Малко ретро ама,ако можете помогнете

За темите, които са общи за две или повече от горните категории

Мнениеот sastezatelia » Вто Яну 10, 2006 11:20

Е добре айде щом казваш, че аз съм започнал така да бъде. :D Няма проблем, аз ти казах, че ме поядоса с изказването за суперите, ама няма значение край вече. Аз прекратявам спора няма смисъл от излишни интриги, от които абсолютно никой не печели, а само си тровим живота.
МИР!!! :D :D :D
sastezatelia
 
Мнения: 855
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 10:30
Местоположение: Пещера
Име: Angel Bashkehayov

Мнениеот littleredaudi » Сря Яну 11, 2006 10:40

Ми да сигурен съм че кутията е в Мичкин! Или поне е била! Източника ми е от..Проспиид. А на Пещера Н.Златков помагаше на Мичкин! В това разбира се не виждам нищо лошо. :wink:
Относно Валери Великов. Чувал съм от ветерани в тоя спорт че е бил първо ЧОВЕК!!!! И разбира се прекрасен пилот!
Баси колко ми е кеф да карам
Аватар
littleredaudi
 
Мнения: 463
Регистриран на: Нед Май 08, 2005 11:21
Местоположение: София
Име: V.Vasilev

Мнениеот plm » Съб Яну 14, 2006 00:09

sastezatelia написа:plm не си ме засегнал ни най-малко.Ако забеляза в първия си пост написах "великия Валери Великов" той е наистина беше много, много добър пилот и човек, никой неможе да го отрече. Това нещо ми го е разправял баща ми не съм бил свидетел аз но когато ми го разказваше на мене ми беше много интересно. Винаги ми е било супер интересно да слушам за пилотите от време оно познавам се лично с Тихомир с Жоро Дончев чичо ми повече се има, за Петърнейчев е излишно да казвам. ... :D :D :D

Виж какво написах в друг форум
peshko написа:
ZPenevich написа:кои са добрите състезатели в момента за вас :roll:
Ми какво мислиш за Вилхем Кънчев..... :?:

Това ,че Пешо беше приятел с Вилхем...
Ама сега Вилхем е зет на Иван Тонев и Пешо може да си спомни как пътувахме за Турция 1993 /защо стоя на границата почти 24 часа и с кой/.
Сигурно това е екипажа най-неприятен за другите пилоти в момента в България. Иван Тонев гледа като теле /за мен така е бил винаги/.
Изпитал съм го лично тази година. Помагах малко на Ясен и нали са съотборници им запазвам място. Викам ги- те...
Не е този Вилхем от 1994, например.

Отговарям на Ивайло и Петър Тученишки, които сега са в щатите.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот 5 GTT » Пет Фев 24, 2006 15:46

LAADRACINGTEAM написа:Ами чесно казано и аз невярвах много но са ми го казвали състезатели които бяха много партия с Веско Лазаров.А и скоро едно приателче бачкаше с Танев и ходиха у ЧЕХИЯ НА СЪСТЕЗАНИЕ И ТОИ МИ КАЗА че там е имало една единствена лада и тя също е била с подредена правозъба скоросна кутия така че защо пък и някой от наще състезатели да не се е докопал до нещо подобно.Незнамде,аз лично не сам го виждал така че немога да говоря на 100% просто споделям какво са ми казвали


Да не би чешките Лади Металекс дето бягаха навремето да са били с такива кутии?!
Аватар
5 GTT
 
Мнения: 48
Регистриран на: Пет Фев 24, 2006 14:38
Име: Георги Дочев Дочев

Мнениеот LadaTunning » Пет Фев 24, 2006 20:39

5 GTT написа:Да не би чешките Лади Металекс дето бягаха навремето да са били с такива кутии?!


Еми то и ВФТС-ките са били с такива кутий.В последния брой на "Авто Труд" имаше матр'ял точно за тях :lol: .
Аватар
LadaTunning
 
Мнения: 172
Регистриран на: Съб Окт 08, 2005 13:46
Местоположение: Нова Загора
Име: Живко Йорданов

Мнениеот txl » Пет Фев 24, 2006 20:59

Само не бъркайте правозъба и подредена кутия... Подредена означава сенквенциална, или поне аз в такъв смисъл го знам...
Аватар
txl
Администратор
 
Мнения: 1993
Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 15:42
Местоположение: България
Име: Тодор Томов

Мнениеот LadaTunning » Пет Фев 24, 2006 21:47

txt написа:Само не бъркайте правозъба и подредена кутия... Подредена означава сенквенциална, или поне аз в такъв смисъл го знам...


Аз не се конкретизирах :oops: .ВФТС-ките са били с правозъба кутия :!:
Аватар
LadaTunning
 
Мнения: 172
Регистриран на: Съб Окт 08, 2005 13:46
Местоположение: Нова Загора
Име: Живко Йорданов

Мнениеот Ваньо Василев » Съб Фев 25, 2006 19:18

Здравейте всички пишещи в този интересен с темите си форум.От 2005 година,това което беше останало от тази ЛАДА - легенда е при мен.
Никога на никого не съм и няма да откажа всякакви данни за историята и настройките на колата.Но derby 33,каква е тая злоба ?!
Ако си истински фен на автомобилните спортове,а и явно си от Русе много лесно ще ме намериш.Само моля те не ме търси с това - ”световен шампион” стига и чичо Ваньо и като Русенския полигон ти е под достойнството избери трасе,като ме натупаш каската и старт бутона са твой,за мен остава удоволствието от надпреварата.
”Траектории,завои,Лазаров,мачка колата,що за език и стил – глупости на търкалета,не съм първи в Русе да,победиха ме – Цанков и Слави Рупчев/пилоти с Лади-Х2/, като Цанков постигна фантастично за Лада време на тренировките – 1.32.767 мин.с 2 секунди по-слабо
от времето на Форда,на Илия Царски!Времето на легендарния – Димитър Георгиев на тази писта по времето на най-добрите години за Ладата,за която питате е – 1.37.177 мин. Аз съм се изложил с 1,42.989 мин.,при положение,че подкарах колата за първи път на първата тренировка за време,а към края на втората се скъса коляновия вал.Тук е момента да благодаря още веднъж на Веселин Лазаров и Огито, че не мигнаха цяла нощ за да подготвят автомобила за сутрешното състезание,които разбират автомобилния спорт знаят какво означава това за стратегията,на състезанието като цяло.
Моля да ме извините,ако не съм намерил верния тон във форума,но ме подразни,че се промъква присмех към спонсорите в този скъп спорт,а тези от вас които явно милеят за спорта добре знаят,че пътят до тях не е като плюят на всяка цена и с откровенни лъжи другите,а преди всичко като доказват себе си!!!
Ваньо Василев
 
Мнения: 2
Регистриран на: Вто Фев 21, 2006 18:29
Местоположение: Русе

Мнениеот LAADRACINGTEAM » Вто Фев 28, 2006 21:31

Здравейте отново.Аз малко се позатрих ма кво д асе праи живота сурав и курав и тия коли искат много бачкане и пари.Аз съм мн голям фен на тая ладичка и ще се радвам да си поговоря с теб Ваньо относно нея.Пък и ако случйно решиш да я продаваш също съм насреща(е зависи и от парите де) защото от 6 месеца немога да си намеря лада която да е с здраво купе и да не и искат по 1000-2000лв.Бах тия пенсионери мислат си че тия лади как са ги купили от мототехниката така си даржат и такива цени :).Така че ше се радвам д асподелиме малко опт относно тия "велики" автомобили.Пък искам да вметна и че ако случайно некои чуе за неква здрава ладичка ако ще да е без двигател(аз съм си направил) само да е здравеа и да е на народни цени.
LAADRACINGTEAM
 
Мнения: 37
Регистриран на: Съб Авг 20, 2005 20:57

Мнениеот Ваньо Василев » Чет Мар 02, 2006 18:59

Здравейте отново,приятели,фенове на тази легендарна машина!
Какво да си кривим душата,въпреки възможностите днес да повишим обема на мотора до,че дори и над 2000 куб.см.,дори и да турбинираме тази легенда,не ми се сърдете но,алтернативата е малка.
През 1986 год.,като ръководител на стаж със студенти от ВТУ"Ангел
Кънчев" гр. Русе на изпитателния полигон,на завода-"Рига Сел Маш" и
Рижкия Политехнически Инситут в Латвийската ССР,имах удоволствието да седна в истинска,заводска "Брунзовка" заедно с най-надеждния за времето си ученик на легендата-Стасис Брунза,
Еугениус Тумалявичус.Тогава си дадох обещание- никога,ама никога да не угасва магията - ЛАДА ВФТС.Там за първи път се заговори за за-
водска разработка на вентилирана версия-Т 16,напомпана до 250 +к.с.
но ...,тежки катастрофи доведоха до края на тази легенда от група-В.
Малко спомени,малко сантименти,но като за дядо бива.Нека не се заб-
луждаваме,няма в България останала истинска Лада от митичната група-В.Има една близка-ладата на Стефан Панчугов,която ми напомня
за славното време на бате Радо/Радослав Петков от с. Енина/.
Ладата на Полицая,както би трябвало да си се знае,я подготвям за пистата в Русе.Тя миналата година си беше чиста-А6,но с карбуратора от личната ми Лада/дето с нея се излагам на полигона в Русе,за "присмех" на някой/ се нагодихме в - Х2.Тази година,вече както си трябва и както си знаем ще е истинска - Х2.Колата не е моя
а на най-голямия и динамично развиващ се кабелен доставчик на
интернет в България - Русенският интернет доставчик - НЕТУОРКС-БЪЛГАРИЯ ООД,няма как да я купи някой,защото аз ще я платя при
всякаква обявена цена въпреки,че личната ми Лада я бие на всички
тестове.Това е легендата,това е моята мечта! Питайте ме за конкрет-
ни насроики и ще Ви ги предоставя.И както казва Митьо - "чукнете ми
на улука" и сме на трсето и да падна и да бия винаги съм готов за
истинска мъжка лудория
Ваньо Василев
 
Мнения: 2
Регистриран на: Вто Фев 21, 2006 18:29
Местоположение: Русе

Мнениеот LadaTunning » Пет Мар 03, 2006 14:02

Имаш ли някъкви снимки на Т16 ""Брунзовка",защото из необятния Internet не успях да открия никакви нейни снимки.Знам,че Николай Златков имаше ВФТС през самото начало на 90-те такава "легенда",обаче в днешно време никой нищо не знае за нея.
Аватар
LadaTunning
 
Мнения: 172
Регистриран на: Съб Окт 08, 2005 13:46
Местоположение: Нова Загора
Име: Живко Йорданов

Предишна

Назад към Български шампионати

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 34 госта

cron