Страница 1 от 3

Изисквания за група Х!

МнениеПубликувано на: Сря Яну 28, 2009 19:26
от Titanicracing
Колеги, нъакои може ли да ме ориентира каде да намеря подробни параметри и зискжания за група Х и подгрупите, че не мога да намеря нищо по вапроса. Зная единствено колко са минималните тегла и толкова, а се каня да се пробвам да си приспособя колата....
Та ще съм много благодарен на всеки който ми подкаже нещичко :)
Чакам да пишете....

Re: Изисквания за група Х!

МнениеПубликувано на: Сря Яну 28, 2009 23:30
от Деница
ТУК ще намериш всичко необходимо - приложение J, предпазни клетки, средства за безопастност, класификации и дефиниции. Всичко, което Федерацията смята за нужно. Когато се запознаеш с техническите изисквания и ако имаш въпроси - насреща сме 8)

Re: Изисквания за група Х!

МнениеПубликувано на: Пет Яну 30, 2009 19:21
от Titanicracing
Първо благодарности за отзивчивостта :D
Аз всъщност не съм савсем "бос" по темата- имам пет ралита в актива си, но.... аматьорски :P , даже един от модераторите тук-P.SOLBERG ми беше навигатор на "Черно море" 2007(благодарности на Владко, много добре се представи! :D )! Както и да е. Та исках да кажа, че поназнайвам това онова, също така се и поразтърсих, включително и в приложение Ж, обаче за хиксовете не пише нищо(или поне аз не намирам :oops: ), така, че имам нужда от навигация за да мога да си правя аудито...
Също моля някой да ме осветли по темата за ролбарите. За завареното положение ясно, а за новите(кл. хоби)?
Отново благодаря предварително, Очаквам включване...

Re: Изисквания за група Х!

МнениеПубликувано на: Пет Яну 30, 2009 21:23
от Pablo
Според една част от мненията писани във форума ролбара трябва да е хомологиран. Според други е достатъчно да отговаря на изискванията на приложение J. Освен това ролбара трябва да е сглобен (заварен) от заварчик сертифициран от федерацията. Според мен никой не знае нищо със сигурност и нищо чудно до началото на сезона да бъде взето ново решение относно ролбарите. Ето тук е дискутирано по въпроса: http://forum.rally-club.bg/viewtopic.php?f=1&t=5650
Иначе в приложение J няма да намериш нищо за хиксовете. Такава група има само в България (ако греша, моля да бъда поправен). Автомобил от група Х трябва да отговаря на изисквания за сигурност описани в прил.J. Няма специални изисквания относно техническата част с изключение на теглото(въведено е от тази година). Ако обаче решиш да сменяш двигателя....хмм.. Разрови се из форума, доста е дискутирано относно прототипите и група П.

P.S. Какво е Аудито, което мислиш да подготвяш?

Re: Изисквания за група Х!

МнениеПубликувано на: Съб Яну 31, 2009 09:43
от littleredaudi
Значи ще бъда ще бъда особено блогодарен ако някой ми разясни следното!Какво е "свободно модифициран автомобил"??? Не коментирам приложение J за клетката и т.н.т. ..... Интересно ми е следното. Значи ли това ,че мога да правя с мотора и да го местя дето си искам същото важи за други агрегати и детайли.....Мога ли да заменям калници , врати идруго с по-леки такива и .......
Питането ми е породено от дискусийте във форума относно минимално тегло и Голфа на Асен.
Благодаря за разясненията!!!!

Re: Изисквания за група Х!

МнениеПубликувано на: Съб Яну 31, 2009 11:35
от Мартин Сурилов
Ами моят съвет е най-добре да изчакаш малко да видиш кво ще стане с тия килограми специално и тогава да действаш. В момента както е работата, можеш да правиш квото искаш, стига да не слизаш под минималните килограми и да не превишаваш кубатурата на класа, в който си решил да караш.

Re: Изисквания за група Х!

МнениеПубликувано на: Съб Яну 31, 2009 17:32
от Titanicracing
ЗА теглото- вече се осведомих от преписа от Калояново. Обаче не знам как стоят нещата с кубатурите в отделните хиксове (кой клас от колко до колко кубика е?) и по тази причина не знам с кой мотор да карам(дай боже, понеже засега само проучвам), понеже имам 1.6 и 1.8 и може да се набутам в клас, в който ще ме бият всички "като тъпан" :lol: понеже не съм преценил правилно възможностите на колата (или мойте :lol: ) Хубавото за мен е, че се въведе минимално тегло, понеже ще се понамалят разликите с по- мощните коли поне малко! (все е файда 8), така, че казвайте за кубатурите, че тъпча на едно място и няма откаде да я подхвана...
Ако някой има някаква идея, предложение или критика към моя проект ще се радвам да сподели. От всичко има полза дори и от негативизъм!

Пс. Аудито е 80! Големичко е, ама ми пасва добре на стила като поведение, пък и като поолекне...

Re: Изисквания за група Х!

МнениеПубликувано на: Съб Яну 31, 2009 17:42
от Titanicracing
А, и ако може някой да ме светне как да си сложа снимка на профила, че не мога да се ориентирам... 8)

Re: Изисквания за група Х!

МнениеПубликувано на: Съб Яну 31, 2009 22:59
от Pablo
Класовете в група Х са:
Х1 - до 1400 куб.см
Х2 - до 1600 куб.см
Х3 - до 2000 куб.см
Х4 - от 2000 нагоре

Ако имаш турбо тогава обема на двигателя се умножава по 1.7 (за бензинов двигател) и се получава еквивалентния такъв.

Re: Изисквания за група Х!

МнениеПубликувано на: Съб Яну 31, 2009 23:43
от roadster
Titanicracing написа:А, и ако може някой да ме светне как да си сложа снимка на профила, че не мога да се ориентирам... 8)


Отиваш в:

1.Потребителски панел
2.Личен профил
3.Аватар
-ако ще го качваш от твоя компютър
трябва да е не повече от 29KB, и 150х150 пиксела(за целта се смалява с PHOTO SHOP)
4.Разглеждане/ посочваш вече смалената снимка на твоя компютър /
5.Изпрати
:mrgreen:



P.S: И да не забравиш после да почерпиш на "Македония"142 , а може и на "Страхил Воевода"

Re: Изисквания за група Х!

МнениеПубликувано на: Нед Фев 01, 2009 00:17
от GTI-8V
Pablo написа:Според една част от мненията писани във форума ролбара трябва да е хомологиран. Според други е достатъчно да отговаря на изискванията на приложение J. Освен това ролбара трябва да е сглобен (заварен) от заварчик сертифициран от федерацията. Според мен никой не знае нищо със сигурност и нищо чудно до началото на сезона да бъде взето ново решение относно ролбарите. Ето тук е дискутирано по въпроса: http://forum.rally-club.bg/viewtopic.php?f=1&t=5650


аз лично вервам на господин михаилов, все пак е техническия комисар и спроед него НОВИ ролбари требва да за купувани/хомологирани + завърчик предлошен от федерацията.

Pablo написа:Иначе в приложение J няма да намериш нищо за хиксовете. Такава група има само в България (ако греша, моля да бъда поправен).


Sgreshish, ima mngo darjavi kadeto ima grupi ili kato nashia "X" ili mnogo podobni naprimer germania, tam nashia "X" e Grupa "H", imat druga koito pozvolava oshte poveche promeni koito prilicha mnogo na nashata "prototip" koito tam e "E1".

Re: Изисквания за група Х!

МнениеПубликувано на: Нед Фев 01, 2009 00:21
от GTI-8V
littleredaudi написа:Значи ще бъда ще бъда особено блогодарен ако някой ми разясни следното!Какво е "свободно модифициран автомобил"??? Не коментирам приложение J за клетката и т.н.т. ..... Интересно ми е следното. Значи ли това ,че мога да правя с мотора и да го местя дето си искам същото важи за други агрегати и детайли.....


Vaproz ot tozi sort bih pital direktno tehnicheskia komisar v Federaciata predi nekoi da pochva kakvoto i da e . Misla che sled kogato ima mnogo po dobar dialog s federacia a sdrushenie na piloti e veche fakt i razpolaga s razlichni komisa ne e losho da si pravim spisak s konkretno formulirani vaprozi koito shte bide predadeno naprimer mesechno na federacia za iziasniavane.

Re: Изисквания за група Х!

МнениеПубликувано на: Нед Фев 01, 2009 00:25
от GTI-8V
Мартин Сурилов написа:Ами моят съвет е най-добре да изчакаш малко да видиш кво ще стане с тия килограми специално и тогава да действаш. В момента както е работата, можеш да правиш квото искаш, стига да не слизаш под минималните килограми и да не превишаваш кубатурата на класа, в който си решил да караш.



и това не е за всем правилно. Например "литтлередауди" е питал за варати. Може да се заменат с по леки но и те требва да отговарат на специален стандарт за сигурност.
За мои Мицубиши например си информирах и требва да се преместят същитените греди в новите врати .... Но да, в обща линия органичениета за минимални де.

Re: Изисквания за група Х!

МнениеПубликувано на: Нед Фев 01, 2009 00:28
от GTI-8V
Pablo написа:Класовете в група Х са:
Х1 - до 1400 куб.см
Х2 - до 1600 куб.см
Х3 - до 2000 куб.см
Х4 - от 2000 нагоре

Ако имаш турбо тогава обема на двигателя се умножава по 1.7 (за бензинов двигател) и се получава еквивалентния такъв.


забравил си X-макси 3500ccm+

Х1 - до 1400 куб.см
Х2 - до 1600 куб.см
Х3 - до 2000 куб.см
Х4 - до 3500 куб.см
X-макси 3500ccm ++++

Re: Изисквания за група Х!

МнениеПубликувано на: Нед Фев 01, 2009 08:39
от Gospodinov
Ами като сме започнали да питаме освен и аз малко да попитам :) Та значи моята кола допреди 2год е карала на рали-крос,като ролкейджа е отговарял на изискванията за времето си когато колата е вървяла.Та въпроса ми е сега за да карам,ще трябва ли да търся заварчик одобрен от федерацията да ми прави нов ролкейдж или мога да си карам с този?