Re: Новите правила за група "Х" 2010
Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 11:05
Ох тея ролбари.
ОМП и Спарко нямат такива мостри.Нямат и изисквания за обратна връзка със заварчика.Най-добрия вариант за монтаж на ролбар в момента е връзка с Камен Михайлов.Реално той представлява ФИА или по-точно тех. комисия на ФИА у нас.Звънкате и го питате какво да правите.Има лицензирани заварчици у нас,които са удобрени от нашата Ф. за монтаж на ролбари.Новото от тази година е,че тези ролбари трябва да са от : удобрен от FIA производител и да притежава всички
необходими документи. .Странно малко защото самата ФИА няма изисквания ролбарите да са задължително произведени от удобрени от тях фирми,а да отговарят на определените от тях изисквания.Това си е решение на местно ниво.И всяко едно решение за ролбарите важи за определената федерация.
До колкото имам спомен миналата година при Ясен Попов се появи сертификат за лицензиран заварчик на определена марка ролбари.Тогава заварчика направи няколко заварки,производителя ги тества и каза,че този човек може да монтира ролбари на тяхната марка.От всякъде професионално направена процедура.Нищо чудно Иво Фантазията да е тръгнал да изкарва такъв лиценз от някой производител и да изпраща мостри напред-назад.
Правиш кола за у нас?Аз мисля да правя кола за у вас.Все ми се струва,че Румъния и макадама е по-привлекателна дестинация от колкото бюрокрацията у нас.
ОМП и Спарко нямат такива мостри.Нямат и изисквания за обратна връзка със заварчика.Най-добрия вариант за монтаж на ролбар в момента е връзка с Камен Михайлов.Реално той представлява ФИА или по-точно тех. комисия на ФИА у нас.Звънкате и го питате какво да правите.Има лицензирани заварчици у нас,които са удобрени от нашата Ф. за монтаж на ролбари.Новото от тази година е,че тези ролбари трябва да са от : удобрен от FIA производител и да притежава всички
необходими документи. .Странно малко защото самата ФИА няма изисквания ролбарите да са задължително произведени от удобрени от тях фирми,а да отговарят на определените от тях изисквания.Това си е решение на местно ниво.И всяко едно решение за ролбарите важи за определената федерация.
До колкото имам спомен миналата година при Ясен Попов се появи сертификат за лицензиран заварчик на определена марка ролбари.Тогава заварчика направи няколко заварки,производителя ги тества и каза,че този човек може да монтира ролбари на тяхната марка.От всякъде професионално направена процедура.Нищо чудно Иво Фантазията да е тръгнал да изкарва такъв лиценз от някой производител и да изпраща мостри напред-назад.
kiko написа:dr.hous написа:В момента Фантазията си слага ролбар на пежото и процедурата е такава.Мострите вече са изпратени и нема ка да ги снимам.За подробна информация се обърни към другаря Гетов.Той ще ти обесни как станаха нещата с техният ролбар.Чакай малко сега, това пък ново "двайсе". От чисто любопитство, бих те помолил ако имаш допир до подобен документ от производител и въпросните мостри да ги снимаш и да ги качиш за да ги видим и ние, Честно да ти кажа за подобно нещо чувам за първи път, не казвам, че няма, но наистина не съм виждал и чувал. Виждал съм фирмен ролбар, поръчан в БГ, но към него нямаше тези ипритурки, за които ти говориш.
То затова му викат фантазията.
И аз имам реално ролбар,купен преди два месеца от Италия.ОМП със сигурност няма такова нещо .Та въпроса ми на мен е следния : ОМП ролбара за Рено Клио Н/2 или Н/3 няма Х на вратите.Какво правим?Хомологацията на това нещо няма Х-ве,а пък се изискват у нас.Не,че е проблем да се заварят две траби,ама ........ .
Правиш кола за у нас?Аз мисля да правя кола за у вас.Все ми се струва,че Румъния и макадама е по-привлекателна дестинация от колкото бюрокрацията у нас.