на Уйлкс за сетапа е 10:58.4 минути.
Edit 4, 15:11: Матю Уилсън също финишира Рали Германия 2007: "Направих няколко глупави грешки за тези 3 дни. Карах по-бавно в последните две отсечки, за да сме сигурни, че ще завърших. Следващото рали Нова Зеландия е рали, което чакам с нетърпение."
Стартираха Тони Гардемайстер и Ян Копецки, а Тони дава първо време до момента на сплит 1, а Копецки е на 0.5 секунди от него.
Edit 5, 15:13: Яри-Мати Латвала: "Първата ми точка от асфалтово рали! Това беше "учебно" рали за мен и ще продължим в Испания. Представихме се добре в Нова Зеландия миналата година (победа в гр.
N) и се надявам да повторим представянето си и тази година."
Edit 6, 15:14: По трасето вече са и Хирвонен, Дювал и Грьонхолм, а Петър Солберг ще финишира всеки момент. Той побеждава Тони Гардемайстер на втория сплит с 2.4 секунди и Ян Копецки с 3.6 секунди.
Edit 7, 15:15: Петър Солберг: "Днес се забавлявах доста. Искам да изкажа благодарността си на механиците на отбора, които оправиха големите проблеми, които имах с колата." Времето на норвежеца за етап 10:40.7 минути.
Edit 8, 15:16: Франсоа Дювал дава първо време на първия сплит, а Тони Гардемайстер е на 4.8 от Солберф на последния трети сплит. Сега финишира на 5.5 от Солберг.
Edit 9, 15:18: Тони Гардемайстер: "Много проблеми имах днес. Гръмна една гума - пълен АД! Голямо разочарование, но съм доволен, че финиширах това рали. Искам да изкажа големите си благодарности на всички."
Навигаторът на Гардемайстер излиза от спорта....пенсионира се
Edit 10, 15:19: Ян Копецки: "Много сме щастливи, че сме на 5-тото място!" Завършва етап на 8.6 секунди зад Петър Солбер на етапа. Това е най-добрият резултат на чеха в Световния шампионат.
Edit 11, 15:20: Или
GPS-а не изписва време за Грьонхолм, или финландецът се бави по някаква причина, защото само при него няма време!
Edit 12, 15:21: МАРКУС ГРЬОНХОЛМ Е КАТАСТРОФИРАЛ!!
Edit 13, 15:22: Мико Хирвонен: "Добър уийкенд за мен."
Франсоа Дювал дава първи времена на всички сплитове освен първия, където първи е Льоб. Маркус е на 29.9 от Дювал на втория сплит!
Edit 14, 15:23: Франсоа Дювал: "Натисках много и съм много доволен! Невероятно!" На въпрос дали ще има повече ралита за Дювал, той каза: "Надявам се!" Себастиан Льоб дава време с 2.8 по-слабо от това на Дювал на втория сплит.
Edit 15, 15:25: Маркус Грьонхолм е с 56 секунди по-бавен от Мико Хировонен!!!
Edit 16, 15:26: Задницата на Маркус Грьонхолм е пострадала много! Той финишира на 1:21.8 минута от Дювал! Не дава коментар!
Edit 17, 15:28: Себастиан Льоб печели Рали Германия за 6-ти пореден път. Малко позабравихме победата им след проблемите на Грьонхолм!
"Мисля, че е излезъл от пътя на много бърза отсечка. Иначе днес трябваше да караме по-бавно, за да завършим. От доста време не сме печелили и сме много щастливи!"
Edit 17, 15:29: Маркус Грьонхолм има 30км до сервиза и ще е предизвикателство да закара колата до там в това й състоятние, както казва коментаторът на Рали Радиото! Ще чакаме и ще видим!
Edit 18, 15:34: Маркус бил спрял само 100-200 метра от финала на ралито, но коментаторът трябвало да стои, за да интервюира пилотите от
JRC, където не се очаква да има разместване, поне на първите 3 места, които, след СЕ18 Дронтал 2, са заети от, както следва, Мартин Прокоп, Урмо Аава и Конрад Раутенбах.
Edit 19, 15:42: Маркус и Тимо са сменили гума и се тръгнали към сервиза! Коментаторът каза, че задното окачване е пострадало доста!