madGRaF написа:Go go Sloberg!!!
Тва правописна грешка ли е...хехе, или още по-добре "Go go Slowberg!!!"
И пак по темата - макар че е прекалено рано за сметки и за рекорди...ще стане много яко ако тази година падне заветния рекорд от 6 победи в един сезон, който миналата година Льоб изравни...друг е въпроса, че най-реалистично е ако се гледа броя победи спрямо общия брой стартове...това вече ще е истинска касапница, доколкото се сещам рекорда от 1992 на Ориол е 6/10, и въпреки това тогава не става шампион, иронично, но факт...така че от 60% от 16 старта през този сезон е 9.6, така че който направи 10 победи ще е наистина брутален...От 5-те изминали старта се вижда, че като чиста скорост определено над всички са Льоб, Солберг и Гронхолм, разликата между тях е, че Гронхолм вече с наистина надежната си кола продължава да прави грешки, които на практика го провалят...но се вижда, че дори загуби на време в началото на ралито от в рамките на 2 мин не спират изродите да наваксат с чиста скорост до края на ралито и да се доберат в първата четворка, което е още по-показателно за това, че са class of its own както се казва (Льоб в Мексико, Гронхолм сега в Италия)...
След като засега отмениха промяната в рали Испания към макадам (дали наистина е така), остават 3 асфалтови ралита, в които Льоб едва ли ще има сериозна конкуренция (която миналата година я направиха Мартин и Дювал, които и двамцата са в нови отбори и не няма как да постигнат скоростта на Льоб особено на асфалт...), така че си мисля, че поне изравняване на рекорда ще има...
In the long run, we are all dead.