от RS_TURBO » Пет Дек 25, 2009 17:22
Чл.2. Хомологация
Трябва да са проиведени минимум 1000 бройки от съответните марка и модел.- това означава ли че например Мерцедес 190 2.5 16 еволюшън няма право да се състезава като Хобикар при положение, че от този модел са произведени 502 бройки, или Аудито на Ники Златков което предстой да бъде показано по трасетата(надяваме се) няма да има право да се състезава защото има произведени от него само 200 бр. както и повечето автомобили гр.Б и още подобни примери....?
Не се допускат автомобили с валидна хомологация.- а това значи ли, че например Евото на Алекс Бох несе допуска да бъде карано изобщо нито като Хобикар нито като А, пък за Н да не говорим....?
5.5.2. Серво спирачки, регулатори на спирачното усилие, анти – блокиращи устройства
Свободни-Това означава ли, че се разрешава употребата на анти блокиращи системи а именно "ABS"?
5.7.2.10. Монтаж на защитна скара
Свободно. Само при ралита. - Малко двусмислица има според мен тук, само при рали е задължителнио ли? защото ако е така мисля че създава възможност за манипулация на теглото на автомобила, да бъде монтирана при прегледа и след това демонтирана или подменена точно преди състезанието....
В чл.6 ал.2 и ал.3 се говори за стъклата, несе споменава ако бъдът запазени оригиналните странични и задно стъкла дали на тях може да бъде поставяно защитно фолио, питам защото пише "Тези правила са създадени с презумция за разрешаване. Всичко, което не се разрешава от настоящите правила, е забранено." а щом несе споменава значи е забранено...
И коефициента за корекция на автомобилите с турбо компресори по ФИА е 1,7 за бензинови и 1,5 за дизелови агрегати и в тези правила ли така ще бъде?
А при дизеловите автомобили какви ограничения ще им се налагат?
No Boost, No Bottle, Just Pure THROTTLE!!!!!