от plm » Пет Яну 06, 2006 21:08
Не ми се коментира, но не се сдържам.
Няколко пъти съм писал как БФАС унищожи А8, декларирайки, че тази група е забранена.За по-запознатите е ясен този ход на федерацията.
Миналата година в правилника на БФАС се допускаха такива коли до старт.Усети се някакво съживявяне след умъртвяването. И сега нов удар за тотално унищожаване! Сигурно пак ще кажат ,че от ФИА до БФАС е изпратена забраната за А8.
Какво да коментирам. Ние сме само фенове и гледаме цирка БФАС-състезатели-шампионат.
Основно, това е проблем на активните състезатели.И съвсем наскоро в друга тема "посъветвах" Иван Шопов като активен пилот да си намерят местото, т.е. да прочетат устава, да си осмислят позицийте, да направят конкретни предложения на БФАС и т.н.Според мен ,състезателите трябва да бъдат на такова место, че не те да обслужват федерацията, а обратно-БФАС трябва да гледа в очите всеки състезател.И трябва да е ясно, че ако няма състезатели няма да има и федерация.А предполагам се знае какво означава думата "федерация".
На нас, феновете това ни е хоби. Ние се вълнуваме, но сме с ограничени права. Активните състезатели са фактора, който трябва да регулира нещата. В БФАС официално аз съм никой, но например Иван Шопов е фактор и то не за леличката от пропуска, а за Георги Янакиев,т.е. иска ли среща Иван трябва да я получи.
В случая използвам името Иван Шопов, защото знам, че ще го прочете, но разбирайте "активен състезател".Нищо лично срещу Иван.
Надявам се, че сте ме разбрали правилно.