Иван Шопов написа:Ако даден автомобил е ОПАСЕН и/или НЕ ОТГОВАРЯ на изискванията на FIA и БФАС,то НЕУЧАСТИЕТО му в дадено състезание е РАБОТА на ТЕХНИЧЕСКАТА КОМИСИЯ!
Не виждам защо след като някой не си е свършил работата трябва всички участници от "Хобикар" да бъдат пренебрегнати и да им бъде отнета тази възможност.
Абсолютно вярно. Още повече, че забраната е за рали, а забрана за същите тези автомобили за писта и планинско няма (и не трябва да има, разбира се!).
Иван Шопов написа:Друг въпрос е ненормалната история тези автомобили да бяха пускани на рали 5(пет)! минути след основната група.Това създаваше доста по-сериозни предпоставки за инциденти,отколкото споменатите от Вас.
Това като че ли е един от най-сериозните проблеми за хобикар на рали. В други държави подобни групи също стартират след основните, а за международните състезания може би има и подобни изисквания от ФИА. Не съм сигурен, трябва да се провери. За да не се получават застигания, наистина хобикар трябва да се пускат на някакъв интервал след основните състезатели, но знаем какво става по трасето в този момент - няма условия за нормално провеждане на състезанието. Не знам как може да се реши този проблем