bearcat написа:Според последното инфо:
Пътя ни ще е 20-22 часа в едната посока.Това с граници тъпни и т.н.
Колебанието е дали да отидем на 12ти за шейкдауна или не.Щеше ми се да пътуваме на 11ти и да спим някъде и на 12ти да си допътуваме щото 20 часа
....
Още не съм добил представа как ще се мъкнем по тия стейджове а и от турска страна организаторите нищо не ми написаха за суперспециалния етап.
На старт и финал разумно ли е да се ходи?Награждаване това онова?
И сервизната зона?Чувал съм че може да се разхождаш там,но не знам дали е вярно.Надвечер като се прибират ако сме там ще е готино.
Това е засега,друго ново няма
Аз ти написах и преди - опитай се да отидеш на шейкдауна. Струва си! Ако сте няколко шофьора може да пътувате и без да спирате без да се уморите чак толкова. Пък и така е по тия ралита - умората е зверска понякога, но няма как.
Не очаквай много от организаторите по мейла, съмнява ме някой да ти отговори. Просто отиваш там и се ориентираш в обстановката. Виждам, че много ти липсва опита от гледане на ралита, но съм сигурен че ще се оправиш. Имаш картите, графика а и все пак това е световно рали - хората помагат, не е точно като при нас - обикновено има пътища директно до етапа, без да се налага да минаваш по стейджа.
Ами на старт и финал - може да отидеш на старт да речем, интересно е да видиш стартиращо WRC но само веднъж, на финал обикновено няма нищо интересно - в ралитата финала е летящ. По-скоро е по-интересно на стоп-финалите, където колите спират за да им запишат времето в карнета. Там стои и журналиста на рали радиото и прави интервютата с пилотите. Може да видиш интересни неща, но също не прекалявай. Един път стига според мен! Наблегни си на отсечките... Въпреки, че си зависи - ако ти е по-интересно може и там да гледаш.
Иначе за старта и финала на самото рали - хубаво е ако можеш да отидеш. Цеременоиалния старт предполагам ще е предишната вечер така че него можеш да го гледаш и без да го застъпваш с друго. Награждаването също - не е лошо да се гледа, ако може, все пак е награждаване в Световния шампионат. Тръпка си е!
За сервиза и преди ти казах - опитай се да отидеш на 45-минутния сервиз в края на втория ден - събота. Там стават интересните неща. Хем е голям, хем правят и големи ремонти и просто си е зрелище. Другите малки сервизи по не си струват. В сервизите на световния шампионат си има място за зрители - в този шампионат няма такова неща като "там не пускат". Зрителите са най-важни, всичко се прави за тях. Лошото е че пред сервизите на водещите отбори особено когато влизат колите е блъсканица и няма да е лошо да стоиш да чакаш по отрано. Аз съм гледал последен в сервиз в Германия - в неделя и беше готино, но стоях пред сервиза на Пежо половин час преди да влязат колите за да имам добра позиция.
В сервиза е пълно и с магазини които продават франели, якета и какви ли не други глупости. Ще видиш, интересно е...
Safe is risky.