Страница 1 от 1

Годишно издание за автомобилен спорт 2011

МнениеПубликувано на: Съб Дек 11, 2010 20:57
от STESICO
Зравейте! искам да помогна , :!: днес прочетох много интересна информация от саита на БФАС. Раздел - Документи :Год. издание за авто. спорт 2011. :wink: ...Весели празници !

http://www.bfas-bg.org/documents/bfas_files_770_%D0%93%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%88%D0%BD%D0%BE_%D0%B8%D0%B7%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5_%D0%B7%D0%B0_%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B5%D0%BD_%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82_2011.pdf

Re: БФАС - инфо тема във форума!

МнениеПубликувано на: Нед Дек 12, 2010 10:47
от P.Solberg
Това, което ми направи впечатление е разрешението автомобили от групите Х и Е да участват във всички състезания от Българския рали шампионат - националин, европейски. Мисля, че това е правилна стъпка.

Re: БФАС - инфо тема във форума!

МнениеПубликувано на: Нед Дек 12, 2010 12:19
от Ferjancz
Има и друг интересен момент! При издаването на лиценза се посочват дисциплините, в които пилота смята да кара. Като 120 лв. за лиценза с една дисциплина и по 60лв. за всяка допълнителна.

Код: Избери целия код
3. Срещу всеки издаден основен лиценз за пилот или навигатор
се заплаща в БФАС по 120 лв., а за всяка допълнителна дисциплина,
посочена в него, се заплаща по 60 лв. за една календарна година.


От друга страна международни лицензи - без пари :)

Код: Избери целия код
Международните лицензи са безплатни, на база издаден национален.
Валидността на лиценза е до 31 декември на годината, за която е издаден.

Re: БФАС - инфо тема във форума!

МнениеПубликувано на: Нед Дек 12, 2010 12:28
от Ferjancz
P.Solberg написа:Това, което ми направи впечатление е разрешението автомобили от групите Х и Е да участват във всички състезания от Българския рали шампионат - националин, европейски. Мисля, че това е правилна стъпка.



Владо, че то това го пишеше и за миналата година :mrgreen:

Изображение


А да, изчезна и, да го наречем, "недоразумението" със рестрикторите на турбините в планинския и пистовия шампионати !!!!

Re: БФАС - инфо тема във форума!

МнениеПубликувано на: Нед Дек 12, 2010 12:53
от P.Solberg
Ами тогава организаторите на такива състезания да не се правят на ощипани моми, а да пускат хората с Х-овете както си е навсякъде по света.

Re: Годишно издание за автомобилен спорт 2011

МнениеПубликувано на: Нед Дек 12, 2010 18:54
от txl
Единствената положинтелна стъпка може да бъде ако хората от федерацията си съберат багажа и се изнесат. И се започне отначало с нови хора и нови правилници от нулата.

Нова наредба със стари проблеми.
Класиране по класове /за националните състезания/.
Системата “ре-старт” е валидна за ЕРШ, регионалните купи и
националния ш-т.
Само за рали, за всеки състезателен ден (част от състезанието
в която са проведени минимум 3 / три / специални етапа с мин. обща
дължина – 20 км. ) се добавят бонус точки към точките от генералното
класиране и тези от класове, както следва: за І място – 7 т., ІІ – 5, ІІІ – 3,
ІV – 2 и V – 1 т.

Вече ще има бонус точки и за еднодневните състезания. Така излиза от написаното. Всъщност, какво пише в правилника няма голямо значение, защото той всеки момент може да бъде променен, изтълкуван или просто незачетен. Видяхме го много добре през сезон 2010. Хубавото е, че глупостта е овековечена в "Годишно класиране рали 2010" - световното рали България с три пълни състезателни дни носи същия брой точки като еднодневните Траянови Врата, Видин, Хеброс, Стари Столици, Твърдица, а двудневните Сърбия и Сливен носят повече точки. Така че, не се прехласвайте много-много в правилата, няма значение какво пише там :wink:

Re: Годишно издание за автомобилен спорт 2011

МнениеПубликувано на: Сря Яну 19, 2011 20:02
от STESICO
:!: Новини !може и да заинтересуват някой. :wink: .http://www.bfas-bg.org/shownews_113.html