Имах възможността да посетя школата на Павел Жеков и твърдо стоя зад мнението , че в никакъв случай не съм прахосал една седмица там ! Никой не може да стане пилот за една седмица , но вече знаейки какво трябва да правиш и как точно да го правиш , че да има ефект е нещо друго ! Определено смея да твърдя , че отговорите на много въпроси, които съм си задавал от доста време ми станаха ясни ! Разбрах защо съм правил грешки по време на каране ! Определено школата учи как да се кара правилно на състезания! Материала синтезиран и е предоставаен по лесно достъпен начин ( Павел Жеков е педагог) ! Лекциите които ни бяха изнасяни , бяха подкрепени и с видео материал, от който лесно можеш да добиеш визуална представа за нещата които се учат! Системата на обучение е по френска медодология , която вече е доказана! През школата са минали Ради Козлеков, Румен Дунев, Калин Чечев, Ники Златков и др. Сега Сава Димитров и Петко Петков!
На фона на стандарта ни на живот ина фона на заплатите в България ми се струва малко нагло да се иска за някакъв измислен курс 750 лева, при това за една седмица и с една умрела Жигула и една Лада 2105! За 750 лева караш най-обикновен кенеф, налепен с лепенки, две седалки и някакъв измислен ролбар Made in някъде си!? Ама значи с една телена четка не можаха да минат тоя волан и да го боядисат! И от седемдневен курс, един ден покрай конуси ли карате!Ми че то, до скоро на шофьорски курсове се караше на полигон и покрай конуси! И на този курс, каква е програмата ми е интересно!? Защото едно такова Жигули може да се купи за 300 лева, а до 750 лева със знания доста неща ще се направят по мотора
Значи , що се отнася до "кенефа" тук не се учи да се кара бързо , а техника на пилотиране ! Бързото каране за всеки е различно , а именно на кой колкото му стиска! Пък и никой не е задължен да ходи в школата , за това мисля че подобни изказвания са първо не на място и след това говори за ниво на култура! Щом някой е решил да си вземе жигулка за 350 лв. и да си направи с останалите пари , никой не го спира ! щом друг е решил да е една седмица в Сливен , избора е също негов!
П.П. На конусите се тренират захвати на волана, защото захватите които ни бяха показани са коренно различни от тези с които 80-90% от хората карат !