Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.
Публикувано на: Пон Фев 08, 2010 03:53
Всички се оплаквате от федерацията, наричате я педерация, а като имате възможност да я промените какво правите?
Решавате че проблема е бил в ниските нива, не е бил в ръководството и оставяте същата вмирисана глава да ви води!
Навсякъде е пълно с теми в които си изразявате възмущението към 30 годишното й тоталитарно ръководство, а сега решавате да гласувате за него. Цяла България видя резила на рали България, повечето сте и присъствали, а сега давате своята подкрепа!?
Смешна история.
[quote=\"Ferjancz\"]Що се отнася до ХАНС-а , аз съм и за и против. Ясно е, че положението в момента е сложно от към пари и затова ще дойде тежичко на повечето да си купят, ама от друга страна има отбори, които и след 10 години пак ще са със същите бюджети, това не означава, че още 10 години ще се отлага въвеждането на това правило. По-горните коментари за Ники Златков няма да ги коментирам, ако чак толкова му пречи на някой, знаете къде се намира, отивате и му го казвате лично. Ама, както каза Гетов не се чете правилно и/или само избирателно.
Наистина и до ден днешен има пистови и планински шмпионти, в разни страни, в които си карат без ХАНС. Ама разликата при техните писти е... , че са писти, без дървета, стълбове и бурдюри. А повечето планински, които съм гледал са в двойни мантинели и трябва да си голям шампион за да ги прескочиш и влезеш при дърветата. Като цяло ХАНС-а не е лошо нещо, лошото е, че липсват пари да си го купи човекм, а от там и нежеланието към въвеждането му. Пък и за това не се знае от вчера.
[/quote]
Съгласен съм с теб. Повечето шампионати навън НЕизискват ХАНС, обаче хората там карат на писти. Сигурността на самите състезания е в пъти по-висока. Все пак, една Лада със 100 к.с. не е изобщо толкова бърза, че да се иска ХАНС, затова може да има разделение на класове в които се изисква, и в големите класове да е задължително. Но пак, вероятно само най-най-ниския клас трябва да бъде изключен.
Най-лесния начин да не се изисква ХАНС е да се направят минимални усилия за осигуряване на безопасност на пилоти и зрители. Не е сериозно да се говори през 2010 г. за зелени, червени и незнам си какви ЛЕНТИ. Лентите не спират автомобил, нито пък ХАНС не помага при високоскоростен удар в дърво. Затова трябва да се мисли в посока как състезанията да бъдат по-безопасни, а не единствено да има изисквания към пилотите. Ако искат пилотите да са обезопасени за тези трасета, тогава трябва да карат с танкове и да се наслагат хинкелщайни!
Слагат мантинели и бали на планинско -> пилотите нямат нужда от ХАНС.
Решавате че проблема е бил в ниските нива, не е бил в ръководството и оставяте същата вмирисана глава да ви води!
Навсякъде е пълно с теми в които си изразявате възмущението към 30 годишното й тоталитарно ръководство, а сега решавате да гласувате за него. Цяла България видя резила на рали България, повечето сте и присъствали, а сега давате своята подкрепа!?
Смешна история.
[quote=\"Ferjancz\"]Що се отнася до ХАНС-а , аз съм и за и против. Ясно е, че положението в момента е сложно от към пари и затова ще дойде тежичко на повечето да си купят, ама от друга страна има отбори, които и след 10 години пак ще са със същите бюджети, това не означава, че още 10 години ще се отлага въвеждането на това правило. По-горните коментари за Ники Златков няма да ги коментирам, ако чак толкова му пречи на някой, знаете къде се намира, отивате и му го казвате лично. Ама, както каза Гетов не се чете правилно и/или само избирателно.
Наистина и до ден днешен има пистови и планински шмпионти, в разни страни, в които си карат без ХАНС. Ама разликата при техните писти е... , че са писти, без дървета, стълбове и бурдюри. А повечето планински, които съм гледал са в двойни мантинели и трябва да си голям шампион за да ги прескочиш и влезеш при дърветата. Като цяло ХАНС-а не е лошо нещо, лошото е, че липсват пари да си го купи човекм, а от там и нежеланието към въвеждането му. Пък и за това не се знае от вчера.
[/quote]
Съгласен съм с теб. Повечето шампионати навън НЕизискват ХАНС, обаче хората там карат на писти. Сигурността на самите състезания е в пъти по-висока. Все пак, една Лада със 100 к.с. не е изобщо толкова бърза, че да се иска ХАНС, затова може да има разделение на класове в които се изисква, и в големите класове да е задължително. Но пак, вероятно само най-най-ниския клас трябва да бъде изключен.
Най-лесния начин да не се изисква ХАНС е да се направят минимални усилия за осигуряване на безопасност на пилоти и зрители. Не е сериозно да се говори през 2010 г. за зелени, червени и незнам си какви ЛЕНТИ. Лентите не спират автомобил, нито пък ХАНС не помага при високоскоростен удар в дърво. Затова трябва да се мисли в посока как състезанията да бъдат по-безопасни, а не единствено да има изисквания към пилотите. Ако искат пилотите да са обезопасени за тези трасета, тогава трябва да карат с танкове и да се наслагат хинкелщайни!
Слагат мантинели и бали на планинско -> пилотите нямат нужда от ХАНС.