от АРА Моторспорт » Чет Яну 15, 2009 12:09
Мене никой не ме е питал къде да карам, а след направените промени по колата аз също трябваше да се съобразя с действащите правила и за това директно отидох при Х-вете. Не карам в N3 не заради скуката, а заради промените в автомобила ми. Даже обратното- в N3 се състезавах срещу още две Хонди и удоволствието от победата ми беше още по-голямо. но след 2 сезона е нормално човек да иска развитие по автомобила си, точно тези развития ме изпратиха при Х-вете. За мене мнението на спонсорите не е от значение, защото нямам такива и аз сам си финансирам автомобила и сезона. АРА Инженеринг, логото на която е по вратите на колата ми е моята фирма и аз харча моите пари. Мисълта ми беше за другите пилоти, които нямат собствени фирми и ще разчитат на парите на спонсорите. Всеки уважаващ себе си спонсор ще иска да даде пари на пилот, управляващ добре изглеждащ и добре поддържан автомобил. Дори резултатите му да не са 1-вото място, защото то е само за 1, а спонсорите са повече. Нямам нищо против прототипите, защото и в нашия отбор АРА Мотороспорт Стефан Стефанов също работи по проект Сузуки Суифт с двигател Хайбуса. Имаме намерение "Фондата" на Стефан Стоев /Форд Фиеста с двигател Хонда/ също да бъде върната на пистите, но е редно те да се състезават между подобни на техните творения. Поздрави на всички, които се радват на нашия спорт!