|
||
Vankata_9361 написа:Да ви попитам нещо тъй като сега мисля да правя една Голф 1чка за планинско с 1.8 кр мотор което значи че влиза в х3 но как след като голфа е фабрично 810 кг а след като го рархвърлях е станал сигурно около 740-50 нямам представа как ще покрие килограмите.Взимам от значение и ролбара който също тежи но незнам...Моля ви дайте съвет.
dr.hous написа:Ми колега, аз ще ти кажа какво е приложението на новите изисквания!Систематичо и целенасочено, ФЕД се опитва да убие българският автомобилен спорт в лицето на нискобюджетните пилоти( и в лицето на гр-Х).Според тях такъв пилот няма място по БЪЛГАРСКИТЕ ТРАСЕТА!Постоянно се въвеждат изисквания ,които не са по силите на много от нас и единственото което ни остава, е да се откажем от заветният шампионат.Всяка година такса участие се повишава!Защо?Еми много просто учасниците в мероприятията намаляват и Фед и организаторите ,не може да си покрие разходите! От догодина такса участие сигурно ще стане 500лв и лиценз 250лв Килограмите, аз лично няма да ги коментирам,да не стане като миналата година Новите изисквания за гр-Х са такива, че е по добре да си направиш нова кола ,отколкото да промениш досегашната с която си се състезавал толкова години и си я правил по изискванията на Фед.Те самите одобриха тези автомобили, като им направиха основен преглед и им издадоха тех.паспорти, че са годни и безопасни за състезания!Такива кардинални промени са немислими!Вместо систематично всяка година да се въвеждат малко по малко,всичко накуп.Е колеги да ви е честит новият шампионат
Gospodinov написа:И аз имам съмнения че родния шампионат ще умре с въвеждането на тези изисквания,дето се вика ние даваме хляба от устата си за тези коли,за да можем да караме и тн.сега вече остана и ризата от гърба си да свалим да я дадем на федерацията ама с толкова много разходи и грешни пари моята риза вече е скъсана и незнам дали има смисал да я свалям от гърба си
ispo написа:dr.hous написа:Ми колега, аз ще ти кажа какво е приложението на новите изисквания!Систематичо и целенасочено, ФЕД се опитва да убие българският автомобилен спорт в лицето на нискобюджетните пилоти( и в лицето на гр-Х).Според тях такъв пилот няма място по БЪЛГАРСКИТЕ ТРАСЕТА!Постоянно се въвеждат изисквания ,които не са по силите на много от нас и единственото което ни остава, е да се откажем от заветният шампионат.Всяка година такса участие се повишава!Защо?Еми много просто учасниците в мероприятията намаляват и Фед и организаторите ,не може да си покрие разходите! От догодина такса участие сигурно ще стане 500лв и лиценз 250лв Килограмите, аз лично няма да ги коментирам,да не стане като миналата година Новите изисквания за гр-Х са такива, че е по добре да си направиш нова кола ,отколкото да промениш досегашната с която си се състезавал толкова години и си я правил по изискванията на Фед.Те самите одобриха тези автомобили, като им направиха основен преглед и им издадоха тех.паспорти, че са годни и безопасни за състезания!Такива кардинални промени са немислими!Вместо систематично всяка година да се въвеждат малко по малко,всичко накуп.Е колеги да ви е честит новият шампионат
Напълно съм съгласен с теб,а и наистина незнам тези хора които са с коли произведени под нормата какво мислят да правят както си може би и ти в случея....ама какво пък ще гледаме само А/8 като публика....
dr.hous написа:ispo написа:dr.hous написа:Ми колега, аз ще ти кажа какво е приложението на новите изисквания!Систематичо и целенасочено, ФЕД се опитва да убие българският автомобилен спорт в лицето на нискобюджетните пилоти( и в лицето на гр-Х).Според тях такъв пилот няма място по БЪЛГАРСКИТЕ ТРАСЕТА!Постоянно се въвеждат изисквания ,които не са по силите на много от нас и единственото което ни остава, е да се откажем от заветният шампионат.Всяка година такса участие се повишава!Защо?Еми много просто учасниците в мероприятията намаляват и Фед и организаторите ,не може да си покрие разходите! От догодина такса участие сигурно ще стане 500лв и лиценз 250лв Килограмите, аз лично няма да ги коментирам,да не стане като миналата година Новите изисквания за гр-Х са такива, че е по добре да си направиш нова кола ,отколкото да промениш досегашната с която си се състезавал толкова години и си я правил по изискванията на Фед.Те самите одобриха тези автомобили, като им направиха основен преглед и им издадоха тех.паспорти, че са годни и безопасни за състезания!Такива кардинални промени са немислими!Вместо систематично всяка година да се въвеждат малко по малко,всичко накуп.Е колеги да ви е честит новият шампионат
Напълно съм съгласен с теб,а и наистина незнам тези хора които са с коли произведени под нормата какво мислят да правят както си може би и ти в случея....ама какво пък ще гледаме само А/8 като публика....
А ти като зрител, би ли отишъл до Гърция,кадето е последният кръг да гледаш 8 автомобила от гр А-8
Назад към Български шампионати
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 53 госта