от АРА Моторспорт » Сря Яну 14, 2009 20:05
Аман от "крокодилски сълзи"!!! Бях се зарекъл да не вземам отношение по написаното от някои хора които са много силни на писане,защото сигурно доста хора ще са на друго мнение и ще го приемат лично и ще се засегнат. Ама не се издържа вече на всеки нещо да не му отърва! Къде прочетохте, че на някого му се забранява да кара измисления си и сглобен от самия него прототип? Защото "чудото" което е създал Асен и наистина дава добри резултати не е туристически автомобил. Никой никъде не му забранява да се състезава само, че му се определят условия къде и с кого да се състезава. На пилотите с хибридни автомобили даже им се дава възможност за класиране и дори да се зачитат точките им и за отборното класиране. Защо пилотите които се състезават с хибридни автомобили се изкарват като някакви жертви на федерацията? Ами то е ясно написано БЪЛГАРСКИ ШАМПИОНАТ ЗА ТУРИСТИЧЕСКИ АВТОМОБИЛИ НА ЗАТВОРЕН МАРШРУТ. Никъде не пише, че е за измислени автомобили и велики рационализатори. А какво да кажат пилотите като: Веселин Недевски, Цветомир Русев, Росен Русев, Стефан Стефанов, Митко Стоилов и много други/да не се сърдят, че не ги изброявам, защо те всички заслужават адмирации/които все още се състезават с "неостаряващите" им Лади? При тях всичко за Ладите е измислено и за тях остава само да покажат на какво са способни и колко са добри като пилоти! Никой ли не се замисля,че техният труд и средства ще отидат на вятъра като застанат на старта да се състезават срещу хибрид, който е орязан до границата на опасното, а те са с автомобил който все още не е загубил първообраза си! Те как да обяснят на спонсора си че са първи между ладите ама пред тях е някой който се е качил в нещо което наподобява автомобил. Така,че не трябва да се сърдят пилотите които искат да дадат воля на мисълта си и да измислят нови хитрини и да се опитват да постигнат максималното добро съотношение на килограми и конски сили.Само, че да се състезават помежду си с други подобни на тяхното творение. Сигурно ще видим доста интересни решения,които не са пренебрегване! Но съгласете се шампионата е за ТУРИСТИЧЕСКИ АВТОМОБИЛИ, а не е за рикши и делтапланери. Трябва да направим така,че да предизвикаме интереса на вносителите на определени марки туристически автомобили, да спонсорират пилотите състезаващи се с тяхната марка автомобили! Да показваме в състезателни условия на какво са способни внасяните и продавани от тях автомобили. Всички се радваме на Рено и какво направиха за Румен Дунев и за Тодор Славов. Нали всички искаме да имаме шампионат с възможно най новите версии и най добрите автомобили. Така, че да не променяме значението на шампионата който е за ТУРИСТИЧЕСКИ АВТОМОБИЛИ, а същевременно и пилотите които искат да се доказват и като конструктори да се състезават в определените им групи и при определените изисквания и условия.