damon написа:Мартин Сурилов написа: Според мен трябва не само да не се въвежда HANS за момента, а ако трябва дори и да се направят и още други облекчения с цел намаляване на разходите, ако това ще помогне за намаляне на бюджетите и съответно увеличаване броя на участниците в състезанията ни.
Мартине, според това което са пуснали БФАС на сайта излиза, че за нас в България HANS ще е задължителен само за Рали България, аз поне така го разбирам:Д) Задължително за пилотите и ко пилотите участващи в Европейския Рали Шампионат на ФИА, заявени и не заявени за точкуване, от 01.01.2009
Положението наистина ще стане критично ако е така, понеже рискуваме на Рали България да няма участници т.е. ще карат само тия които ще са си купили HANS, а другите ще предпочетат да го пропуснат. Предвид финансовата обстановка и аз напълно подкрепям БФАС да въведе правило, че за хората участващи в Рали България, като кръг от българския рали шампионат HANS устройствата не са задължителни. В крайна сметка с какво Рали България е по-опасно от Рали Твърдица!? Чиста проба търговска политика на ФИА...
Вчера сме се събрали с колегите от АДАС да дискутираме всякакви начини за намаляване на разходите, като по-къси състезания, малките ралита в един ден, а де факто HANS устройствата за мнозина в нашата реалност със сегашната бизнес обстановка са много по-сериозен разход от хотела за 1 ден на Рали Вида!
Съжалявам, че тоя въпрос не се повдигна вчера, но може би е редно да е т.1 от следващите обсъждания на асоциацията понеже твърде много хора са засегнати от него. Парите за ХАНС устройства са около 3-4 състезания за средностатистическия български рали отбор! За някои дори цял сезон. Това е реалността и трябва да се съобразяваме с нея...
Напълно съм съгласен.