от Singulus » Съб Май 21, 2005 11:09
Добре де...в крайна сметка след като от догодина ще се променят (радикално...малко или много) правилата, как стои въпроса с тия частните тимове като например Kronos и Bozian, които най-вероятно ще продължат съответно с Ксара и 307, и може и да приютят някой от оставащите без заводски отбори, в които да карат пилоти...как ще се състезава примерно Ксара със активни диференциали, наблъскана с електроника...срещу новaта генерация WRC коли, които (със сигурност?!?!) ще са по-бавни на първо време...
Повдигам темата понеже преди няколко дни Льоб е oбявил, че има вариант при потвърждение от Ситроен за завръщане през 2007-ма той да кара за частен тим догодина (най-логично да е Кронос), и 2007-ма с пълни сили и пълен бюджет от страна на Ситроен да се "завърне"...
та как ще стане работата със сегашните WRC догодина в частните тимове?
In the long run, we are all dead.