|
||
MIROSLAV MARINOV написа:Д-р Христов,никой не оплюва създаването на правила за грХ ,защото миналогодишната "свободна модификация"беше пълна боза.Когато се прави такъв правилник може да има и пропуски и затов аги коментираме за да може евентуално от сега да се изчистят недоразуменията а не на техническите прегледи.Камен Михайлов прави правилника и доколкото знам никой не му помага за това.Съжалявам че и никой от колегите не взима сега отношение а само четат и си траят.
Пламене ,съгласен съм с теб че трябва да се разделят групите.Аз нямам интерес да участват хомологирани автомобили в Х1 например.Но както е направен правилника с участието на автомобили без хомологация фактически няма как да ги изключат.И питам за пореден път къде ще имат право да участват коли на които е изтекла редовната хомологация ,но могат да участват при хомологираните още 4 години?
Абсолютно съм съгласен с предложената от теб промяна на т 5.7.3.10.Това е достатъчно условие по приемане на валидността на клетките поради това че :
първо: за клетки хомологирани и изработени преди 1997ма не се изисква никакъв сертификат от фирмените производители .А повечето автомобили са преди тази година.
второ:за нехомологирани автомобили няма как да има хомологирани клетки.Те съответно ще бъдат изработени съобразно конструкцията на автомобила.
Така че мисля за абсолютно дастатъчно изискването клетката да е съобразена с чл 253 като се контролира размер ана тръбите и материала.Това ще реши до голяма степен недоразуменията с клетките при тези автомобили.Никъде не се сменят клетки на исторически автомобили.Те участват така както са направени,може и преди 30 години.
Много се сърдят че ограничават безумното орязване на колите.Нямали панти на капаците и прочие.Не е такава болка че ще се сложат панти на две врати и един капак.Не е и редно колите да се разглобяват по трасетата.
Гледам че много от вас се захващат с несъществени неща :за цвета на фланеца за бързо сваляне на волана,за защитното фолио на стъклата ,за АБС и т.н.По добре разгледайте съществените неща и дайте конкретни предложения.
Техническата комисия прави достатъчно компромиси за доста неща към всички и никой не е върнат за дреболии.
Ferjancz написа:Сега прочетох изискванията за рали-крос.
2.7 Стебло (прът) на волана
Всички устройства против кражба трябва да се демонтират.
Волана трябва да се монтира с устройство за бърз демонтаж в съответствие с чл. 255-5.7.3.9.
Аз в Ц4-ката на Кенет Хансен - многократен европейски шампион по рали-крос и заводски пилот на Ситроен ( за тези които не знаят кой е ) , не виждам разглобяем фланец http://www.hansen-motorsport.se/bilder/ ... turday.jpg
Който няма 6 точков колан, катализатор и ауспусите му излизат от страни - ще гледа състезанието отстрани.
Пишат се правила, никой не ги спазва и така до безкрай!
MIROSLAV MARINOV написа:Павлине,къде прочете в правилата че СИ ДЛЪЖЕН да имаш механизъм за бързо сваляне на волана.Посочените изисквания са КОГАТО ИМАШ такъв механизъм.
Относно автомобилите в четиригодишния период:това че ИМАШ ПРАВО не значи че СИ ДЛЪЖЕН,как не можеш да направиш разликата,толкова е просто.Щом е изтекла редовната хомологация на автомобила никой не може да ми забрани да го карам в гр Х .Но ИМАМ ПРАВО да го карам и в хомологираните защото в случая не нарушавам никое правило!А щом не нарушавам никое правило аз ще преценя къде да го карам.Нали затова изписах толкова редове.
Относно клетките няма да обяснявам повече.Прочети,ама бавно и внимателно, изискванията за предпазни клетки и по горния ми коментар.
Миналата година една купчина коли в гр Х минаха на технически прегред и никой не е върнат затова че няма фирмена клетка.Издадени са и технически паспорти.Върнати са тези на които клетките или монтажа не отговарят на общите изисквания.
Има и хора които си купиха фабрични клетки,които са толкова елементарни че трябваше да се завари хоризонтална тръба за закрепване на колана.Да де ама според правилата нямаш право да добавяш елементи във фабрична клетка.И какво,хайде да не допуснем този пилот до старт.Кажи ми едно име на състезател който не е допуснат до старт само защото е без фабрична клетка.Говоря за гр Х.
jwrc написа:5.7.3.10 Да се уточнят допълнително изискваните усилвания, например: черт. 253.12 .
MIROSLAV MARINOV написа:Павлине,къде прочете в правилата че СИ ДЛЪЖЕН да имаш механизъм за бързо сваляне на волана.Посочените изисквания са КОГАТО ИМАШ такъв механизъм.
Относно автомобилите в четиригодишния период:това че ИМАШ ПРАВО не значи че СИ ДЛЪЖЕН,как не можеш да направиш разликата,толкова е просто.Щом е изтекла редовната хомологация на автомобила никой не може да ми забрани да го карам в гр Х .Но ИМАМ ПРАВО да го карам и в хомологираните защото в случая не нарушавам никое правило!А щом не нарушавам никое правило аз ще преценя къде да го карам.Нали затова изписах толкова редове.
Относно клетките няма да обяснявам повече.Прочети,ама бавно и внимателно, изискванията за предпазни клетки и по горния ми коментар.
Миналата година една купчина коли в гр Х минаха на технически прегред и никой не е върнат затова че няма фирмена клетка.Издадени са и технически паспорти.Върнати са тези на които клетките или монтажа не отговарят на общите изисквания.
Има и хора които си купиха фабрични клетки,които са толкова елементарни че трябваше да се завари хоризонтална тръба за закрепване на колана.Да де ама според правилата нямаш право да добавяш елементи във фабрична клетка.И какво,хайде да не допуснем този пилот до старт.Кажи ми едно име на състезател който не е допуснат до старт само защото е без фабрична клетка.Говоря за гр Х.
Назад към Български шампионати
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 45 госта