Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

За темите, които са общи за две или повече от горните категории

Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

Мнениеот plm » Вто Фев 02, 2010 20:56

Андрей Стефанов написа:...
Още един път ще те помоля да не сме анонимни и да се представиш за да знаем с кого пишем?

Наскоро колегата се представи.
Това, че не следите редовно форума май е ваш проблем.
Може да не ви харесват писанията му, но замислете се защо и какво не ви харесва.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

Мнениеот Андрей Стефанов » Вто Фев 02, 2010 22:57

plm написа:
Андрей Стефанов написа:...
Още един път ще те помоля да не сме анонимни и да се представиш за да знаем с кого пишем?

Наскоро колегата се представи.
Това, че не следите редовно форума май е ваш проблем.
Може да не ви харесват писанията му, но замислете се защо и какво не ви харесва.

Я дай да видя къде се е представил?
AUTOTZAR RALLY TEAM
Аватар
Андрей Стефанов
 
Мнения: 180
Регистриран на: Чет Дек 18, 2008 21:16
Местоположение: Lovech
Име: Андрей Стефанов

Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

Мнениеот Гетов » Вто Фев 02, 2010 23:19

Joro.s написа:
stanislav1 написа:Г-н Жоро С.,а вие кой сте?Браво страхотни въпроси сте задали,но защо с този ироничен тон?


Казвам се Жоро Стоянов. А до това кой съм - един човек, който иска да пита знаещите. Един човек, който ще подкрепи можещите. И един човек, който е изслушал много такива приказки до сега, но файда от тях не е видял. Аз искам конкретна и ясна стратегия. Федерацията има голяма вина за някои от случващите се неща, но вина имат и много от хората, които имат право на глас! Защо ръководството на федерацията не беше сменено на предишното отчетно - изборно събрание? Аз съм доста близо до спорта от десет години. От тогава непрекъснато слушам колко е зле управлението, епитети относно членовете му... и нищо повече. Общо взето кучетата си лаят, керванът си върви. Но май се получи така, че керванът се състои от кучетата, които лаят :!: Именно затова мнението ми е в иронично - саркастичен тон, като искам да отбележа, че нямам за цел да засегна когото и да било... Вече излизам доста извън темата, нека модераторите да изтрият поста, ако решат, че е необходимо.

Е тук се е представил, само с това че Жоро Стоянов?????, но никой не знае от къде е, каква колакара ако е пилот, какъв клуб представлява, ако не е пилот????
Не знам що е толкова неестествено, да си кажеш мнението и да се подпишеш отдолу?????..... то това нещо страшно ли е, или....??
Нека всички да се познаваме, и да си помагаме за да има еволюция в спорта ни, а де се генерира негативна енергия!!!
Аватар
Гетов
 
Мнения: 707
Регистриран на: Сря Апр 18, 2007 15:44
Местоположение: Ботевград
Име: Георги Гетов

Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

Мнениеот Андрей Стефанов » Вто Фев 02, 2010 23:24

Гетов написа:
Joro.s написа:
stanislav1 написа:Г-н Жоро С.,а вие кой сте?Браво страхотни въпроси сте задали,но защо с този ироничен тон?


Казвам се Жоро Стоянов. А до това кой съм - един човек, който иска да пита знаещите. Един човек, който ще подкрепи можещите. И един човек, който е изслушал много такива приказки до сега, но файда от тях не е видял. Аз искам конкретна и ясна стратегия. Федерацията има голяма вина за някои от случващите се неща, но вина имат и много от хората, които имат право на глас! Защо ръководството на федерацията не беше сменено на предишното отчетно - изборно събрание? Аз съм доста близо до спорта от десет години. От тогава непрекъснато слушам колко е зле управлението, епитети относно членовете му... и нищо повече. Общо взето кучетата си лаят, керванът си върви. Но май се получи така, че керванът се състои от кучетата, които лаят :!: Именно затова мнението ми е в иронично - саркастичен тон, като искам да отбележа, че нямам за цел да засегна когото и да било... Вече излизам доста извън темата, нека модераторите да изтрият поста, ако решат, че е необходимо.

Е тук се е представил, само с това че Жоро Стоянов?????, но никой не знае от къде е, каква колакара ако е пилот, какъв клуб представлява, ако не е пилот????
Не знам що е толкова неестествено, да си кажеш мнението и да се подпишеш отдолу?????..... то това нещо страшно ли е, или....??
Нека всички да се познаваме, и да си помагаме за да има еволюция в спорта ни, а де се генерира негативна енергия!!!

+1 И това само с име не е представяне за мен,само един човек ли се казва Жоро?
AUTOTZAR RALLY TEAM
Аватар
Андрей Стефанов
 
Мнения: 180
Регистриран на: Чет Дек 18, 2008 21:16
Местоположение: Lovech
Име: Андрей Стефанов

Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

Мнениеот plm » Сря Фев 03, 2010 00:37

Аз да ти търся стари мнения? :shock: Нещо бъркаш.
Редно е да отговориш на мнението му, а не да казваш, че няма да отговориш, защото не го знаеш.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

Мнениеот Андрей Стефанов » Сря Фев 03, 2010 00:58

plm написа:Аз да ти търся стари мнения? :shock: Нещо бъркаш.
Редно е да отговориш на мнението му, а не да казваш, че няма да отговориш, защото не го знаеш.

Не ми се влиза в излишни спорове,а и да не осираме темата!
AUTOTZAR RALLY TEAM
Аватар
Андрей Стефанов
 
Мнения: 180
Регистриран на: Чет Дек 18, 2008 21:16
Местоположение: Lovech
Име: Андрей Стефанов

Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

Мнениеот plm » Сря Фев 03, 2010 01:08

Андрей Стефанов написа:
plm написа:Аз да ти търся стари мнения? :shock: Нещо бъркаш.
Редно е да отговориш на мнението му, а не да казваш, че няма да отговориш, защото не го знаеш.

Не ми се влиза в излишни спорове,а и да не осираме темата!

Аз не осирам темата. Ти вече я осра.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

Мнениеот Андрей Стефанов » Сря Фев 03, 2010 01:29

plm написа:
Андрей Стефанов написа:
plm написа:Аз да ти търся стари мнения? :shock: Нещо бъркаш.
Редно е да отговориш на мнението му, а не да казваш, че няма да отговориш, защото не го знаеш.

Не ми се влиза в излишни спорове,а и да не осираме темата!

Аз не осирам темата. Ти вече я осра.

А може ли да ми кажеш с какво съм е осрал,ако не е тайна?
AUTOTZAR RALLY TEAM
Аватар
Андрей Стефанов
 
Мнения: 180
Регистриран на: Чет Дек 18, 2008 21:16
Местоположение: Lovech
Име: Андрей Стефанов

Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

Мнениеот beta_racing » Сря Фев 03, 2010 10:24

Четейки темата (като се абстрахирам от горните няколко мнения) виждам, че нищо не се е променило...и то не от една, а от цели две години :D Преди почти една година писах едно-две лични мнения за ХАНС и се бях зарекъл да ги намеря и копирам, когато темата за тях в началото на 2010 година стане отново актуална, т.е сега е точният момент да направя това :D Е...вижте и преценете сами какво е дереджето сега! Не искам да обвинявам никой! Не искам и да заставам до никой! Това е лично мое мнение, на което все още държа! И ако тази година отново нещата останат като миналата - т.е ХАНС-ът да си остане препоръчителен, защото сега няма пари за него, то в началото на 2011, живи и здрави, отново ще направя още една съпоставка, за да видим дали ще има промяна и дали ще има пари за ХАНС (дано отговорът да е положителен) :D

Бележка: цитираните мнения са малко поорязани, за да влезнат в сегашния контекст на темата, но в никакъв случай не е променен техният смисъл :wink:

beta_racing написа:И аз, както каза kiko, като фен наблюдавам отстрани и се чудя...

Миналата година (началото на 2008) ХАНС щеше да е задължителен за ралитата. Тогава на пилотите/екипажите им дойде като гръм от ясно небе и съответно не можеха да сформират бюджет за устройството. Добре, съгласен съм, че 90 и повече процента от тях нямаха възможността да си го закупят и бяха в правото си да недоволстват(!), но след това стана ясно, че за 2008-ма ще е само препоръчително за всички и ще е задължително само за българските екипажи, каращи в Европейския рали шампионат (нали беше така?). От друга страна още тогава (началото на 2008) беше ясно, че ще е задължително от 2009-та (поне за ралитата). Е, сега, една година по-късно (началото на 2009), положението си е пак същото: пари за ХАНС нямало...............добре, де, ама кога ще има?! Разбирам, че е скъпо, разбирам, че е дори по-скъпо от някои коли , както казаха някои колеги, но........не само "ф" е виновна в някои случаи (без да я защитавам!). В този ред на мисли съм сигурен, че и другата година (началото на 2010), когато ХАНС, както гласят сегашните правила, ще е задължителен навсякъде, положението ще видите, че няма да е по-различно...

Мартин Сурилов написа:Няма как да си сигурен за нещо, което ще се случи след една година, както предполагам и преди една година не си бил сигурен, че ще настъпи световна финансова криза, която искрено се надявам, че лично теб не те е покосила и затова не си забелязал дори наличието й. Не мисля, че е правилно да говорим за виновни или не за това, че някой нямал пари да си позволи нещо. Всеки иска да е той с големите бюджети и лъскавите коли, всеки иска да си купува всичко ново, което излиза на пазара, но никой не е виновен, че това не е той. При положение, че всички много добре би трябвало да осъзнаваме на какво никакво дередже е спорта в България, би трябвало да се съобразяваме с това.

beta_racing написа:Казвам си мнението като страничен наблюдател и като фен, Мартине, и следователно дали кризата мен ме е засегнала или не няма голямо значение тук, защото не карам и на мен ХАНС не ми трябва. Друго: не деля никой на виновен и невинен! Трето: оставам с впечатлението, че финансовата подготовка за ХАНС се пренебрегва от много пилоти, независимо с какъв бюджет са. Аз разсъждам по следния начин: с колкото по-малко бюджет започваш толкова повече трябва да се притесняваш за такива задължителни и животоспасяващи неща (в случая инвация), като ХАНС-а, а не да се надяваш, че "и тази година" ще отложат неговата задължителна употреба!
Това е...който иска да се сърди, аз не обиждам никого с това и предното ми мнение, а изказвам лично такова!

А дали ще се окажа прав (пак казвам - дано не!) ще се разбере след по-малко от една година, живот и здраве!
"Дано не!", ама на :D Разбра се какво е и тази година :D Нищо ново под слънцето :wink:
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

Мнениеот kiko » Сря Фев 03, 2010 19:15

От миналата година се знаеше,че 2010 е с ХАНС.Сега се започна отново със същата процедура като миналата година.Ама да е само за тези ралита,ама да е само за този шампионат.Пича по-горе си го каза :две години.И три да станат,след 365 дни отново ще е същото дередже.Който има кара,който не....... .Само не мрънкайте,че се губи сезон заради каска и ханс.
Най-голямия майтап,който чух беше,че имало предложение големите Х,защото били по-заможни,да бъдат с Ханс,а малките без :roll: .
А за изказването на Ники Златков за Ханса и неговата полза ......... звучи ми така,както обещава конете на клиентите си :lol: :lol: :lol: :lol:
Изображение
Аватар
kiko
 
Мнения: 1209
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 14:08
Местоположение: София
Име: Генади Димитров

Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

Мнениеот vassil.oreshkov » Сря Фев 03, 2010 20:51

kiko написа:От миналата година се знаеше,че 2010 е с ХАНС.Сега се започна отново със същата процедура като миналата година.Ама да е само за тези ралита,ама да е само за този шампионат.Пича по-горе си го каза :две години.И три да станат,след 365 дни отново ще е същото дередже.Който има кара,който не....... .Само не мрънкайте,че се губи сезон заради каска и ханс.
Най-голямия майтап,който чух беше,че имало предложение големите Х,защото били по-заможни,да бъдат с Ханс,а малките без :roll: .
А за изказването на Ники Златков за Ханса и неговата полза ......... звучи ми така,както обещава конете на клиентите си :lol: :lol: :lol: :lol:


извинявам се за спама!!! но това е доста обидно "постче" от някакъв доста виден майстор в областа на автомобилния спорт "КИКО" !!!
не адвокатствам на Златков-аз и колегите ми се грижим във фирмата му за "конете на клиентите"...и кво за клиентите ни??? Георги Танев-шампион, Боби Борисов-шампион, Николай Паунов-шампион, Александър Бох ево9 -шампион, Константин Маршавелов ево 10,Даниел Живков-червената Ланчия няма да я коментирам, Йордан Тодоров-Ситроен Саксо, Николай Диков-Ситроен Саксо, Нели Димитрова-Сеат Ибиза....о и Златков-Опел Астра-шампион...бих продължил списъка ма ....кой от тях е излъган?...Златков не е излъгал нито един свой клиент-гарантирам!
а Вас господин "КИКО" бих посъветвал да внимавате с "леката" дрога!
vassil.oreshkov
 
Мнения: 39
Регистриран на: Пон Апр 14, 2008 23:53
Име: Васил Орешков

Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

Мнениеот Persefona » Пет Фев 05, 2010 02:11

Колеги, темата се превърна в спор за ХАНС системата и за репутацията на Ники Златков, май не беше основно това идеята, а обсъждането на решенията и темите от събранието като цяло. :roll:
Според мен решенията, взети на събранието и предложенията, които ще бъдат представени на БФАС са доста добре формулирани, конкретни и недвусмислени.
Много важна част, според мен са предложенията, свързани със сигурността на публиката. особено след миналогодишните случаи:
Създаване на единна система за охрана на състезанията, а именно – въвеждане на ленти с различни цветове при ограждане на трасето:

1. Ленти със зелен цвят за местата, където може да застане публика;
2. Ленти с червен цвят за местата, където задължително не трябва да има зрители;
1. Прието предложение на рали комисията за безопасността БФАС да предостави на АДАС условията за маршали (задължения заплащане) с цел подпомагане тяхното набиране.

1. Във връзка със зачистилите случаи на нерегламентирани тренировки по трасетата на състезанията от страна на различни екипажи, комисията предлага следните мерки:
1. Въвеждане на строги наказания за екипажите, провели нерегламентирани тренировки по трасетата на състезанията от Националния рали шампионат за 2009г. Тези мерки могат да включват следните аспекти:

- Първо нарушение – парична глоба (минимален размер от 500 лв);

- Второ нарушение – изключване от състезанието и предлагане на екипажа за наказание от БФАС;

* За нерегламентирани тренировки се счита преминаване по трасето, направено в периода от 30 дни до началото на ралито до датата на официалния график за съответното състезание.

** Въвеждането на тези наказания или подобни на тях е задължително, за да се сложи край на порочната практика за нерегламентираните тренировки.

Това са много важни промени, които биха улеснили охраната на състезанията, самото им провеждане като цяло, да не говорим , че могат да спасят нечии живот :D

Но сред предложенията не видях да има промени по основните точки на горещия спор около новите правила за група Х за 2010 година:
Иван Шопов написа:Бих добавил още малко към мнението на Ники и останалите колеги.
Първо ще уточня, че не смятам да агитирам никого за нищо. Всеки има право на собствена позиция и мнение, но аз лично смятам, че е крайно време орела, рака и щуката да започнат да дърпат в една посока. Преди година създадохме АДАС именно с тази цел, но за съжаление призивите "АДАС да промени нещо" са в пъти повече от желаещите да го направят с конкретни действия. И тук не говоря за безсилие на АДАС, каквото очевадно не съществува. Говоря колеги и приятели, че е дошло времето многото думи и очаквания да бъдат заменени с директни, позитивни и ефективни действия. Това е и причината да пусна съседната тема за правилата в група "Х", за което се извинявам - нямам навика да влизам тук и да чета редовно и всичко, та простете за дублажа.
И по същество... Напълно споделям мнението на Ники, а и мисля, че всеки един трезвомислещ колега, механик, зрител, фен или както там се наричат всички привърженици на нашият спорт трябва да е доволен, че в последните години се появиха нови, необичайни, атрактивни и не на последно място - доста конкурентноспособни автомобили. Няма да изброявам всичките резултати на часовете по трудово, но смятам, че шампионатите станаха далеч по-оспорвани и атрактивни, отколкото преди 5 години например.
Убеден съм, че БФАС в лицето на Техническата Комисия няма за цел да убие тези инициативи, а по-скоро съм склонен да приема, че проектоправилниците имат сериозни пропуски и двусмислия поради прибързване или технически грешки.
Ще си позволя по-долу да цитирам всички моменти от този документ, които предизвикват недоумение или възможности за бъдещи безкрайни и безсмислени дебати. Затова извинете ме за дългият пост и вероятно дублирането с мнения на колегите, но основната ни цел в момента трябва да бъде единност за конкретни правила, които ще важат през тази и следващите години. Затова и помолих колегите да дадат своето мнение и евентуално да бъде проведен разговор с Техническата Комисия по тези въпроси. Ето и какво ми направи впечатление:

Чл.2. Хомологация
Трябва да са проиведени минимум 1000 бройки от съответните марка и модел.
Не се допускат автомобили с валидна хомологация.

Ако минимума бройки е валиден за купето и/или двигателят на автомобила съм съгласен. В противен случай всички "хибриди" не би следвало да бъдат допускани до състезания.
Относно хомологацията - за мен лично е игра на думи. Хомологираният автомобил отговаря на сериозни, конкретни и точни изисквания и поставянето на светещи пръскалки го вади от хомологационният фиш. Иначе казано това правило лесно се заобикаля, а и от друга страна споделям мнението на Ники, че е напълно излишно.
4.1.Автомобилите са обект на следните тегловни ограничения:
до 1000 cm3: 670 kg
над 1000 cm3 до 1400 cm3: 760 kg
над 1400 cm3 до 1600 cm3: 850 kg
над 1600 cm3 до 2000 cm3: 930 kg
над 2000 cm3 до 2500 cm3: 1030 kg
над 2500 cm3 до 3000 cm3: 1110 kg
над 3000 cm3 до 3500 cm3: 1200 kg
над 3500 cm3 1300 kg

Със сигурност имаме доста примери за автомобили, които в серийният си вид са под тези килограми, да не говорим за автомобили от типа на EVO X, Аудито на Ники и т.н. и т.н.. Не видях никой да предложи замяната им с други цифри. Това означава ли, че не трябва да има никакви ограничения? Основната цел на въвеждането им е да се ограничи по някакъв начин безумното орязване на ламарини до придобиването на вид "веещ се вестник". Смятам, че целта може да бъде постигната с рестрикции относно демонтирането на отделните елементи и/или замяната им с други материали.
Чл.5. Модификации
Купе, двигател, трансмисия и окачване могат да бъдат от различни по марка и модел автомобили, при условие, че същите са серийни.

Думата "автомобили" ми се набива в очи. Спрямо това правило двигател от мотоциклет не може да бъде използван. Абсолютно съм против орязването на тази доказала се възможност. Отделно стои въпросът със "специалните" скоростни кутии, които със сигурност не се монтират на сериен автомобил.
5.1. Двигател
Свободен. Оригиналното му разположение, предвидено от производителя, тярбва да се запази.

Тук отново автоматично се вадят някои автомобили.
5.2.2. Скоростна кутия
Свободна, при условие, че е от сериен автомобил.

Ето че този въпрос вече е "решен".
5.3.6. Амортисьори
Свободни, от сериен автомобил.
5.3.7. Носачи
Свободни, от сериен автомобил.

Същото бих добавил и тук. Сериозният проблем би бил особено при така наречените "хибриди".
5.7.1. Олекотяване и усилване
.......
Разрешава се затварянето на отвори в купето, двигателния отсек, багажника и крилата.
Отворите могат да бъдат затворени с ламарина или пластмаса, могат да бъдат заварявани, залепвани или занитвани.

Смятам, че това е недомислие. Абсолютно недопустимо е отворите да се затварят с лесногоримата пластмаса, а за отделените отрови при евентуалното и запалване въобще не искам да говоря. Доколкото съм запознат това е в пълно противоречие с публикуваните мерки за безопасност.
5.7.2.6. Разрешава се упоребата на всякакъв вид капаци на фаровете (не важи за рали).

Това подкрепено от т.5.8.5. (Оригиналните фарове могат да не се употребяват и могат да бъдат закрити с лепенка (не важи за рали).) означава, че фаровете и респективно прегледа на "светкавица" на затворен маршрут отпадат. Присветването с фарове е отживелица или смятаме, че не е нужно, защото сините флагове се използват винаги, точно и навреме? Аз лично смятам, че фаровете трябва да бъдат задължителни докато сините флагове не се използват пълноценно и правилно.
5.7.3.9. Волан
......
Механизмът за бързо сваляне на волана трябва да се състои от фланец, концентричен на оста на волана, оцветен в жълто чрез анодизация или друго устойчиво жълто покритие и трябва да бъде монтиран на кормилния прът зад волана.
Освобождаването трябва да става чрез издърпване на фланеца по оста на кормилния прът.

Бързо сваляне на волана? Съмнявам се, че моментът за подобни инвестиции е подходящ, а въвеждането им особено за група "Х" е разумен. На мнение съм, че тази точка трябва да отпадне.
5.7.3.10. Монтажа на предпазна клетка е задължителен. Тя трябва да бъде произведена от удобрен от FIA производител и да притежава всички необходими документи. (черт.253-8)

Темата е широко обсъждана. Технически паспорти бяха издавани за автомобили с предпазни клетки изготвени в България по изискванията на FIA за форма, материал и диаметър. Проблемите тук са няколко:
1. Автомобили, за които не се произвеждат предпазни клетки няма да имат право да участват в шампионатите.
2. Изискванията на БФАС за допълнителното усилване (хикс над главата или диагонал,чиито преден край да е пред главата на пилота) биха нарушили хомологацията на одобрените от FIA предпазни клетки. Това противоречие не е и няма да бъде решено по този начин.
Мисля, че досегашното статукво на предпазните клетки е задоволително. След издаването на технически паспорти, доказването на материала, от който са изработени, одобрени заварчици от БФАС не би следвало тези предпазни клетки да бъдат демонтирани само за да бъдат заменени от одобрените от FIA, дори и с по-малък брой защитни елементи.
6.2. Странични стъкла
Серийни. Оригиналните странични стъкла могат да бъдат заменени с такива от поликарбонат с минимална дебелина 4мм.
6.3. Задно стъкло
Серийно. Оригиналното задно стъкло може да бъде заменено с такова от поликарбонат с минимална дебелина 4м

4 (четири) милиметра е прекалено дебел поликарбонат. За сведение този, който ползвам аз (макролон) е с дебелина от 1мм и е практически нечуплив! Мисля, че тази граница трябва да бъде сведена до 1мм, като изискването материала да е поликарбонат трябва да бъде следено и спазвано.

Сигурен съм, че не съм успял да "хвана" всички "тънки моменти, а и съм далеч от мисълта, че винаги съм прав. Затова колеги моля коментирайте, добавяйте и давайте Вашето мнение ако искате АДАС да излезе с ясна и точна концепция за промяна на този проект. Още веднъж искам да подсетя всички колеги, че е крайно време силите, целите и амбициите ни да бъдат обединени само в една посока - добруването, оцеляването и развитието на нашият спорт. Дано не бъда лош пророк, но останат ли така нещата и сеирджийски се подмятат празни реплики, докато се чака друг да свърши работата, максимум след провеждането на така лелеяното WRC за автомобилният спорт в България ще се говори в минало време. Времето си минава, състезанията ще започнат след по-малко от 3 (ТРИ) месеца и затова колеги... нека се обединим и да си помогнем сами, защото никой друг няма да ни помогне.
Искам да помоля и всички, които се опитват да дадат мнение за да бъдат "участници" в спорта да си го спестят. Тези въпроси са важни и отсяването на ценната, достоверна и защитавана от всички информация е и ще бъде много трудно дело ако е затрупана от лични мнения и пристрастия.
Благодаря!

Цитирам мнението на Иван Шопов, защото ми се струва най-конкретно по "спорните" части от новия правилник :D
Ако отговорите на тези въпроси са били включени в протокола се извинявам, че не съм успяла да ги открия (като изключим предложението за предпазната клетка)
Ако не са, ще бъдат ли обсъдени преди АДАС да изложи предложенията си на федерацията? Тези теми ли са причината за подписката, спомената в страницата на АДАС?
Аватар
Persefona
 
Мнения: 8
Регистриран на: Съб Юли 19, 2008 00:37
Име: Вяра Младенова

Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

Мнениеот P.Solberg » Пет Фев 05, 2010 10:49

Тези предложения за охраната бяха изложени още при първите срещи на АДАС с БФАС. Но след това нищо не се случи. Вместо да се публикуват едни и същи неща 10 пъти, можеше да се отстояват още от първия момент след тяхното пускане.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

Мнениеот BradurS » Пет Фев 05, 2010 11:07

Пак казвам. Техническите изисквания за група Х КАТО ЦЯЛО ще бъдат променени и ще бъдат публикувани на страницата на БФАС преполагам.
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

Мнениеот Гетов » Пет Фев 05, 2010 11:10

Дано само да не е 10 дена преди писта Търново
Аватар
Гетов
 
Мнения: 707
Регистриран на: Сря Апр 18, 2007 15:44
Местоположение: Ботевград
Име: Георги Гетов

ПредишнаСледваща

Назад към Български шампионати

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 32 госта

cron