|
||
Astra_26 написа:Най-неприятния момент е за новите автомобили без паспорт -
5.7.3.10. Монтажа на предпазна клетка е задължителен. Тя трябва да бъде
произведена от удобрен от FIA производител и да притежава всички
необходими документи. (черт.253-8)
panchugov_fen написа:Astra_26 написа:Най-неприятния момент е за новите автомобили без паспорт -
5.7.3.10. Монтажа на предпазна клетка е задължителен. Тя трябва да бъде
произведена от удобрен от FIA производител и да притежава всички
необходими документи. (черт.253-8)
Сега Панчугата като си е купил омп ролбар, обаче си го е заварил той, няма да има дертове предполагам?
panchugov_fen написа:Astra_26 написа:Най-неприятния момент е за новите автомобили без паспорт -
5.7.3.10. Монтажа на предпазна клетка е задължителен. Тя трябва да бъде
произведена от удобрен от FIA производител и да притежава всички
необходими документи. (черт.253-8)
Сега Панчугата като си е купил омп ролбар, обаче си го е заварил той, няма да има дертове предполагам?
Astra_26 написа:Днес по обяд в откритата поща на БФАС ([email protected] парола: potrebitel) излезе последният регламент за група "Х". Файла се казва GrX2010.pdf в папка J 2010. За по-лесно я споделих за достъп с този линк: http://dox.bg/files/dw?a=5d13e37a72
В общи линии е преработен януарския регламент, като за база са ползвани изискванията за група "B". Има доста отпаднали текстове, а новите са със син фон. Има и нови минимални тегла:
Чл. 4. Тегло
4.1.Автомобилите са обект на следните тегловни ограничения:
до 1000 cm3: 620 kg
над 1000 cm3 до 1400 cm3: 700 kg
над 1400 cm3 до 1600 cm3: 780 kg
над 1600 cm3 до 2000 cm3: 860 kg
над 2000 cm3 до 2500 cm3: 940 kg
над 2500 cm3 до 3000 cm3: 1020 kg
над 3000 cm3 до 3500 cm3: 1100 kg
над 3500 cm3 1180 kg
Най-неприятния момент е за новите автомобили без паспорт -
5.7.3.10. Монтажа на предпазна клетка е задължителен. Тя трябва да бъде
произведена от удобрен от FIA производител и да притежава всички
необходими документи. (черт.253-8)
Ferjancz написа:Astra_26 написа:Днес по обяд в откритата поща на БФАС ([email protected] парола: potrebitel) излезе последният регламент за група "Х". Файла се казва GrX2010.pdf в папка J 2010. За по-лесно я споделих за достъп с този линк: http://dox.bg/files/dw?a=5d13e37a72
В общи линии е преработен януарския регламент, като за база са ползвани изискванията за група "B". Има доста отпаднали текстове, а новите са със син фон. Има и нови минимални тегла:
Чл. 4. Тегло
4.1.Автомобилите са обект на следните тегловни ограничения:
до 1000 cm3: 620 kg
над 1000 cm3 до 1400 cm3: 700 kg
над 1400 cm3 до 1600 cm3: 780 kg
над 1600 cm3 до 2000 cm3: 860 kg
над 2000 cm3 до 2500 cm3: 940 kg
над 2500 cm3 до 3000 cm3: 1020 kg
над 3000 cm3 до 3500 cm3: 1100 kg
над 3500 cm3 1180 kg
Най-неприятния момент е за новите автомобили без паспорт -
5.7.3.10. Монтажа на предпазна клетка е задължителен. Тя трябва да бъде
произведена от удобрен от FIA производител и да притежава всички
необходими документи. (черт.253-8)
Еееее Ванка , изоставаш с инфото , това го имаше още преди седмица
Ммм да теглата са ОК, ама ролбара ша требе да се купува
dr.hous написа:panchugov_fen написа:Astra_26 написа:Най-неприятния момент е за новите автомобили без паспорт -
5.7.3.10. Монтажа на предпазна клетка е задължителен. Тя трябва да бъде
произведена от удобрен от FIA производител и да притежава всички
необходими документи. (черт.253-8)
Сега Панчугата като си е купил омп ролбар, обаче си го е заварил той, няма да има дертове предполагам?
Ще има проблеми и то големи.С ролбара се пращат мостри ,които трябва да се заварят от човек с тапия .След това се връщат на производителя и той одобрява или отхвърля заварчика, като при второто нема вече хомол.Ако бъдат одобрени заварките ,се изпраща сертификат ,на който след приключване на заваряването на ролбара същият човек ,(заварчика който е заварил мострата)си слага потписа под сертификата и всичко е о.к.И моля ви не изказвайте такива мнения, щото вредите на обичаният от вас пилот
Андрей Стефанов написа:Колега,а кола преминала технически преглед и има паспорт пак ли трябва да купува ролбар?
В момента Фантазията си слага ролбар на пежото и процедурата е такава.Мострите вече са изпратени и нема ка да ги снимам.За подробна информация се обърни към другаря Гетов.Той ще ти обесни как станаха нещата с техният ролбар.Чакай малко сега, това пък ново "двайсе". От чисто любопитство, бих те помолил ако имаш допир до подобен документ от производител и въпросните мостри да ги снимаш и да ги качиш за да ги видим и ние, Честно да ти кажа за подобно нещо чувам за първи път, не казвам, че няма, но наистина не съм виждал и чувал. Виждал съм фирмен ролбар, поръчан в БГ, но към него нямаше тези притурки, за които ти говориш.
Андрей Стефанов написа:Колега,а кола преминала технически преглед и има паспорт пак ли трябва да купувам ролбар?
dr.hous написа:В момента Фантазията си слага ролбар на пежото и процедурата е такава.Мострите вече са изпратени и нема ка да ги снимам.За подробна информация се обърни към другаря Гетов.Той ще ти обесни как станаха нещата с техният ролбар.Чакай малко сега, това пък ново "двайсе". От чисто любопитство, бих те помолил ако имаш допир до подобен документ от производител и въпросните мостри да ги снимаш и да ги качиш за да ги видим и ние, Честно да ти кажа за подобно нещо чувам за първи път, не казвам, че няма, но наистина не съм виждал и чувал. Виждал съм фирмен ролбар, поръчан в БГ, но към него нямаше тези ипритурки, за които ти говориш.
banderkata написа:И кво направих си ВАЗо бегачка и сега не може да мине на преглед ли?Ебах си якото 4 бона за състезателна кола с която ще си ходя на кафенце
Назад към Български шампионати
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 52 госта