Страница 3 от 3

Re: Изисквания за група Х!

МнениеПубликувано на: Нед Май 13, 2012 13:52
от maro
Господин Николов, нужно е да преразгледате познанията си и да наблегнете на понятието "коефициент на пълнене".За ваше сведение при състезателни съвременни атмосферни двигатели може да достигне 1,4 (те, 1,4 пъти повече работно вещество от това което запълва геометричното пространство). Voila- Google.com -> Volumetric Efficiency :)

Re: Изисквания за група Х!

МнениеПубликувано на: Нед Май 13, 2012 15:52
от D.Nikolov
Несъм влезнал да пиша за да споря с когото и да било за термини и т.н. - Извинявам се за което .
MIROSLAV MARINOV написа:Термина "свръх пълнене" определя двигателите с принудително вкарване на въздух
Какъв според теб трябва да е коефициента при механичния компресор.

Еми браво! мислиш ли, че него знам, това че сам писал турбо е защото е по масово- ясно е от самото начало че става въпрос за двиг. с принудително пълнене.(съответно коеф. си е същия) Така че спорим за глупости.

maro написа:"коефициент на пълнене"... може да достигне 1,4 (те, 1,4 пъти повече работно вещество от това което запълва геометричното пространство)

Съвършенството на пълненето се оценява с коефициента на пълнене. Въведени са понятията обемен и масов коефициент на пълнене - и това не е тема на нашия разговор.Ясно е че "коефицента на пълнене" на двиг с прин.пълнене не може да надвиши 100% при всеки 1 бар надналягане ,но то е с една условна забележка че е с надналягане, а атмосф. до близо 1.4 (аз съм чувал за 1.32) най-вече заради резонансните явления.

Просто от самото начало питах ... незнам по какъв начин е измислен този коефицент за приравнение спрямо куб. на атмосф.
но за Група Х немислители, че не е правилно с лека рака да се приеме 1.7 след като той е приет само за А Н и Б, а там има определини правила.

И аз приключих - явно темата не е за форума, защото стават неразбирателства докато стигнем до основното.