Новите правила за група "Х" 2010

За темите, които са общи за две или повече от горните категории

Re: Новите правила за група \"Х\" 2010

Мнениеот discoshit » Съб Яну 23, 2010 22:48

Защо се позволяват само хомологирани коли или с изтекла хомологация? Това е много скъпо, пък и за пистови състезания много рядко се изисква хомологация.
Заради такива правила съществува абсурда да се кара с рали автомобили на писта в България!?!?! Това едвам ли го има някъде другаде...
Няма да е зле да видят правилата на другите федерации за планинско или крос особено, никъде не ти искат задължително хомологации и в крайна сметка има много по-интересни, атрактивни и зрелищни коли, зрителите са доволни и шампионатите са популярни. Това са рали правила, не за пистов шампионат.
Аватар
discoshit
 
Мнения: 17
Регистриран на: Съб Яну 23, 2010 18:48
Име: Georgi T

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот Astra_26 » Чет Фев 18, 2010 20:07

Днес по обяд в откритата поща на БФАС ([email protected] парола: potrebitel) излезе последният регламент за група "Х". Файла се казва GrX2010.pdf в папка J 2010. За по-лесно я споделих за достъп с този линк: http://dox.bg/files/dw?a=5d13e37a72
В общи линии е преработен януарския регламент, като за база са ползвани изискванията за група "B". Има доста отпаднали текстове, а новите са със син фон. Има и нови минимални тегла:

Чл. 4. Тегло
4.1.Автомобилите са обект на следните тегловни ограничения:
до 1000 cm3: 620 kg
над 1000 cm3 до 1400 cm3: 700 kg
над 1400 cm3 до 1600 cm3: 780 kg
над 1600 cm3 до 2000 cm3: 860 kg
над 2000 cm3 до 2500 cm3: 940 kg
над 2500 cm3 до 3000 cm3: 1020 kg
над 3000 cm3 до 3500 cm3: 1100 kg
над 3500 cm3 1180 kg


Най-неприятния момент е за новите автомобили без паспорт -

5.7.3.10. Монтажа на предпазна клетка е задължителен. Тя трябва да бъде
произведена от удобрен от FIA производител и да притежава всички
необходими документи. (черт.253-8)
Изображение Ivan Ivanov Rh A+
____vromos.bg____
Аватар
Astra_26
 
Мнения: 717
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 00:30
Местоположение: Бургас skype: astra_26 0877838227
Име: Иван Иванов

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот tonyracing » Чет Фев 18, 2010 21:27

здравеите колеги ,моиа вапрос е сварзан малко или много с настоиа6тите сабитиа покраи новиа правилник. В монтана нито една от састезателните коли ниама паспорт вапреки 4е миналата година вси4ки биаха снимани и попалнени документи тези които извар6иха тези манипулации ни обе6таха да ни ги дадат на парвото састезание което ве4е е в историата и саответно ние останахме до ден дне6ен без паспорти.вапроса ми е ,какав е реда да си ги полу4име .Благодариа предварително
tonyracing
 
Мнения: 7
Регистриран на: Пет Ное 21, 2008 21:19
Местоположение: montana
Име: anton antov

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот panchugov_fen » Чет Фев 18, 2010 21:51

Astra_26 написа:Най-неприятния момент е за новите автомобили без паспорт -

5.7.3.10. Монтажа на предпазна клетка е задължителен. Тя трябва да бъде
произведена от удобрен от FIA производител и да притежава всички
необходими документи. (черт.253-8)


Сега Панчугата като си е купил омп ролбар, обаче си го е заварил той, няма да има дертове предполагам?
За да си добър пилот, първо трябва да бъдеш добър механик!
Аватар
panchugov_fen
 
Мнения: 364
Регистриран на: Пон Авг 04, 2008 03:07
Местоположение: казанлък skype: panchugovfan
Име: Валентин Георгиев

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот Андрей Стефанов » Чет Фев 18, 2010 21:55

panchugov_fen написа:
Astra_26 написа:Най-неприятния момент е за новите автомобили без паспорт -

5.7.3.10. Монтажа на предпазна клетка е задължителен. Тя трябва да бъде
произведена от удобрен от FIA производител и да притежава всички
необходими документи. (черт.253-8)


Сега Панчугата като си е купил омп ролбар, обаче си го е заварил той, няма да има дертове предполагам?

Никакви проблеми няма да има,ролбара му е изтински на OMP закупен от Италия!
AUTOTZAR RALLY TEAM
Аватар
Андрей Стефанов
 
Мнения: 180
Регистриран на: Чет Дек 18, 2008 21:16
Местоположение: Lovech
Име: Андрей Стефанов

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот dr.hous » Чет Фев 18, 2010 23:12

panchugov_fen написа:
Astra_26 написа:Най-неприятния момент е за новите автомобили без паспорт -

5.7.3.10. Монтажа на предпазна клетка е задължителен. Тя трябва да бъде
произведена от удобрен от FIA производител и да притежава всички
необходими документи. (черт.253-8)


Сега Панчугата като си е купил омп ролбар, обаче си го е заварил той, няма да има дертове предполагам?

Ще има проблеми и то големи.С ролбара се пращат мостри ,които трябва да се заварят от човек с тапия .След това се връщат на производителя и той одобрява или отхвърля заварчика, като при второто нема вече хомол.Ако бъдат одобрени заварките ,се изпраща сертификат ,на който след приключване на заваряването на ролбара същият човек ,(заварчика който е заварил мострата)си слага потписа под сертификата и всичко е о.к.И моля ви не изказвайте такива мнения, щото вредите на обичаният от вас пилот
dr.hous
 
Мнения: 311
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 18:30
Име: Косю Йорданов

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот Ferjancz » Чет Фев 18, 2010 23:12

Astra_26 написа:Днес по обяд в откритата поща на БФАС ([email protected] парола: potrebitel) излезе последният регламент за група "Х". Файла се казва GrX2010.pdf в папка J 2010. За по-лесно я споделих за достъп с този линк: http://dox.bg/files/dw?a=5d13e37a72
В общи линии е преработен януарския регламент, като за база са ползвани изискванията за група "B". Има доста отпаднали текстове, а новите са със син фон. Има и нови минимални тегла:

Чл. 4. Тегло
4.1.Автомобилите са обект на следните тегловни ограничения:
до 1000 cm3: 620 kg
над 1000 cm3 до 1400 cm3: 700 kg
над 1400 cm3 до 1600 cm3: 780 kg
над 1600 cm3 до 2000 cm3: 860 kg
над 2000 cm3 до 2500 cm3: 940 kg
над 2500 cm3 до 3000 cm3: 1020 kg
над 3000 cm3 до 3500 cm3: 1100 kg
над 3500 cm3 1180 kg


Най-неприятния момент е за новите автомобили без паспорт -

5.7.3.10. Монтажа на предпазна клетка е задължителен. Тя трябва да бъде
произведена от удобрен от FIA производител и да притежава всички
необходими документи. (черт.253-8)



Еееее Ванка , изоставаш с инфото , това го имаше още преди седмица :mrgreen:
Ммм да теглата са ОК, ама ролбара ша требе да се купува :)
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот Андрей Стефанов » Чет Фев 18, 2010 23:17

Ferjancz написа:
Astra_26 написа:Днес по обяд в откритата поща на БФАС ([email protected] парола: potrebitel) излезе последният регламент за група "Х". Файла се казва GrX2010.pdf в папка J 2010. За по-лесно я споделих за достъп с този линк: http://dox.bg/files/dw?a=5d13e37a72
В общи линии е преработен януарския регламент, като за база са ползвани изискванията за група "B". Има доста отпаднали текстове, а новите са със син фон. Има и нови минимални тегла:

Чл. 4. Тегло
4.1.Автомобилите са обект на следните тегловни ограничения:
до 1000 cm3: 620 kg
над 1000 cm3 до 1400 cm3: 700 kg
над 1400 cm3 до 1600 cm3: 780 kg
над 1600 cm3 до 2000 cm3: 860 kg
над 2000 cm3 до 2500 cm3: 940 kg
над 2500 cm3 до 3000 cm3: 1020 kg
над 3000 cm3 до 3500 cm3: 1100 kg
над 3500 cm3 1180 kg


Най-неприятния момент е за новите автомобили без паспорт -

5.7.3.10. Монтажа на предпазна клетка е задължителен. Тя трябва да бъде
произведена от удобрен от FIA производител и да притежава всички
необходими документи. (черт.253-8)



Еееее Ванка , изоставаш с инфото , това го имаше още преди седмица :mrgreen:
Ммм да теглата са ОК, ама ролбара ша требе да се купува :)

Колега,а кола преминала технически преглед и има паспорт пак ли трябва да купува ролбар?
AUTOTZAR RALLY TEAM
Аватар
Андрей Стефанов
 
Мнения: 180
Регистриран на: Чет Дек 18, 2008 21:16
Местоположение: Lovech
Име: Андрей Стефанов

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот Ferjancz » Чет Фев 18, 2010 23:25

dr.hous написа:
panchugov_fen написа:
Astra_26 написа:Най-неприятния момент е за новите автомобили без паспорт -

5.7.3.10. Монтажа на предпазна клетка е задължителен. Тя трябва да бъде
произведена от удобрен от FIA производител и да притежава всички
необходими документи. (черт.253-8)


Сега Панчугата като си е купил омп ролбар, обаче си го е заварил той, няма да има дертове предполагам?

Ще има проблеми и то големи.С ролбара се пращат мостри ,които трябва да се заварят от човек с тапия .След това се връщат на производителя и той одобрява или отхвърля заварчика, като при второто нема вече хомол.Ако бъдат одобрени заварките ,се изпраща сертификат ,на който след приключване на заваряването на ролбара същият човек ,(заварчика който е заварил мострата)си слага потписа под сертификата и всичко е о.к.И моля ви не изказвайте такива мнения, щото вредите на обичаният от вас пилот



Чакай малко сега, това пък ново "двайсе". От чисто любопитство, бих те помолил ако имаш допир до подобен документ от производител и въпросните мостри да ги снимаш и да ги качиш за да ги видим и ние, Честно да ти кажа за подобно нещо чувам за първи път, не казвам, че няма, но наистина не съм виждал и чувал. Виждал съм фирмен ролбар, поръчан в БГ, но към него нямаше тези притурки, за които ти говориш.

Андрей Стефанов написа:Колега,а кола преминала технически преглед и има паспорт пак ли трябва да купува ролбар?


Задаваш въпроса, колега, не на когото трябва. Неясноти има все още и то много. Ама има само един орган у нас, който може да ти даде отговор и това е БФАС. На писта Търново ще ми е супер интерсно как ще протече прегледа, ще е голям цирк и аз мисля да го гледам!
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот dr.hous » Чет Фев 18, 2010 23:38

Чакай малко сега, това пък ново "двайсе". От чисто любопитство, бих те помолил ако имаш допир до подобен документ от производител и въпросните мостри да ги снимаш и да ги качиш за да ги видим и ние, Честно да ти кажа за подобно нещо чувам за първи път, не казвам, че няма, но наистина не съм виждал и чувал. Виждал съм фирмен ролбар, поръчан в БГ, но към него нямаше тези притурки, за които ти говориш.
В момента Фантазията си слага ролбар на пежото и процедурата е такава.Мострите вече са изпратени и нема ка да ги снимам.За подробна информация се обърни към другаря Гетов.Той ще ти обесни как станаха нещата с техният ролбар.
dr.hous
 
Мнения: 311
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 18:30
Име: Косю Йорданов

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот Андрей Стефанов » Чет Фев 18, 2010 23:47

Андрей Стефанов написа:Колега,а кола преминала технически преглед и има паспорт пак ли трябва да купувам ролбар?


Задаваш въпроса, колега, не на когото трябва. Неясноти има все още и то много. Ама има само един орган у нас, който може да ти даде отговор и това е БФАС. На писта Търново ще ми е супер интерсно как ще протече прегледа, ще е голям цирк и аз мисля да го гледам![/quote]
Колега извини ме,а и на мен ще ми е интересно на Търново как ще протече прегледа!
AUTOTZAR RALLY TEAM
Аватар
Андрей Стефанов
 
Мнения: 180
Регистриран на: Чет Дек 18, 2008 21:16
Местоположение: Lovech
Име: Андрей Стефанов

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот dr.hous » Чет Фев 18, 2010 23:59

Колкото и да си бращолевим ,новите правила са вече факт.Кой какво мислил,кой кво правил вече знае дали е правилно или не.Лошото е ,че има момчета които сега са си направили колите и вече не могат да ги карат.Така започва началото на краят на автомобилен спорт в България!Кой оцелее оцелее !Успех на всички настоящи и бъдещи колеги(ако въобще има такива).
dr.hous
 
Мнения: 311
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 18:30
Име: Косю Йорданов

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот banderkata » Пет Фев 19, 2010 01:43

И кво направих си ВАЗо бегачка и сега не може да мине на преглед ли?Ебах си якото 4 бона за състезателна кола с която ще си ходя на кафенце :(
Аватар
banderkata
 
Мнения: 50
Регистриран на: Вто Авг 21, 2007 00:02
Местоположение: София
Име: Антон Христов Пепелджийски

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот kiko » Пет Фев 19, 2010 10:27

dr.hous написа:
Чакай малко сега, това пък ново "двайсе". От чисто любопитство, бих те помолил ако имаш допир до подобен документ от производител и въпросните мостри да ги снимаш и да ги качиш за да ги видим и ние, Честно да ти кажа за подобно нещо чувам за първи път, не казвам, че няма, но наистина не съм виждал и чувал. Виждал съм фирмен ролбар, поръчан в БГ, но към него нямаше тези ипритурки, за които ти говориш.
В момента Фантазията си слага ролбар на пежото и процедурата е такава.Мострите вече са изпратени и нема ка да ги снимам.За подробна информация се обърни към другаря Гетов.Той ще ти обесни как станаха нещата с техният ролбар.

То затова му викат фантазията.
И аз имам реално ролбар,купен преди два месеца от Италия.ОМП със сигурност няма такова нещо :wink: .Та въпроса ми на мен е следния : ОМП ролбара за Рено Клио Н/2 или Н/3 няма Х на вратите.Какво правим?Хомологацията на това нещо няма Х-ве,а пък се изискват у нас.Не,че е проблем да се заварят две траби,ама ........ .
Изображение
Аватар
kiko
 
Мнения: 1209
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 14:08
Местоположение: София
Име: Генади Димитров

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот kiko » Пет Фев 19, 2010 10:28

banderkata написа:И кво направих си ВАЗо бегачка и сега не може да мине на преглед ли?Ебах си якото 4 бона за състезателна кола с която ще си ходя на кафенце :(

Честито :lol:
Изображение
Аватар
kiko
 
Мнения: 1209
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 14:08
Местоположение: София
Име: Генади Димитров

ПредишнаСледваща

Назад към Български шампионати

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта

cron