Странно племе сме това българите.Години наред се говореше тук че трябва да се създаде асоциация на пилотите от която да излизат предложения за подобряване на автомобилния спорт.Сега когато това е факт пак се намират хора които са в затъмнение и някой води някаква конспирация.Вече втора сбирка се прави в центъра на България че да е сравнително удобно за повечето да присъстват но за някои предимно от варненски регион пак е на края на света.Пак някой искал всички състезания да са в София и какво ли не.АДАС е напърно отворена организация и всеки може да присъства като член или гост и да е наясно с дискусиите по всички въпроси.А тези дискусии вчера бяха седем часа.Стремежа беше да се обхванат всички належащи проблеми а не да се претупат.Но защо да присъстваш като може да сипеш критики във форума.Вчера се чуха много и различни мнения .Митко изрази мнения относно състезанията които според мен бяха обективни.За Стари столици /състезание което аз винаги съм обичал/ каза че трасетата са кратки като на планинско и с много висока средна скорост,което е вярно.Вярно е и това че публиката е много, а обезопасяването на трасетата не е адекватно на броя зрители.Винаги се случват някакви инциденти.За рали Твърдица каза че трасетата са добри ,но преходите са ужасни,което е вярно.Заради подобни преходи рали Хеброс отдавна изгуби чуждите екипажи но нищо не се промени.Организатора на състезанието е крайно време да помисли за това.Накрая обаче Митко каза че все пак не е редно да се премахват българските състезания където и рекламодателите и зрителите имат интерес и затова го подкрепихме за предложението да отпадне Ю-рали ,въпреки по-атрактивните му трасета.Относно рали траянови врата не сте прави че софийските пилоти много държат на него.Лично разговарях с някои от тях.Единствения аргумент в негова полза е че е като подготовка за рали България.И честно казано вече ми дотегна от регионални шовинистични изказвания.
За рали Албена на всички ви е ясно защо се премести.Това беше условие на ФИА за да може ралито да остане в Европейския шампионат.Не може да имаш три различни сервизни зони,липса на места за спане и липса на места в закрития парк в Шумен.През 2000 г имаше коли които бяха извън закрития парк щото няма места за тях а форлойферите ги пратиха да спят в Сливен.Имаше чужди екипажи които бяха настанени в порутения хотел Мадара и бяха настанявани мъже в стаи със спалня.Имаше такива проблеми с чешки екипаж които казаха че няма да стъпят в България.
И Драго,като толкова критикуваш защо не дойде да си кажеш мнението.Толкова много пилоти го направиха.Като ви "взеха" рали албена ,защо толкова години не организирахте друго на негово място,въпреки че и тогава община Добрич имаше заслуги за провеждането му.Двайсет години откакто я няма писта албена и чак преди две направихте писта Варна.Май че е доста далече за състезателите от западна България но не съм чул тук във форума някой да мрънка за това,а идват и си я карат.
Марто ,не обвинявай в някаква непрозрачност.Включи се в дискусиите и идеите там където трябва за да ги обсъдят повече хора и да влязат като предложения за промяна.Не е редно д ачакаш някой във форума да ти преразкаже цялата дескусия защото тя беше 7 часа.АДАС дава възможността идеите ти да влезат в действие.Иначе във форума само си говориме.Нали идеята е този спорт да се развива независимо в колко състезания ще участваме ние самите и колко точки ще вземем.Важна е атракцията и феновете.Иначе спорта ще си замине.Какво значение има в кой регион има повече състезания.Ако едно състезание ми харесва бих отишъл д аго карам където и да е.Оги ,ако записвате за Аржентина,пуснете една заявка и за мен.