|
||
MIROSLAV MARINOV написа:Колеги,има още някаква вероятност да се стигне до споразумение задължителния ХАНС за вътрешните състезания да се отложи с още една година.Може би ще се разбере до края на седмицата.Знам че това касае много от вас а така също и мен.
И много моля хората които не ги касае това ,особено тези които не са състезатели,да не дават акъл как трябва да си го купиме задължително.Аз не давам акъл на парашутистите как ще е много по-безопасно да си сложат трети парашут,щото ако не се отвори резервния....В крайна сметка ХАНС-а никой не го е забранил и който има пари да си го купува.Аз бих предпочел да гледам в състезание още 50 млади състезатели без ХАНС-ове,отколкото същите да си чешат крастата по улиците и да застрашават живота си и този на другите.
Автомобилният спорт съществува повече от 100 години и колкото повече ограничения му се поставят ,толкова по-малко са участниците.Още повече за нещо ,което помага в 10% ,а пречи в 7% например,е тъпо да спорим за някакви си 3% сигурност.Тук мнението ми се покрива с това на Ники Златков.Късмета и случайността са определящи в повечето случаи.
На Флавио Гулиелмини,мир на праха му,не му помогнаха всичките фабрични и хомологирани средства за безопастност.А пък ние преди 24 години оцеляхме при 10 пъти през таван в едно дере като бяхме по една тениска и един клин,коланите си ги бях шил на ръка от стари жигулови колани,с обикновени жигулови седалки.Ролбара си правихме сами но от качествени безшевни тръби и нищо че не е от ОМР почти не мръдна и ни спаси.
MIROSLAV MARINOV написа:Колеги,има още някаква вероятност да се стигне до споразумение задължителния ХАНС за вътрешните състезания да се отложи с още една година.Може би ще се разбере до края на седмицата.Знам че това касае много от вас а така също и мен.
И много моля хората които не ги касае това ,особено тези които не са състезатели,да не дават акъл как трябва да си го купиме задължително.Аз не давам акъл на парашутистите как ще е много по-безопасно да си сложат трети парашут,щото ако не се отвори резервния....В крайна сметка ХАНС-а никой не го е забранил и който има пари да си го купува.Аз бих предпочел да гледам в състезание още 50 млади състезатели без ХАНС-ове,отколкото същите да си чешат крастата по улиците и да застрашават живота си и този на другите.
Автомобилният спорт съществува повече от 100 години и колкото повече ограничения му се поставят ,толкова по-малко са участниците.Още повече за нещо ,което помага в 10% ,а пречи в 7% например,е тъпо да спорим за някакви си 3% сигурност.Тук мнението ми се покрива с това на Ники Златков.Късмета и случайността са определящи в повечето случаи.
На Флавио Гулиелмини,мир на праха му,не му помогнаха всичките фабрични и хомологирани средства за безопастност.А пък ние преди 24 години оцеляхме при 10 пъти през таван в едно дере като бяхме по една тениска и един клин,коланите си ги бях шил на ръка от стари жигулови колани,с обикновени жигулови седалки.Ролбара си правихме сами но от качествени безшевни тръби и нищо че не е от ОМР почти не мръдна и ни спаси.
Astra_26 написа:Нашата АДАС е в пъти по-продуктивна от чешката AJR, поради факта, че при нас е необходима промяна в много и различни аспекти, докато в Чехия всичко е установено от години и явно системата работи безотказно. ..
plm написа:Astra_26 написа:Нашата АДАС е в пъти по-продуктивна от чешката AJR, поради факта, че при нас е необходима промяна в много и различни аспекти, докато в Чехия всичко е установено от години и явно системата работи безотказно. ..
Не отричам постигнатото от АДАС.
Чешката асоциация на пилотите възникна година преди нашата. Информирам какво правят там, защото само от добрите можем да се учим.
В официалните документи на тяхната фед вече има точки, в смисъл, че всяко състезание за да се проведе трябва да има съгласието на ...АДАС.
И други подобни.
Там има диалог, тяхната АДАС има авторитет и е фактор...просто работи цялата схема, всички искат да стане по-добре.
Последното, което посочих за там е, че са решили да информират по-широко какво става.
Да се върнем у нас.
Ф реагира официално единствено след медииния шум на АДАС.
Всичко останало относно реакцията на ф е познато. На приказките на ф всички са добри.
Вчера е имало УС. И какво?
Нищо ново. Или пък аз не го знам? Ама ,май и активните състезатели не знаят какво, къде, кога, как ще могат да карат.
Познат подход на ф и успешно минава пак.
Казвал съм го.1990. Зала Христо Ботев. Събрание за промяна на ф. Хора от цялата страна. По едно време цъфна/притича Славйков. Така и така ние сега там/на площад Ленин/ сме се събрали и разбираме недоволството, но , ние....обещаваме....
И доста хора се подведоха. Нищо не стана.
Няма смисъл да назовавам познати ни лица, които се изказваха.
Май има нещо на http://history.rally-club.bg/storage/main.php
Същите хора са и сега на площад Ленин. Подхода е същия.
Много жалко, за спорта. Защото, през годините много са ни завиждали за постигнатото.
Например.
На вътрешни състезания повече от 30-40 Алпина, общо 150 коли. Такова нещо не е имало и във Франция. Нали Алпините се правеха в Пловдив.
Или, Златните- години наред с коеф. 20. Германия, Барум...само мечтаеха.
Това са били златните години на спорта у нас.
Назад към Български шампионати
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 55 госта