Писмо на змс Бончо Дунев до БФАС

За темите, които са общи за две или повече от горните категории

Re: Писмо на змс Бончо Дунев до БФАС

Мнениеот GTI-8V » Сря Яну 14, 2009 22:46

Л. Мечков написа:
GTI-8V написа:
plm написа:Сега Ево 9 у нас, само у нас кара в Х


Ако става вапроз за мойто Ево може да ти си спокойн, мойта верси никога не е имал хомологация.

Ама е това е, ебати обърквацията, кво означава "валидна хомологация" , на кое? На модела? На модификацията на модела, на обурудването ли? Иначе веднага ще взема една регистрация за GSR и да съм спокоен.


:mrgreen:
Изображение
Аватар
GTI-8V
 
Мнения: 959
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 23:57
Местоположение: Smolian
Име: Alexander Boch

Re: Писмо на змс Бончо Дунев до БФАС

Мнениеот Л. Мечков » Сря Яну 14, 2009 22:48

Бравос :mrgreen: Открехна ме :mrgreen: Начи да намеря някой тотал с такъв код на рамата
Аватар
Л. Мечков
 
Мнения: 614
Регистриран на: Пет Май 02, 2008 19:42
Местоположение: Cosworthland
Име: Любомир Мечков

Re: Писмо на змс Бончо Дунев до БФАС

Мнениеот plm » Сря Яну 14, 2009 23:56

efco написа:Аз искам да ми каже6 кога Тихомир е карал в Х с Н/4 4е не6то не ми стига акьла при атомобил в хомологация ??? Фордовете имаха хомологация до 2000 +4 зна4и до 2004, залагам бутилка уйски 4е това не е било хайде давай доказателства 4акам! може да се е слу4вало но не по негово желание .Ефко

http://history.rally-club.bg/storage/v/ ... .jpeg.html
http://history.rally-club.bg/storage/v/ ... .jpeg.html
А другото за Ево 9.
И това е писано, описано тук преди година и половина.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: Писмо на змс Бончо Дунев до БФАС

Мнениеот plm » Чет Яну 15, 2009 00:33

[quote="plm"
Сега Ево 9 у нас, само у нас кара в Х, Н4 и несъществуващата А8/за Ево 9/....[/quote]
Не сте коректни. Цитирате ме частично ,както ви изнася. И се губи смисъла.
Затова ще ви се подиграват от фед.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: Писмо на змс Бончо Дунев до БФАС

Мнениеот GTI-8V » Чет Яну 15, 2009 01:24

plm написа:[quote="plm"
Сега Ево 9 у нас, само у нас кара в Х, Н4 и несъществуващата А8/за Ево 9/....

Не сте коректни. Цитирате ме частично ,както ви изнася. И се губи смисъла.
Затова ще ви се подиграват от фед.[/quote]


Мешдо друго за Ево 9 и А8 е доста страно мешдо друго.

Както tи си цитирал вече пиши За Ево 9 (Valid only for Group N) но страното е същото тогава изобщо 'що го пишат в "А"? Наистиана е страно и може действително да си прав за това ..
Аватар
GTI-8V
 
Мнения: 959
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 23:57
Местоположение: Smolian
Име: Alexander Boch

Re: Писмо на змс Бончо Дунев до БФАС

Мнениеот zoxon » Чет Яну 15, 2009 11:00

който иска да зглобява хибриди да ходи при бьгитата там инжинерната мисал е свободна.Другият вариянт е в БШТА да пльзнат на равно с автомобилите формоли бьгита и други недоразомения накуп.А той Бончо обича да си пиши. :oops:
zoxon
 
Мнения: 92
Регистриран на: Вто Авг 19, 2008 09:38

Re: Писмо на змс Бончо Дунев до БФАС

Мнениеот efco » Чет Яну 15, 2009 11:21

Уважаеми plm, Тихомир е у4аствал в Х само на две планински през 1993 за6тото Пламен 4убриков се е писал в Х с тогава добре подготвения ФОРД ЕСКОРТ РС от германия , олекотен и не по хомологация и е твьрдял 4е няма ве4е кой да го бие, и ............ справка :lol:
efco
 
Мнения: 355
Регистриран на: Пон Окт 06, 2008 16:01
Местоположение: Казанльк
Име: Стефан Драганов

Re: Писмо на змс Бончо Дунев до БФАС

Мнениеот efco » Чет Яну 15, 2009 11:29

efco
 
Мнения: 355
Регистриран на: Пон Окт 06, 2008 16:01
Местоположение: Казанльк
Име: Стефан Драганов

Re: Писмо на змс Бончо Дунев до БФАС

Мнениеот АРА Моторспорт » Чет Яну 15, 2009 11:37

Абе Любо...Абе Мечков :P :P :P ,защо се впрягаш на многото расъждения? Значи автомобил който е с валидна хомологация автоматично излиза от хомологацията,когато започнеш да го развиваш и използваш за неговото развитие части и детайли, които ги няма в хомологационния му фиш. И тогава естествено се засилваш и директно отиваш в група Х. За Алекс няма друго решение, защото той както е накичил своето митсубиши като коледна елха/това е приятелска закачка за Алекс/ с всички екстри които може да съществуват няма къде да кара освен при хиксовете. За моята Хонда имам една дебела хомологационна папка в която е описано всичко за група N и група А. Само,че повечето неща са ограничения. Затова в момента в който поръчах всички китове за да я подобрявам като мощност и други и аз директно отидох при хиксовете,защото Хондата вече не отговаряше на хомологацията. Така,че купувай колкото можеш по готин и нов автомобил и от там го прави " както Вие си знаете " и давай смело газта!!! :lol:
Победата трябва да бъде извоювана а не подарена !
www.aramotorsport.com
АРА Моторспорт
 
Мнения: 86
Регистриран на: Пон Май 01, 2006 11:51
Местоположение: Габрово
Име: Атанас Д. Божилов

Re: Писмо на змс Бончо Дунев до БФАС

Мнениеот chill » Чет Яну 15, 2009 11:43

АРА Моторспорт написа:...

Ок, като цяло имаш право. Само не ми е ясно как точно ти тръгна да защитаваш Х2ките, при положение че от скука дойде при нас!? Защо не караш в Н3? Защо се нареждаш редом с орезаняци? За да могат да кажат на спонсорите - аз съм еди кой си сред орезаняците? :lol: :lol: :lol:
Нищо против теб, колата ти и карането ти в Х3 - даже е хубаво да има стръв човек :wink: Аз съм за :wink:
Само дето точно тия думи от твоят уста звучат смешно :lol:
Аватар
chill
 
Мнения: 30
Регистриран на: Сря Окт 18, 2006 09:24
Име: Момчил Петров

Re: Писмо на змс Бончо Дунев до БФАС

Мнениеот golf_1 » Чет Яну 15, 2009 11:55

Много клиота станаха в Н3.....Там е опасно.... :D
Аватар
golf_1
 
Мнения: 978
Регистриран на: Сря Окт 18, 2006 13:45
Местоположение: варна
Име: Тихомир Петров Димитров

Re: Писмо на змс Бончо Дунев до БФАС

Мнениеот АРА Моторспорт » Чет Яну 15, 2009 12:09

Мене никой не ме е питал къде да карам, а след направените промени по колата аз също трябваше да се съобразя с действащите правила и за това директно отидох при Х-вете. Не карам в N3 не заради скуката, а заради промените в автомобила ми. Даже обратното- в N3 се състезавах срещу още две Хонди и удоволствието от победата ми беше още по-голямо. но след 2 сезона е нормално човек да иска развитие по автомобила си, точно тези развития ме изпратиха при Х-вете. За мене мнението на спонсорите не е от значение, защото нямам такива и аз сам си финансирам автомобила и сезона. АРА Инженеринг, логото на която е по вратите на колата ми е моята фирма и аз харча моите пари. Мисълта ми беше за другите пилоти, които нямат собствени фирми и ще разчитат на парите на спонсорите. Всеки уважаващ себе си спонсор ще иска да даде пари на пилот, управляващ добре изглеждащ и добре поддържан автомобил. Дори резултатите му да не са 1-вото място, защото то е само за 1, а спонсорите са повече. Нямам нищо против прототипите, защото и в нашия отбор АРА Мотороспорт Стефан Стефанов също работи по проект Сузуки Суифт с двигател Хайбуса. Имаме намерение "Фондата" на Стефан Стоев /Форд Фиеста с двигател Хонда/ също да бъде върната на пистите, но е редно те да се състезават между подобни на техните творения. Поздрави на всички, които се радват на нашия спорт!
Победата трябва да бъде извоювана а не подарена !
www.aramotorsport.com
АРА Моторспорт
 
Мнения: 86
Регистриран на: Пон Май 01, 2006 11:51
Местоположение: Габрово
Име: Атанас Д. Божилов

Re: Писмо на змс Бончо Дунев до БФАС

Мнениеот GTI-8V » Чет Яну 15, 2009 12:43

АРА Моторспорт написа:Абе Любо...Абе Мечков :P :P :P ,защо се впрягаш на многото расъждения? Значи автомобил който е с валидна хомологация автоматично излиза от хомологацията,когато започнеш да го развиваш и използваш за неговото развитие части и детайли, които ги няма в хомологационния му фиш. И тогава естествено се засилваш и директно отиваш в група Х. За Алекс няма друго решение, защото той както е накичил своето митсубиши като коледна елха/това е приятелска закачка за Алекс/ с всички екстри които може да съществуват няма къде да кара освен при хиксовете. За моята Хонда имам една дебела хомологационна папка в която е описано всичко за група N и група А. Само,че повечето неща са ограничения. Затова в момента в който поръчах всички китове за да я подобрявам като мощност и други и аз директно отидох при хиксовете,защото Хондата вече не отговаряше на хомологацията. Така,че купувай колкото можеш по готин и нов автомобил и от там го прави " както Вие си знаете " и давай смело газта!!! :lol:



Здрасти Наско,

аз лично подкрепвам мнението за група \"П\" и според en shte stane и най интересната за публика а можеби и за самите пилоти. Дури ще мисла че имена коли от тази група ще постават нови рекорди за всички писти и планински с времето.

Но за друго ти пиша тук. Сначи нещата с невалидна хомологация както в твои случеи можеби НЕ за толко елементарни както изглешдаха миналта година.
Мога за сега да говора САМО за спора с мойта кола. След неколко запитване от хора които за по близо до федерацията от колкото аз съм техна посиция беше че кола които по принцип има валидна хомологация НО заради промените е станала невалидно отива в група \"П\". Чак след когато изтикнахме факта че точно мои Модел на Мицубиши Ланцер Ево 9 НЕ е имало хомологация е станало ясно че остава в група \"Х\". За това те препоричвам да провериш този вапроз за твойта кола директно с отговорни лица от федерация за да няма лоша изненада.
Аватар
GTI-8V
 
Мнения: 959
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 23:57
Местоположение: Smolian
Име: Alexander Boch

Re: Писмо на змс Бончо Дунев до БФАС

Мнениеот wal8 » Чет Яну 15, 2009 13:02

Абе г-н Божилов какво се оправдаваш като девственица,ти купи кита след като беше карал В.Тьрново,нали е по лесно да си ''ПЬРВИ НА СЕЛО от колкото ПОСЛЕДЕН В ГРАДА'' ако беше останал в А/Н над 1600 щеше да си назад в генерално от там няма точки за генерално пьк какво остава за отборното,кога щеше да станеш втори отборно на писта! в нея група публиката гледа борбата на митсубишките а не КРАЯ НА КОЛОНАТА! Разбрах че в Габрово сте НОМЕР 1 спортист ,така ли няма други спортисти добри в тоя град!Или си плащате и това както и тв времето в вашата кабеларка! Много хитро подхождате ама само да припомня че заради теб мисля сменят правилниците вече 2 година : минус 2 сьстезания еволюира в 60 процента участия пьлна простотия,после с хомологиран автомобил отиде да караш в Х/3 сега сменят правилника заради теб правят и гр.ПРОТОТИПИ в която директно отиваш,забрави за Х :!: Кола с действаща хомологация неотговаряща на хомологационните изисквания отива в прототипи а не в Х както ти се иска! :!: Сега вземи си вьрни всичко както е било в Н/3 защото новосформираната с твоя помощ група ще те разцепи от бой а пьк и Ванката Шопов вече е с "нов автомобил" и голям смях ще падне с теб гаранция ти давам. :lol: :lol: :lol:
wal8
 
Мнения: 48
Регистриран на: Чет Яну 08, 2009 23:43
Местоположение: Sofiq

Re: Писмо на змс Бончо Дунев до БФАС

Мнениеот zoxon » Чет Яну 15, 2009 14:19

кола с валидна хомологация няма право да кара в-Х така е по новия регламент нищо че някой си там нещо доработвал. Сьжелявам но и според мен е по правилно :wink:
zoxon
 
Мнения: 92
Регистриран на: Вто Авг 19, 2008 09:38

ПредишнаСледваща

Назад към Български шампионати

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта

cron