Мартин Сурилов написа:GTI-8V написа:Ако, дай боше, успевам да участвам тази година в некои rally и това не си е променило просто преди старт ще пусна писмено молба да не се старира с по голяма разлика от 1 минута заради опасноста да има хора по трасе ако разлика ще е по голям. Поне и най малкото ако наистина ще стане фал няма да носа само аз отговорност, отново дай боше да не се стигне до нищо подобно макар че направо го вишдам как ще стане.
Алекс, според мен и това не е решение, защото не само пилотите, а и феновете се интересуват от правилниците. Ти примерно ще пуснеш молба и ще стартираш 1 мин след последния, но те зрителите пак ще са по трасето, защото ще знаят от правилника, че ще минеш след 5 мин най-малко и съответно не им се чака толкова. Въпроса е, че не е правилно така да се бълват правилници, изменения, допълнения, бюлетини и т.н., дори и най-накрая да се стигне до правилното за всички решение. Пак казвам - преди да кажеш нещо, го кажи 3 пъти на себе си! Особено пък ако гласа ти е толкова слушан и решаващ!
Това е крайно решение ако нищо не е помагал до тогава. Като всеки пилот снаеш че носиме и отговорност за хора, за навигатора, за наз и най накрая и накъсателна ако се налоши.
Всеки пилот си прецени или има вишдане какво е сварсано с еди колко си риск. Аз за мен сам обеден че риск да старирам например с 1 минута след последния от група "N" е с пати по малко за важмозни пропоставки за фатален инцидент от колкото старт след 5 минути например и за това бих приел точно такава щипка поне за себе си да права всичко важмозно които е в моите сили да убеда органисатора че е грешно решение а все пак и не за последно требва и да се осигура некак си същото аз също си обичам живота и не ми се леши в затвора нито искам да живее с мисълта че съм убил хора заради такив, в обща линия елементарен, пропуск.
Sorry, мислал сам върху това много и от когато сам чел това не ми излиса от главата дури.