|
||
Vankata_9361 написа:Незнам какво цели Федерацията с новите правила но моето мнение е че това само ще попречи и по никакъф начин не може да помогне на любимия спорт.Състезателитев клас х поне според мен са най-атрактивните състезатели с най-атрактивните автомобили които както каза Г-н Господинов по горе тези коли са направени са направени като собствениците им са отделяли и залъка си.Лично моето мнение е че тези автомобили и състезатели са тези които събират публиката по състезанията а за публиката няма значение дали ще ги гледа на професионално или любителско състезание.В крайна сметка от това губи само българския спорт и вместо да се развиваме да се стремим да има повече коли участници и атракция всичко се разваля.Всеки от тези състезатели се стреми и отделя последните собствени пари за да участва на колкото се може повече стартове.
dr.hous написа:... ФЕД пречи на развитието на българският автомобилен спорт,но изглежда не го разбира.При срещата с Камен Михайлов ,той е поискал писмено и с аргументи ,да се изложат точките от новият правилник ,който считаме за неудачен.Според мен най добрият вариант е да съберем подписка, против новият правилник(като цяло) и ултиматум, че ако не ни уважат исканията ,няма да си платим лицензите и няма да караме за БФАС.От това нещо ще загубят, както Феновете(които според мен са най важни),така също и ФЕД а най вече развитието и популиаризирането на автомобилният спорт у нас.Ако сте против новият правилник, напишете си името, клубната принадлежност и класа в който карате.Ще напишем писмо ,че сме против въвеждането на новият правилник,поткрепен с подписите на всеки един от вас. Който се чувства ощетен от този НОВ ПРАВИЛНИК, да даде гласа си тук .
efco написа:Четете правилно информацията която се спуща от Тех.комисия ,просто трябва да си намериш твоята екипировка из между одобрените и позволените ако не, значи че наистина ти е стара и не става !!! А и ето нещо важно от днес от Тех. комисия :
Стандарт 8860
ВАЖНО!!! ВАЖНО!!!УВАЖАЕМИ КОЛЕГИ,СЪГЛАСНО ПОСЛЕДНИТЕ ПРОМЕНИ НА ПРИЛОЖЕНИЕ "L" ПУБЛИКУВАНО НА 04.01.2010 ЗАДЪЛЖЕНИЕТО ЗА УПОТРЕБА НА КАСКИ ОТГОВАРЯЩИ НА СТАНДАРТ 8860 В СВЕТОВНИЯТ ШАМПИОНАТ СЕ ОТНАСЯ САМО ЗА ПИЛОТИ ПРИОРИТЕТИ 1 И 2. ПОЗДРАВИ КАМЕН МИХАЙЛОВ
06.01.2010, Техническа комисия
Victor написа:Гетов, това е публикувано преди допълнението, че стандартът 8860 се отнася само за приоритетните пилоти!
Трябва да се чете внимателно и тогава да се коментира. Първо - колко човека от нашите състезатели са приоритетни и второ - ще тръгнат ли да карат на Рали България?
А и за този проблем с каските се говореше още преди някой друг месец...
Victor написа:@ Гетов: Да, усетих се...
Иначе това за четенето и коментирането не беше адресирано към теб!
Пламен го каза много ясно - трябва да се дават аргументирани становища какво не е в ред с новите правила и съответните предложения за промяната му.
Иначе си е лаене по вятъра.
dr.hous написа:... ФЕД пречи на развитието на българският автомобилен спорт,но изглежда не го разбира.При срещата с Камен Михайлов ,той е поискал писмено и с аргументи ,да се изложат точките от новият правилник ,който считаме за неудачен.Според мен най добрият вариант е да съберем подписка, против новият правилник(като цяло) и ултиматум, че ако не ни уважат исканията ,няма да си платим лицензите и няма да караме за БФАС.От това нещо ще загубят, както Феновете(които според мен са най важни),така също и ФЕД а най вече развитието и популиаризирането на автомобилният спорт у нас.Ако сте против новият правилник, напишете си името, клубната принадлежност и класа в който карате.Ще напишем писмо ,че сме против въвеждането на новият правилник,поткрепен с подписите на всеки един от вас. Който се чувства ощетен от този НОВ ПРАВИЛНИК, да даде гласа си тук .
dr.hous написа:Да наистина това решение ,беше малко прибързано и необмислено(с потписката против целият правилник).След разговора които проведох днес със Ники Златков, решихме да напишем официално писмо във което да изложим точките, които ни притесняват относно правилника.Наистина без регламентиран правелник неможе,но ще се искаме той да устройва както ФЕД,така и нас състезателите.Дано ни обърнат внимание и погледнат и през нашите очи.В писмото ще се засегнати точките от правилника, които коментираме и не ни устройват;Килограми-да има въведени такива,но не в тези граници.Ролбарите-за тези автомобили които имат вече издаден паспорт,да не се налага да ги сменят.Ролбарите отговарят на приложение Ж,одобрени са от ФЕД и не би трябвало да се изискват нови.Ханс системата да не е задължителна а препоръчителна за писта и планинско(мисля си, че с течение на времето всички ще се сдобием с такива.Просто сега в тези трудни времена е редно да се направи компромис)Да отпадне ,точката със серийно запазване положението на мотора и т.н.Писмото ще бъде публикувано скоро във форума и при запознаване със него и желание от страна на пилотите,да бъде подкрепено със гласа им.Ако съберем мнозинство,ще се отнесем до Камен Михайлов и ще видим какво ще стане.Дано приемат предложенията ни и нещата се наредят.Ако не се събере мнозинство, седим и чакаме да видим какво ще се случи.
Пожелавам успешен сезан на всички колеги ,и дано се видим на трасетата като пилоти ,а не като зрители(макар че няма нищо лошо в това,таман ще спестим некой лев)
Назад към Български шампионати
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 50 госта