от K_Power » Съб Дек 24, 2005 14:29
Но Иване, ние се опитваме да привлечем внимание относно някои проблеми от доста време насам, но нищо не става. Не сме само ние, които се опитваме да намерим отговори на някои въпроси, не сме първите, няма и да сме последните. Най-добронамерено съм се обаждал във федерацията, питал съм ги най-културно за някои неща, никой нищо не знае. Обаждал съм се във средата на седмицата, нормален работен ден в 3 часа, но една секретарка ми казва, че работното им време е свършило, кога свърши и коя държавна институция има работно време до 2-3 часа ми е интересно. Какво вършат те по това време, и с какво ТЕ допринасят за спорта. Докога ще се продължава по същия начин да се действа от тяхна страна. Толкова ли нямаха пари да направят една почетна стълбичка, а не на Траянови Врата и на писта София да се слагат п три изрязани и боядисни варели. И при това двама човека трябва да се качат на тези Варели, като на Траянови Врата. Защо не пуснаха миналата година Кузай да кара на Траянови Врата, самия правилник е измислен да работи срещу самите пилоти. Оплакваме се, че нямало много голямо чуждо присъствие по ралитата ни, а когато някой иска да кара не му се дава възможност. Защо не се изпипат нещата докрай, на писта София по време на самото награждаване трябваше да се преместим всички от пътя и пилоти и публика за да мине един автобус, а Ричард Груев бъркаше имената на пилотите, някои пилоти си получиха купите, само, че не за техните класове. Например Ганчев с Мегана не му дадоха купа за А7, а за Н4 и човека отиде и си я смени. Това е немарливост, на пръв поглед дребни и незначителни неща, но показващи за какво всъщност става въпрос. Не можаха да осигурят една почетна стълбичка като хората, а ние какви неща искаме. Преди две-три години забраниха А8, защо ги забраниха, защото били скъпи и на тяхно място дойдоха коли Н4, на които цената е почти колкото на кола А8. Нали ти беше Иване форлойфер на рали София. Искам да те попитам, защо ви пускаха да тръгвате толкова късно след последната кола, чакахме на Витиня специално, ние бяхме на един завой малко след финалва, точно след изкачването и чакахме около 20 минути да мине последната, затварящата кола, т.е. Корсата. Винаги се допускат пропуски в организацията на състезанията. Закрития парк на Боровец, на ски пистата. Като завали е кал и си представете как колите се качват със състезателни гуми по калта. Състояните на някои от трасетата е под всякаква критика. На Мухово и на Белмекен какви красиви дупки имаше не е за приказка. Не може да се разбере къде ще има състезание, никъде няма, БФАС нямат сайт, резултатите от тази година още не са качени всичките. Сега и с тези промени в правилника, които направиха, за седлаките, коланите и каските. Миналта година правилника беше написан, така, че като го прочетеш оставаш с впечатлението, че кола без калобрани няма да бъде пусната.
Kristian Metodiev Pavlov VW MANIAC