АРА Моторспорт написа:Абе Любо...Абе Мечков ,защо се впрягаш на многото расъждения? Значи автомобил който е с валидна хомологация автоматично излиза от хомологацията,когато започнеш да го развиваш и използваш за неговото развитие части и детайли, които ги няма в хомологационния му фиш. И тогава естествено се засилваш и директно отиваш в група Х. За Алекс няма друго решение, защото той както е накичил своето митсубиши като коледна елха/това е приятелска закачка за Алекс/ с всички екстри които може да съществуват няма къде да кара освен при хиксовете. За моята Хонда имам една дебела хомологационна папка в която е описано всичко за група N и група А. Само,че повечето неща са ограничения. Затова в момента в който поръчах всички китове за да я подобрявам като мощност и други и аз директно отидох при хиксовете,защото Хондата вече не отговаряше на хомологацията. Така,че купувай колкото можеш по готин и нов автомобил и от там го прави " както Вие си знаете " и давай смело газта!!!
Хахаха Наско, проблемът е, че и аз така си го "тълкувах" , точно както теб, после пък се оказа, че не било така за 2009-та, или поне на някой му се иска да не е така. За мен, описаното по-горе , е най-правилно. Грешно е автомобил(сериен) , който има валидна хомологация да не може да се направи извън хомологационните фишове(обикновенно от 200 страници) и да си участва в "отворен клас", демек "Х" по народно му Изпълнен съм със съмнения и на този етап оставам с бабичката (то нали сега е модерно да сме в криза, та и по-добре така) Подготовката тече точно "както ние си знаем" Само да не ме праснат в хибриди, защото съм с транзитов блок Абе карай да върви, където и да съм, в който и да е клас, важното е да има спорт